12. leht 21-st

Postitatud: 21.07.2008 23:38
Postitas JustMe
Kuna sel autol on pidevalt kiirendustel probleeme juhitavusega , siis ehk oleks aeg investeerida vedrustusse ka raha?

3st üritusest 2'l on auto käest ära läinud?

Postitatud: 21.07.2008 23:48
Postitas HoCi
Mina pakun, et dragi rehvi muudavad ebastabiilseks auto nii pika maa peale. Teine asi on kindlasti ka sillaseade, mida ka Markel kohapeal mainis.

Postitatud: 22.07.2008 4:57
Postitas tommy99
nii ei ole enam mõtet sõita, ennem kui midagi juhtub.. auto on võimas, aeg on uurida kuidas seda maa peale panna ;) soovin edu.

Postitatud: 22.07.2008 9:01
Postitas tormi
mingi ilge jurakas tiib tuleb taha panna :lol:

Postitatud: 22.07.2008 11:40
Postitas $upr@
tormi kirjutas:mingi ilge jurakas tiib tuleb taha panna :lol:

Mahsurvejõdu oleks vist pigem esiratastele vaja :-D
Aga mulle tundub, et see rada pole lihtsalt nõuetele kohane...

Postitatud: 22.07.2008 14:12
Postitas turbobmw
$upr@ kirjutas: Aga mulle tundub, et see rada pole lihtsalt nõuetele kohane...
Teised autod saavad ju ilusasti hakkama. Pigem pole see auto selle raja nõuetele kohane. Iga masin oma liistude juurde(see masin siis kiirenduseks siiski). Kuriks või Krum ei käi ju lõppkiiruse võistlustel, huvitav miks? :roll:

Postitatud: 22.07.2008 15:19
Postitas ivar
Kiirendusautodel üldjuhul ülekanne ainult 400m jaoks sätitud. Mingil võislusel läks Kuriksi auto piirajasse juba enne veerandmiili lõppu.

Loodan, et supra juhitavusprobleemid lahendatakse ja autot edaspidigi kiirusvõistlustel näha saab.

Postitatud: 22.07.2008 15:23
Postitas HoCi
see ebastabiilsus tuli ju alles peale 400m. Dragi rehv pole lihtsalt õige 1km ja miili sõitma. Pikemale sõidule oleks paras mingi lai rajarehv.

Postitatud: 22.07.2008 19:53
Postitas Mihkel
Videolt tundub, nagu oleks mingid tavarehvid (teised veljed), kuigi see võib silmapete olla.
Samas Sommmid sõidavad ju ka 300+ kiirustel drag-i rehvidega.

Pigem vast mingi vedrustuse teema või lihtsalt käib jõud ka hoo pealt rehvidest niipalju üle.
Plaadi vahekohtadel on äkki sellise jõuga pidamine kerge kaduma.

Postitatud: 22.07.2008 20:32
Postitas jeff01
Tegu siiski dragi slikkidega (Tõsi küll....pisemad kuna pärit ühe teise ES Tuningu auto alt)
(Usun et Markelile meeldiks kui se pläma siit splititaks mujale teemasse)

Postitatud: 22.07.2008 20:53
Postitas Mardo
sedasi võib oma autost ja hingest ilma jääda markel.....

Postitatud: 22.07.2008 21:07
Postitas ahto42
millega Maxim sõitis siis? et otse püsis

Postitatud: 22.07.2008 21:52
Postitas Taavi
Sellise jõuga Supra teeb miilil 320+ kmh, seega kui auto otse sõitma saate, siis võib väga põnevaid numbreid Eestis tulla.

Lõppkiirusvõistluse maailma tipud:

YouTube - Boost Logic Texas Mile 2008 371kmh. On kuhu pürgida :)
http://uk.youtube.com/watch?v=mv5HsmKQw9E

Chris Johnson´s GT55-91 PM/Boost Logic Supra // dynoed 1533rwhp // best 1/4 8.49@172mph
Has gone 229.7mph in 1 mile ( Texas Mile event)


Boostlogic 3.4L race stroker engine
Boostlogic race head
Boostlogic T-6 turbo kit w/GT55-91/60mm WG
Boostlogic T-6 intercooler
Boostlogic Big Dog fuel system
Performance Motorsport intake manifold
AEM engine management
Tilton 4-disc clutch
Performance Motorsports modified drive shaft
Stock rear end with TRD LSD
Stock axles
Stock 6-Speed Gearbox
Car weighs 3650lbs with driver
32psi

Seega 1700-1800hj mootorist, tühjaks loopimata tänavaauto, sõitis üritusele ise kohale.

Postitatud: 22.07.2008 23:48
Postitas pr8
HoCi kirjutas:see ebastabiilsus tuli ju alles peale 400m. Dragi rehv pole lihtsalt õige 1km ja miili sõitma. Pikemale sõidule oleks paras mingi lai rajarehv.
Dragi rehvidele kiirusreitngut ei ole.

Mäletan, et GY olevat Top Fueli slikke reitinud 350 mph / 560 km/h.

Postitatud: 23.07.2008 9:00
Postitas HoCi
pr8 kirjutas:
HoCi kirjutas:see ebastabiilsus tuli ju alles peale 400m. Dragi rehv pole lihtsalt õige 1km ja miili sõitma. Pikemale sõidule oleks paras mingi lai rajarehv.
Dragi rehvidele kiirusreitngut ei ole.

Mäletan, et GY olevat Top Fueli slikke reitinud 350 mph / 560 km/h.
Ei mõelnudki seda. Pigem mulle tundub, et see pehme dragi slikk hakkab ujuma. Kui miilisõitu vaadata siis algul tundub kõik ilus aga poole tee peal hakkab kuidagi vibama...arvatavasti siis kui ta gaasi järgi annab natuke, et kontrolli tagasi saab. Aga kun raskuskese hakkab ette-taha käima sel hetkel ja dragi slikk pole just hea jäik rehv, ning hakkab nagu akordion mängima, siis tulemus on näha.

See on minu teooria muidugi ainult...võid ümber lükata.