12. leht 28-st

Postitatud: 01.04.2009 12:45
Postitas Maik
Ma siiski jään "rihm libiseb" juurde preagu .

vaja ehitada või osta
Pilt

pinguti, pole veel kuskilt vastust saanud kui kõva pingutit sinna vaja on, muidu oleks homseks olemas...
Pilt

Postitatud: 01.04.2009 12:47
Postitas Raceboy
Kõige lihtsam on sel juhul hammasrihma kasutada, pole mingit libisemist.

Postitatud: 01.04.2009 12:59
Postitas Maik
Kõige lihtsam on siiski pingutid panna nii nagu ette nähtud.
Nii sobib kuni 650wrhp ja küll hakkab ka eestis sobima.

Astrona - Väljalaske piir stock hp-de juures? :roll: ulme oleks see.

Postitatud: 01.04.2009 13:02
Postitas Ragnar
Ei pruugi ju ulme olla. Praegult oled ka mega rikka seguga sõitnud ja katalüsaatorid hakkavad vaikselt umbe minema. Rohkem polegi vaja.

Postitatud: 01.04.2009 13:06
Postitas Jan san
Ja osa hp läheb ju kompressori ringiajamiseks kah nii,et gaase peaks isegi stock jõu juures märgatavalt rohkem olema ;)

Postitatud: 01.04.2009 14:12
Postitas Maik
Selles osas on natuke kehv lugu,et maas sumpsiga riskiks sõita küll sinna Ligurisse, aga ... testimise ajal küll seas ruumis sees ei tahaks olla. Ja siis oleks vaja ka sumps küljes run teha :roll:

Postitatud: 01.04.2009 14:40
Postitas Astrona
Maik kirjutas:Selles osas on natuke kehv lugu,et maas sumpsiga riskiks sõita küll sinna Ligurisse, aga ... testimise ajal küll seas ruumis sees ei tahaks olla. Ja siis oleks vaja ka sumps küljes run teha :roll:
Väljalaske puhul pidasin silmas ka porte ja runnereid.
Müra on seal tõesti rohkem, ei tea kas vastas maja põrkest tekib võimendus või mis.

EDIT:
pr8 kirjutas:Bensiinimootorist mingi müra või? :)
Rehvid undasid mul seal nii, et 300hj @ 3"-otse-toru BENSIINI:)mootori müra polnd kuuldagi. Ses mõttes, et kui Ligur ise tuld ei karda siis võid ju proovida :)

Postitatud: 01.04.2009 18:18
Postitas pr8
Bensiinimootorist mingi müra või? :)

Kõrvaklapid abiks.

Postitatud: 05.04.2009 16:25
Postitas R129
Kui enda mootorit mootoridünos seadistada lasksin, siis olid nii tropid kui ka klapid. Asi toimus sisuliselt klassiruumi suuruses taos, ning paljad torud olid aknast väljas. Peale mõningast aega ei pane kõrva valu enam tähele - ainus mis niiöeld takistab on tohutu kõva "müra hirm" ja kartus midagi kotti lasta. Paraku viimane ka juhtus :)
Mahu ning jõu poolest umbes samasugused isendid sinu autoga

Postitatud: 11.04.2009 12:08
Postitas Maik
Nii, lõppeks sain kõik vajalikud vahepuksid,rulli ja laagrid eile kokku

http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... ewsIndex=1 rohkem ei viitsinud mustade kätega kahjuks pilte klõpsida,aga jäi umbes nagu ülemistel piltidel. Ikka suht kepp oli seda installida nüüd,kui roolilatt oli ees.

Nüüd vaja uus rihm ka tellida (sest preagu poest sellises pikkuses ei saa nagu vaja loomulikult..)

Vaatasin,et see kompressori kronstein on ikka jõhkralt kõik väga musta kummipuruga koos nii,et rihm kindlasti vahetusse ka. Eks siis pingutab nii peale,et alumise pinguti oma asendist välja venitab ja jälgib uuesti kas hakkab tekkima kummipuru või mitte.

läheks uuesti ligurisse aga finants piirab, peab prsedyno vist kasutama...

Postitatud: 17.04.2009 18:54
Postitas Maik
Sai täna sangernebo c5 z06-ega sõidetud ja autosid vahetatud testimiseks...

Ütles sama mis dünogi näitab, alguses on hea minek aga alates mingist hetkest ülemist otsa enam juurde ei tule - peaks nagu vastupidi just olema . Ega persetunde järgi midagi muutunud ei ole jah peale rihmapinguti installi, käin homme raadile 0-400 sõitmas, vast saan mingi aja ka kirja, eks sealt saab arvutada midagi. Muidu autod suht võrdsed, mul aint minek alguses kiirem ja väänet rohkem tundub olevat.. tal siis 400hp

Peab siis vist püksirihma pingutama ja klapivedrud ära tellima? Kas see võiks vähendada ka segu rikkust kuidagi ? Või pole need omavahel üldse seotud ? Peab vähe foorumites tuulama seniks kuni raha koguneb. Pole küll kallid aga.. jah.. 100-180 usd komplekt.

Postitatud: 18.04.2009 20:01
Postitas Maik
miski 13,56 vms sain ajaks, 60ft oli 2,9 kandis enamus slippidel , täpsemal võin homme vaadata.
lõpukiirused olid kõik 180 keskmiselt
eriti pidamist just ei olnud seal alguse osas, 3000rpm oli liiast juba, siledaks lihvitud betoon? asfaltil tundub nagu parem isegi olevat. Kuigi taga bilstein sport amort nüüd uued , ikkagi viskab silla hüppama kohati..vähendasin rehvirõhku
2,5 pealt kuskil 1,5 peale , läks vähe paremaks hüppamise osa.

edit2: tqhq kalkulaatori järgi teeks see ntx 1560 kg massi juures 375rwhp aint.

miski teise AT stock vettega sai tehtud, tema parim oli 173 lõpukiirus.
rõhuga ilmselt probleemi pole, belt slipiga ka ilmselt mitte..dunno mis next siis vaja teha. Segu ikka on 10 kandis

aju tegijad kahtlustavad ikka belt slipi - nojah,kurat seda teab - millegiga rihma jooksmist õigeks panna pole olnud peale silma - tuleb dünosse vist pööretelugeja kaasa võtta... või auto pakkudele tõsta ja siis sellega mõõta. sealt peaks ka mingi selguse tooma

Postitatud: 18.04.2009 20:05
Postitas Mihkel
Korraliku seadet vaja äkki?

Meil läks Corollal peale segu paika sättimist igatahes käigukast laiali, ju siis tuli pöördemomenti juurde :-D

Postitatud: 19.04.2009 11:01
Postitas booster
slikiga siis 12 seki mees :) pole ju yldse paha?

Postitatud: 19.04.2009 13:12
Postitas turbobmw
booster kirjutas:slikiga siis 12 seki mees :) pole ju yldse paha?
Stock Vette on ka slickiga 12s sees. :) Lõppkiirus näitab kõik ära, +10 km/h originaalile juurde on max +50hp, st. midagi on valesti.