Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Viljar, selleks on ju antilag.. ;). Või NOS!

Markus
Aga hetkel on mõttes2* GT3076 välise WG-ga. Peamine on see, et hea spool säiliks, sest eesmärk on 60jalga saada 1,3-1,4sekki.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Audiophile kirjutas:Viljar, selleks on ju antilag.. ;). Või NOS!

Markus
Aga hetkel on mõttes2* GT3076 välise WG-ga. Peamine on see, et hea spool säiliks, sest eesmärk on 60jalga saada 1,3-1,4sekki.
Või veel lisaks kompressor, mille saab tagant ära lülitada siduri abil nagu kondipumpagi. Kompressor MB mootoritel on nii näiteks...
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

altz kirjutas:
Audiophile kirjutas:Viljar, selleks on ju antilag.. ;). Või NOS!

Markus
Aga hetkel on mõttes2* GT3076 välise WG-ga. Peamine on see, et hea spool säiliks, sest eesmärk on 60jalga saada 1,3-1,4sekki.
Või veel lisaks kompressor, mille saab tagant ära lülitada siduri abil nagu kondipumpagi. Kompressor MB mootoritel on nii näiteks...
ma arvan et asja ei tasu ajada keeruliseks :)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

tänaval on väga ebamugav Antilagitada ja Nossitada, pane RSid tagasi parem ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kompressor oleks muidugi tipp lisaks suurtele turbotele. :-D

RS jääb ikka väikeseks, kuid GT3076 saab loodetavasti hea hoo sisse just tänu automaat käigukastile ja 5500rpm stallile. Eks muidugi lust oleks väikese turboga tänaval sõita, kuid selle käigukasti ja suurte rehvidega vaja rohkem võimsust. Kui ausalt öelda, siis autole õigete turbote valimine ei ole nii lihtne, kui paljudele tundub. Olen neid efektiivsustabeleid ja mõõte juba uneski näinud :)
Tänu uutele kaantele ja kolledele on auto hingamine hoopis teine, kui varem ning GT28RS oleks ainult ohanud selle peale.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Siit sain inspiratsiooni TH400 käigukasti kohta.
Venna rekord on hetkel 9,46 ja ainult 650rwhp.
Samast kohast sain omalegi kasti.

http://videos.streetfire.net/video/7f95 ... d00333.htm
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Panen veel mõned pildid ülesse detailidest, kuid komplekteeritud autot näeb alles kevadel.

Kuna turvanõudeid peab järgima ja elu on kallis, siis kardaani püüjab vajadusel selline vidin.
Pilt
Pilt
Aitab 30l küll linnavahel tiirutamiseks.
Pilt
Arvake ära, mis see on.
Pilt
Pilt
Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Hursti Quarter stick käiguvaheti :P
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Ja mis sellelt siis oodata 400 meetri aega? Ei julge pakkudagi :evil:
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

Pidurdusvarju päästik :) ?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Pidurdusvarju päästik ?
Tegemist on ikka käikuvalitsaga(käigukang) P.R.N.1.2.3 ,kus puudub D, sest automaatselt käike ei valita.
Pidurdusvarju vabastaja on märksa lihtsama ehitusega. Aga kui varjust juttu tuli, siis see on ka hetkel valimisel. Pole veel otsustanud, millist tellida.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

No ma oletasin, et käiguvalits oli liiga lihtne vastus.
Samas tõesti, ega ilma "D" käiguvalits ei ole ka just tavaline.

Nagu näha, tuleb salongi ka pidurdusjõu regullaator? Või hoopiski "line-lock" burnout'i jaoks?
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Küsi Erkkilt milline tal on. Tal on hea pehme vari, sul algul sama vaja. Lauri oma pidi lõuajäljed rinnale tirima.

Edu ehitamisel!
Ardo
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Ah ei ole hullu midagi, mõnel Top Fueli pilodil on 500+ km/h pealt topeltvarjud oma -7G'ga silma võrkkesta lahti rebinud.

Firmad muidu Deist, Stroud, Simpson.

Käiguvahetus on lohu, mina õppisin kohe ära, ei mäletagi, et oleks eksinud.

Spool-up'i kohta ei oska muidugi öelda, näiteks 8.5L + 2x 101 mm väidetavalt ei läinud hästi, hetke Outlaw combod on 10L + 2x 91 mm.

Loodetavasti kasti turbiin sobib.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Eks see langevari on plaanis paigaldada rohkem selleks, et auto reeglitele vastaks, sest tegemist on siiski tänavalegaalse autoga, millel suht head pidurid. Aga muidugi on varjust kasu ka juhul, kui auto peaks käest ära minema.
Varju tellimisel peaksin ilmselt arvestama õige auto kaalu ja lõppkiirusega veerandmiilil.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Vasta