12. leht 48-st

Postitatud: 30.01.2008 16:23
Postitas Audiophile
Viljar, selleks on ju antilag.. ;). Või NOS!

Markus
Aga hetkel on mõttes2* GT3076 välise WG-ga. Peamine on see, et hea spool säiliks, sest eesmärk on 60jalga saada 1,3-1,4sekki.

Postitatud: 30.01.2008 17:30
Postitas altz
Audiophile kirjutas:Viljar, selleks on ju antilag.. ;). Või NOS!

Markus
Aga hetkel on mõttes2* GT3076 välise WG-ga. Peamine on see, et hea spool säiliks, sest eesmärk on 60jalga saada 1,3-1,4sekki.
Või veel lisaks kompressor, mille saab tagant ära lülitada siduri abil nagu kondipumpagi. Kompressor MB mootoritel on nii näiteks...

Postitatud: 30.01.2008 17:34
Postitas Kuuno
altz kirjutas:
Audiophile kirjutas:Viljar, selleks on ju antilag.. ;). Või NOS!

Markus
Aga hetkel on mõttes2* GT3076 välise WG-ga. Peamine on see, et hea spool säiliks, sest eesmärk on 60jalga saada 1,3-1,4sekki.
Või veel lisaks kompressor, mille saab tagant ära lülitada siduri abil nagu kondipumpagi. Kompressor MB mootoritel on nii näiteks...
ma arvan et asja ei tasu ajada keeruliseks :)

Postitatud: 30.01.2008 20:31
Postitas Samvel
tänaval on väga ebamugav Antilagitada ja Nossitada, pane RSid tagasi parem ;)

Postitatud: 30.01.2008 20:53
Postitas RICE BURNER
Kompressor oleks muidugi tipp lisaks suurtele turbotele. :-D

RS jääb ikka väikeseks, kuid GT3076 saab loodetavasti hea hoo sisse just tänu automaat käigukastile ja 5500rpm stallile. Eks muidugi lust oleks väikese turboga tänaval sõita, kuid selle käigukasti ja suurte rehvidega vaja rohkem võimsust. Kui ausalt öelda, siis autole õigete turbote valimine ei ole nii lihtne, kui paljudele tundub. Olen neid efektiivsustabeleid ja mõõte juba uneski näinud :)
Tänu uutele kaantele ja kolledele on auto hingamine hoopis teine, kui varem ning GT28RS oleks ainult ohanud selle peale.

Postitatud: 30.01.2008 21:02
Postitas RICE BURNER
Siit sain inspiratsiooni TH400 käigukasti kohta.
Venna rekord on hetkel 9,46 ja ainult 650rwhp.
Samast kohast sain omalegi kasti.

http://videos.streetfire.net/video/7f95 ... d00333.htm

Postitatud: 01.02.2008 22:19
Postitas RICE BURNER
Panen veel mõned pildid ülesse detailidest, kuid komplekteeritud autot näeb alles kevadel.

Kuna turvanõudeid peab järgima ja elu on kallis, siis kardaani püüjab vajadusel selline vidin.
Pilt
Pilt
Aitab 30l küll linnavahel tiirutamiseks.
Pilt
Arvake ära, mis see on.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 02.02.2008 0:42
Postitas Motary1
Hursti Quarter stick käiguvaheti :P

Postitatud: 02.02.2008 2:39
Postitas AndresZ
Ja mis sellelt siis oodata 400 meetri aega? Ei julge pakkudagi :evil:

Postitatud: 03.02.2008 13:22
Postitas raunz
Pidurdusvarju päästik :) ?

Postitatud: 03.02.2008 15:33
Postitas RICE BURNER
Pidurdusvarju päästik ?
Tegemist on ikka käikuvalitsaga(käigukang) P.R.N.1.2.3 ,kus puudub D, sest automaatselt käike ei valita.
Pidurdusvarju vabastaja on märksa lihtsama ehitusega. Aga kui varjust juttu tuli, siis see on ka hetkel valimisel. Pole veel otsustanud, millist tellida.

Postitatud: 03.02.2008 19:41
Postitas raunz
No ma oletasin, et käiguvalits oli liiga lihtne vastus.
Samas tõesti, ega ilma "D" käiguvalits ei ole ka just tavaline.

Nagu näha, tuleb salongi ka pidurdusjõu regullaator? Või hoopiski "line-lock" burnout'i jaoks?

Postitatud: 03.02.2008 19:58
Postitas GSI
Küsi Erkkilt milline tal on. Tal on hea pehme vari, sul algul sama vaja. Lauri oma pidi lõuajäljed rinnale tirima.

Edu ehitamisel!
Ardo

Postitatud: 05.02.2008 17:50
Postitas pr8
Ah ei ole hullu midagi, mõnel Top Fueli pilodil on 500+ km/h pealt topeltvarjud oma -7G'ga silma võrkkesta lahti rebinud.

Firmad muidu Deist, Stroud, Simpson.

Käiguvahetus on lohu, mina õppisin kohe ära, ei mäletagi, et oleks eksinud.

Spool-up'i kohta ei oska muidugi öelda, näiteks 8.5L + 2x 101 mm väidetavalt ei läinud hästi, hetke Outlaw combod on 10L + 2x 91 mm.

Loodetavasti kasti turbiin sobib.

Postitatud: 07.02.2008 9:53
Postitas RICE BURNER
Eks see langevari on plaanis paigaldada rohkem selleks, et auto reeglitele vastaks, sest tegemist on siiski tänavalegaalse autoga, millel suht head pidurid. Aga muidugi on varjust kasu ka juhul, kui auto peaks käest ära minema.
Varju tellimisel peaksin ilmselt arvestama õige auto kaalu ja lõppkiirusega veerandmiilil.