Kompressor oleks muidugi tipp lisaks suurtele turbotele.
RS jääb ikka väikeseks, kuid GT3076 saab loodetavasti hea hoo sisse just tänu automaat käigukastile ja 5500rpm stallile. Eks muidugi lust oleks väikese turboga tänaval sõita, kuid selle käigukasti ja suurte rehvidega vaja rohkem võimsust. Kui ausalt öelda, siis autole õigete turbote valimine ei ole nii lihtne, kui paljudele tundub. Olen neid efektiivsustabeleid ja mõõte juba uneski näinud
Tänu uutele kaantele ja kolledele on auto hingamine hoopis teine, kui varem ning GT28RS oleks ainult ohanud selle peale.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Panen veel mõned pildid ülesse detailidest, kuid komplekteeritud autot näeb alles kevadel.
Kuna turvanõudeid peab järgima ja elu on kallis, siis kardaani püüjab vajadusel selline vidin.
Aitab 30l küll linnavahel tiirutamiseks.
Arvake ära, mis see on.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Tegemist on ikka käikuvalitsaga(käigukang) P.R.N.1.2.3 ,kus puudub D, sest automaatselt käike ei valita.
Pidurdusvarju vabastaja on märksa lihtsama ehitusega. Aga kui varjust juttu tuli, siis see on ka hetkel valimisel. Pole veel otsustanud, millist tellida.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Eks see langevari on plaanis paigaldada rohkem selleks, et auto reeglitele vastaks, sest tegemist on siiski tänavalegaalse autoga, millel suht head pidurid. Aga muidugi on varjust kasu ka juhul, kui auto peaks käest ära minema.
Varju tellimisel peaksin ilmselt arvestama õige auto kaalu ja lõppkiirusega veerandmiilil.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h