12. leht 13-st
Postitatud: 13.12.2009 12:31
Postitas Audiophile
Pihustid on tõepoolest veidi overkill sul. 1000cc-st piisab rahulikult mingiks 600hp-ks. Aga rõõm kuulda et masin liigub..kui õue vaadata siis on 0,6 bar-i ka overkill

heisps
Postitatud: 13.12.2009 15:22
Postitas 635Driver
Loodame ,et sa varsti keretöid tegema ei pea hakkama

.Ilma vaadates ja seda projekti lugedes on se üsna tõenäoline

Postitatud: 13.12.2009 20:01
Postitas Astrona
Audiophile kirjutas:Pihustid on tõepoolest veidi overkill sul. 1000cc-st piisab rahulikult mingiks 600hp-ks. Aga rõõm kuulda et masin liigub..kui õue vaadata siis on 0,6 bar-i ka overkill

6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?
Postitatud: 13.12.2009 20:05
Postitas ott5
Astrona kirjutas:6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?
olen ma millestki ilma jäänud, aga subarul võiks ju 4 pihustit nagu olla.
Postitatud: 13.12.2009 20:25
Postitas taxu
4x1200cc/min pihusti võimaldab kuni 600hp, eeldusel et max täitetegur on 80%. 1600-ne võimaldab 800hp
Postitatud: 13.12.2009 20:26
Postitas Astrona
ott5 kirjutas:Astrona kirjutas:6x1000 peaks pigem 1000hp võimaldama, oleneb muidugi, mida sealt läbi pumbata ja mis segu nõuad. 600hp on neil vist põhimõtteliselt Stage 2?
olen ma millestki ilma jäänud, aga subarul võiks ju 4 pihustit nagu olla.
oops, my bad, lugesin just Audiophile teemat ja nüüd ta postitust

Veits uimane veel...
EDIT:
taxu kirjutas:4x1200cc/min pihusti võimaldab kuni 600hp, eeldusel et max täitetegur on 80%. 1600-ne võimaldab 800hp
Sõltub segust. Kui näiteks 10:1 saad 500hj, siis 12:1 saad juba ~600hj + 20hj kuna effektiivsus kah kasvab - teisisõnu 600hj lahjendab 500hj/10:1 segu 12:1 peale.. Peale selle sõltub see ka mootori effektiivsusest ja kõigest... Ja kui jääb natuke puudu, võib ka ju 80 asemel 90% peale lasta ja tuleb juba 670hj ja kui survet tõsta siis veelgi rohkem... 500 vs 750 on +50% vahe... Kui panna üldse vesipriste kambrit jahutama ja sõita 14:1 seguga, saaks ülde veeel rohkem. Racing bensiin annaks kah mõne hj juurde jne. Ehk sõltub konkreetsest lahendusest.
Postitatud: 14.12.2009 14:42
Postitas Audiophile
1000cc saab sinna 600hp juurde ilusti. minu enda kogemus oli midagi sinnakanti pihustid 85% duty ja 495rwhp pingis 33c kuumaga. parematel päevadel kindalt üle 600hp, sellele viitas lisaks dynole ka väljasõidetud veerandmiili aeg..
http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI
Postitatud: 14.12.2009 16:24
Postitas Mihkel
Subaru mootorite BSFC on muidugi 0.59 kanti, ehk tava R4 võiks vast veidi vähem kütust sama tulemuse jaoks kulutada.
Pihustite puhul on oluline ka see, kus pöördel see max hp saavutatakse.
Enamus kalkulaatoreid ei arvesta seda mis pöördel konkreetne mootor seda max tootlikust vajab.
Minu autol 550cc pihustid ja et max võimsuse juures alla 12 segu hoida GT2860RS-iga pidin kütuserõhku tõstma.
Nüüd muidugi langetasin veidi kütuserõhku, kuna sättisin põhjagaasi segu ühtlasemaks ja lahjemaks.
Pihustid on tegelikult selline asi, mida ei saa ikka väga suure varuga ka võtta.
Et stiilis 800cc oleks hetkel vaja aga võtaks juba varuga 1600cc.
Tulemus on see, et ei saa tühikäiku nii lahjaks kui ta võiks olla, mis tahmab küünlad pikapeale ära ja vähemalt mul M10 mootoriga andis see kõvasti tunda.
Erksus oli läinud, kui küünlad mõnituhat km niimoodi sõitnud olid.
Postitatud: 17.12.2009 22:37
Postitas Marko
Paar õhtut maadeldud külmkäivituse seadetega, kohe mitte ei tahtnud käima jääda. Täna hommikul käivitus masin poolest pöördest, seega -13kraadi juures on asi hea. Külmkäivituse sättimise tulemusena saan homme õli vahetada, väga palju kütet õlis

Lootus on, et samade 1600cc pihustitega saab ka tühikäigul segu enam-vähem paika. Paukumis probleemid unustatud, piisas seadistamise vigadeparandusest
Nädalavahetusel saab veel vahepealse õliga sõita ja siis Mobili 5W50 mootorisse. Kui seadistamise abilisi on siis talveks tõstab rõhu 1bari juurde - õigemini jätan võimaluse 1bar rõhuga kulgeda.
Suured tänud Kuunole ja Mihklile kes hoolimata pakasest olid abiks

.
Postitatud: 18.12.2009 19:05
Postitas super G2
oioiiii mis hääli täna see subaru tegi kui hoovist välja hakksid sõitma

ma olin selle halli type-R iga!
Postitatud: 18.12.2009 19:39
Postitas Dc85
Kuuldud ka selle auto hääli. Kõrgel pöördel kukkus paukuma
See Mobili 5w50 muutub suht vedelaks turbokal ja kui koha peal veel väga rikas ka siis õli peagi üsna vesi.
Re: .
Postitatud: 18.12.2009 23:12
Postitas Marko
super G2 kirjutas:oioiiii mis hääli täna see subaru tegi kui hoovist välja hakksid sõitma

ma olin selle halli type-R iga!
Njaaa, pool sooja mootoriga ei taha asi käia. Külmast peast ja soojana toimetab aga keskmise temperatuuri seade täiesti mööda
Sina nägid-kuulsid kui masin ei toimetanud, siis mootor lonkab ja osad pütid mingil pöördel ei löö. Hetkel 5W50 õli mootoris ja julgem tunne endal vajutada. Õhtul tegin ka mootori pesu, tuulutusfiltrist loomis mingil määral kütuse-õli ollust välja. Loodetavasti järgmisel korral kuuled kui masin töötab nii nagu peab...
Dc85 kirjutas:Kuuldud ka selle auto hääli. Kõrgel pöördel kukkus paukuma
See Mobili 5w50 muutub suht vedelaks turbokal ja kui koha peal veel väga rikas ka siis õli peagi üsna vesi.
Kõrgel pöördel jookseb piirajasse ja seal tuleb nn paukumine, muidu ei tohiks seda nähtust enam olla
Kuuno lubas homme seadistada, saab pööretepiiraja 7200rpm`ile tõsta. Hetkel suht raske hoida piirajasse minekut, rahulikult liigeldes muidugi seda ei juhtuks.
Eks homme selgub mis saama hakkab
PS. Vaja kiiremas korras dccd kontroller saada, hetkel masin rohkem tagavedu 36:64 ja jäisel teel tahab külge loopida

suht ohtlik kiiremat sõitu teha.
Laupäeval sai ka sama kerega STI-ga korra joonestada ja selle 0.6bari rõhu ja turvalise seadega minust vastast pole. Kohe stardis hüppas STI eest ära ja siis enam-vähem jäime vahet hoidma kuid aeglasem olin ikkagi
Saan ka 50:50 lukustada siis start midagi muud, hetkel käivad rattad lihtsalt ringi... ehk jõuludeks toodakse vajalik vidin

Postitatud: 30.12.2009 18:13
Postitas Marko
Jõulumees tuli väikese viitega kuid pakk kohal. Reguleerimise nupu vahetan Subaru originaalosa vastu.

Postitatud: 28.01.2010 3:01
Postitas Marko
DCCD kontroller küljes ja masin käitub 50:50 veoga ikka super hästi. Enne ei julgenud boostides eriti vajutada, nüüd on vana hea subaru tagasi
Muudatuse tegin väljalaske süsteemis, Kakumei pütt tegi liiga lärmakat häält ja alla rändas Simonsi 500mm 3" rv pütt ja kroom äärega lühemaks tehtud ots. Keevitused nagu ikka roostevabaga, õmblustele lastud prooviks peale tsingi kiht. Hääl on juba inimlikum, muidugi võiks veel vaiksem olla.

Postitatud: 28.01.2010 7:05
Postitas tann15
Päris hea

,hea et mootori uuesti kokku said,loodetavasti jääbki kokku ja võimu kindlasti juurde
