12. leht 19-st
Postitatud: 28.08.2008 22:05
Postitas ejay
Küsin igaks juhuks: kuidas sul triger wheel kinnitatud on muidu? Poltidega ikka? Näiteks keevitus lööb magnetvälja segi ja asi ei toimi.
Postitatud: 28.08.2008 22:39
Postitas Mihkel
Mul näiteks punktitud triggerwheel rihmaratta külge suht hammaste lähedalt ja toimib ilusti.
Anduriks siis BMW M50 mootori nukkvõlli asendi andur (VR).
Postitatud: 29.08.2008 1:58
Postitas george16v
pane c31 ja c32 ühe astme võrra väiksemad ja vaata mis saab.
Postitatud: 29.08.2008 9:21
Postitas valdz
Pihustite vahetusega saaks teada selle kas see lahendab probleemi. MSextra foorumis suht mitu teemat kus inimesed hädas Low-Z pihustitega, just müra pärast.
Mul trigger wheel ca. 1cm laiune, kuigi suht madala hambaga ja poltidega kinnitub otsakäbi külge. Sync losse käimisel ei ole, nii et hammastest ta saab aru. Kuigi hea teada et Cossu VR suudab ime trigger wheele lugeda.
C31 ja C32 olen kunagi juba vahetanud, läks hullemaks. Aga nüüd pole proovinud kui takisti VR ahelas. Vahepeal tekkis mõte et süüde ei jõua järgi, dwell mul hetkel 3.3ms ja max spark duration 0.7ms.
Süüde siis BMW COPid (3 juhtmelised) wasted spargina, aga audi süüte juhtmete küljes, ning küünaldeks NGK BRP8ES 0.5mm vahega.
Vabakäiguga katsetamisel suudab turbo juba üle 0,5 barri rõhku toota.
Postitatud: 29.08.2008 10:44
Postitas Mihkel
Mul on mulje jäänud, et MS-ile meeldivad pigem sügavamad triggeri hambad.
Ja triggerwheeli laius ~5mm peaks juba piisav olema.
Takisteid võid üritada kasutada, vaata et siis ikka 50W takistid ostad ja keskmiselt 6.8ohm takistusega.
Kuskilt lugesin, et see spark duration on pigem jagajakonfi teema, kus kõrgetel pööretel üksik pool ei pruugi suuta laadida.
Link-i manualis oli see vist.
Postitatud: 31.08.2008 19:40
Postitas tarts
Õnnitlused esimese hooaja lõpetamise puhul , 7 masinat jäi sinu ette ja 4 seljataha ,pole paha esimese hooaja kohta.
B klass
B36 Krum-------------915--915--916--100--2846
B03 Zausajevs------714--663--509--915----2801
B09 Voit------------666--514--614--716----2510
B01 Mäesepp--------511--610--715--664----2500
B08 Bulankin--------510--712--613--613----2448
B02 Ando------------512--516--000--512----1540
B31 Puhmas---------513--511--512--000----1536
B40 Valdmann--------205--509--100--510----1324
B37 Kägu------------609--000--510--000----1119
B24 Hinn-------------206--000--000--511----717
B41 Soots-----------206--000--511--000----711
B39 Iljin--------------208--000--000--000----208
Postitatud: 03.09.2008 12:54
Postitas valdz
Tänan. Esimese hooaja kohta pole üldse paha 8ksas koht, Baltic cupis peaks isegi natuke parem koht tulema.
Aga nüüd ongi hooaeg läbi, tundub et just alles oli esimene Haapsalu etapp. Selleks aastaks veel plaanis Tartu Motoshow ja dünos korra ära käia, siis saab kõik pulkadeks võtta ja vaadata kuidas vastu on pidanud.
Natuke ka viimasest võistlusest. Kokkuvõttes läks kõik hästi, kõik jäi terveks. Masin liikus ilusti kuni 7500rpmi ja parim aeg oli 12.6. Sõitudel kõrgetel pööretel paar korda vilgutas ka õlituld, kuigi mehaaniline manomeeter midagi ei näidanud. Võibolla andur peetis, või tõesti suudab karteris õli kõik tahaotsa viia ja/või nukaraamid õli täis lükata. Lisasime ka õli, et oleks üle normi, aga see ei muutnud asja.
Samuti turbo rõhk tõusis liiga kõrgele (wastegate vahepeal torkinud ei ole, ainult pöörded eelmistest sõitudest kõrgemal), lõi paar korda Over Boost Protectioni peale, mis seadistatud 2le barrile.
Huvitava asjana sai ka mõõdetud(Mihkli driftbox-iga) 0-100ni läks masin 4.3sekundiga, kui 60ft aeg 1.98sek. See siis kui esimene käik üleni tühja käis. Parim e. 1.725@60ft ajaga peaks isegi 4 sekundiga sada kätte saama.
Tänud kõigile kes aitasid ja kaasa elasid, järgmine hooaeg sõidame veel kiiremini!
Tervitades,
Valdz
Postitatud: 03.09.2008 13:28
Postitas Astrona
Päris okeilt läks, eriti arvestades, et kaotasid enamasti suurematele.
Edu algavaks remondihooajaks!
Õli ei jõua kõrgel pöördel tagasi valguda. Tõmme kah aitab kaasa, aga see pole ju ainult kõrgel pöördel - seega sul pigem ikka tagasi voolu teema. Vead äkki taha otsa peale kaanest alla mingi toru.
Et mingi 325hj kanti võimu?
2bar??? Palju rõhk olema pidi?
(sorry pole kõike 12 lehte läbi lugenud)
Postitatud: 03.09.2008 13:53
Postitas valdz
Edu vaja
Mul sel hooajal max boost on kõikunud siis 1.4 - 2 bari vahel (enamasti 1.8 bar-i). Ei mahu hästi pähe kuidas see siiski võimalik on, kas tõesti ei suuda wastegate minevad torud piisavalt läbi lasta. On näha et wastegate on avanenud, toru seest tahmane. Mida rohkem on pöördeid seda rohkem rõhku.
See kaane idee on hea, olen juba mõelnud seda. Vaja ka natuke tagasivoolu auke kaanes modida, sellest oleks ka kindlasti kasu.
Hj saab teada siis kui dünosse minek. Arvutatuna peaks u. 300rwhp-d olema, aga see selleks.
Postitatud: 03.09.2008 15:23
Postitas Mihkel
See WG tundub mingi pool hiinakas olevat.
Olen hiinakatega kokku veiid puutunud vahepeal ja kui sul auto mingi aeg Tallinnas, siis võime korra uuesti vaadata, mida asi täpselt teeb.
Vedru on ka liiga räige ilmselt sees sellise madala backpressure tarbeks.
Enne dyno võiks asja veidi veel häälestada üritada.
Postitatud: 03.09.2008 15:31
Postitas ivar
Mis pööretel muidu 1bar kätte tuleb umbes?
Postitatud: 03.09.2008 16:09
Postitas valdz
Ei tea jah, eks peab kompressoriga jupsima sellega, või siis düno ajal kummikinda otsa tõmbama WG väljalaskele
See aasta pole enam mõtet häälestada, lihtsalt tahaks dünos mingi numbri kätte saada et saaks järgmisel aastal võrrelda.
1 bar rõhku tuleb u. 4700rpmil. Kohapeal gaasitades saab isegi 0.8bari kätte. Kindlasti järgmise aasta plaanidesse tuleb panna WG solenoid, siis saab parema spoolup-i.
Postitatud: 03.09.2008 18:28
Postitas Mihkel
Ma arvan, et see praegune vedru on piisavalt jäik klapi mitte avamiseks alla 1bar boosti ning solenoidiga boosti referenci ära hoidmine ei anna antud juhul erilist effekti.
Pigem saab seadest spool-upi paremaks.
Postitatud: 04.09.2008 9:07
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Ma arvan, et see praegune vedru on piisavalt jäik klapi mitte avamiseks alla 1bar boosti ning solenoidiga boosti referenci ära hoidmine ei anna antud juhul erilist effekti. Pigem saab seadest spool-upi paremaks.
Noh aga 1bar pealt üles-poole spooliks ikka kiiremini

Kas üldse pole boost-controllerit? Sel juhul oleks ju abi ka korralikust manual BC'st.
Kui solenoidi ühendad, hakkad MS'iga boosti juhtima?
Kas triggeri probleem on nüüd kadunud? mis lahendus oli? Või on üksikud spaikimised ikka? Sul megasquirti kood on ikka mingi vana hea testitud versioon?
Ma ei saand tühikäigul mingit rõhku. Sul siis ju stardis 0.8bar ja siis ootad kuni 4700

et 0.2bar juurde tuleks

Postitatud: 04.09.2008 10:02
Postitas valdz
Jah, praegu täitsa ilma boost controllerita. Plaanis siiski MS solenoidi/Boosti juhtima panna.
Triggeril praegu signaali juhtmel takisti vahel, max pööre ikka ainult 7500 (hääl nagu piiraja tuleks ette), kui takisti ära võtta spaigib 5800rpm nii hullult et edasi pöörded ei tõuse.
Enne oli peal MS2Extra R2.0RC2b, nüüd lasin peale ametliku release e. MS2Extra Rel 2.0.1. Suurt vahet küll kuskilt ei tulnud. Enne viimast võistlust panin veel 10.- kütusefiltri MAPile vahele, kusjuures aitas hästi, MAP on datalogis palju "siledam".
Stardis ma rõhku üles ei lase, (selleks peab paar sekundid u. piiraja juures hoidma) aga esimene käik käib ikka tühja.
1mese käigu lõpuks on u. 1.6 bari rõhk (kuna ülekanna mõtetu siis vahetan teise peale juba enne 60ft (ca. 1.2 sek on sees esimene käik)).
2se käik alguses 0.8 ja 1.7 bari lõpus
3mas käik 1 - 1.9 bari
4jas käik 1.2 - 2 bari