12. leht 31-st
Postitatud: 03.01.2006 19:45
Postitas henri
Audiophile kirjutas:
...
Seadistamine:
Kui kogu kompott uuest koos siis dynosse, plaanis seadistada auto 12.5 segule kogu powerbandi ulatuses. Paljud räägivad et 944 turbo parim loadil AFR on 11.7, aga sain ühe väga hea kontakti kogemustega tunerilt rootsist, kelle autol on ligemale 600 hj, tema mootor on seadistatud 12.5 peale ja see oli parim.
...
Õeldakse et ideaalne(kõige rohkem võisust andev) AFR on 14.7, kui AFR-i vähendada siis segu rikastub ning võimsus väheneb.
Mida rikkam segu seda väiksem on detonatsiooni oht ning "lisa" bensiin aitab jahutada ka sisselaske tempi ja EGT-d.
Seega ei ole kahtlustki et AFR 12.5 annab rohkem võimsust, aga kas väikesel lisa-võimsuse on mõtet, mootori eluiga silmas pidades?
Postitatud: 03.01.2006 19:59
Postitas Simpson
14,7 on ideaalne selles suhtes et kõik bensiin põleb kõige paremini ära ja tekib kõige vähem heitgaase. Aga kõige suurema võimsuse annab 12,5.
Postitatud: 03.01.2006 21:08
Postitas Audiophile
Copy porsche foorumist: ps kuti autol on 472 RWHP:
On race gas, I will beat a Mclaren from 100-200k by over a second.
I have found 951 is happiest with AFR as follows - 13:1 spoolup, 11.9:1 torque peak and back up to 12.6:1 at HP peak.
It takes time to get this, but it is worth it.
Veel üks copy rootsis olevast 944 turbo omanikult, kellel on 2mm suurem compressor wheel (ka GT30R) kui mul (autol on 600 hj) 100-200ni, 7.1 sekki. Võrdluseks niipalju et ferrari enzol on 7.0 seki :
I did hit full boost at 3-3500 at higher gears. From 4000 its just explode. I had wheelspinn when shifting to 3:rd gear in 120 km/h though I have 285 mm R tyres.
PS! auto veerandmiili aeg 11.9 tänavakummiga.
14,7 on ideaalne selles suhtes et kõik bensiin põleb kõige paremini ära ja tekib kõige vähem heitgaase. Aga kõige suurema võimsuse annab 12,5.
Kui kõik läheb plaanipäraselt siis jääb minu max hp sinna 520-530 kanti, mis on küll vähem kui eelkõnelejatel aga piisav minu jaoks.
Nuka ja sisselaske kolle vaehtus peaks oluliselt parandama ka spoolup-i ja jõugraafikut mis peaks olema oluliselt lamedam. Ilmselt saan ka max rõhu seal alla 3K rpm-i kätte mis tähenab et torki graafik peaks hakkama sarnanema rohkem vabalthingavale autole.
Markus
Postitatud: 03.01.2006 21:56
Postitas henri
Tänud postituse eest, pilt muutus kohe tükk maad selgemaks.
See projekt on kohe väga pikalt minu kujutlusvõimest väljas.
Edu!
PS: Äkki saad anda selle porche foorumi lingi.
Postitatud: 03.01.2006 22:36
Postitas porkee
Postitatud: 03.01.2006 23:13
Postitas Samvel
Audiophile kirjutas:Copy porsche foorumist: ps kuti autol on 472 RWHP:
On race gas, I will beat a Mclaren from 100-200k by over a second.
I have found 951 is happiest with AFR as follows - 13:1 spoolup, 11.9:1 torque peak and back up to 12.6:1 at HP peak.
It takes time to get this, but it is worth it.
Markus
kahtlen väga! eeldan, et mõeldud McLaren F1 ikka...
Segusid ei tasu seadistada samamoodi ainult sellepärast et kellegil toimib nii hästi. Korralik dyno ja põhjalik datalogging näitab sulle ära millise seguga just sinu mootor kõige õnnelikum. Kahte ühesugust mootorit pole väga olemas. Lisaks A/F sõltub ka süüte ajastusest päris palju ning isegi sellest kuidas plaanitakse mootorit kasutada. Alati ei tasu võtta viimast mootorist

Postitatud: 03.01.2006 23:37
Postitas Audiophile
Ega ma seda võtagi sellena et ma nüüd pean enda auto samamoodi seadesse saama. Pigem on see näide mismoodi ühel sarnasel projektil seadistatud on.
Auto jääb ikka tänavakasutusse, esialgu, tõsi puuri tahaks võibolla isegi teha midagi sellist
http://944.g6web.com/ äkki? Mulle selline clean värk meeldib.
m
Postitatud: 04.01.2006 0:13
Postitas Taavi
McLaren F1 liiga kange tükk isegi sellise auto jaoks. Ma arvan, et seal väites oli mõeldud SLR McLarenit ?:)
Postitatud: 04.01.2006 0:38
Postitas Audiophile
SLR-i ei olnud siis veel toodetud

kui antud võrdlus teoks sai. Olgu siis öeldud et porsche oli ka kõvasti kergemaks tehtud, ja sõitis Race Gas-iga. See 100-200 aeg jääb ilmselt sinna 6.5-7 seki kanti,
M
Postitatud: 04.01.2006 0:48
Postitas Samvel
ja nitrometaaniga kiirendab minu opel nagu TF dragster
ära solvu, aga see võrdlus on endiselt BS.
Räägi näitajatest, siis reaalsemalt võib hinnata. Ja üldiselt polegi vahet, tühi kõvatamine igatpidi. Võrreldakse juba Enzode ja McL f1...
McL F1 näitajad:
627 hp @ 7400 rpm
479 lb-ft @ 5600 rpm , ehk 649.4Nm
0-60mph: 3.2sek
0-100mph: 6.3sek
1/4: 11.1 @ 138mph , ehk 222km/h
Seega 96.5-222km/h = 7.9sek
pakun, et porge foorumi härra nägi lihtsalt märga unenägu...
Andmed siit:
http://www.modernracer.com/features/wor ... cars4.html
Mitte, et mul nüüd sitt päev oleks olnud või Porge vastu midagi, aga McL F1 on lihtsalt mu lemmikauto olnud alati. Pealegi füüsika reeglite vastu ei saa

Postitatud: 04.01.2006 10:03
Postitas Audiophile
No Offence taken.
Aga, ma üritan saada video 7.1 sekisest 100-200 kiirendusest (tuttav rootslane) mis möödetud GPS-ga. Eks siis ole asi usutavam.
MArkus
Postitatud: 04.01.2006 10:10
Postitas Samvel
ning see ei tee Porget endiselt üle sekundi kiiremaks vahemikus 100-200 (tegelikuses hoopis aeglasem), väga kiire aga küll

Postitatud: 04.01.2006 11:03
Postitas Raceboy
Sry, sellel "enne 472rwhp" autol on tõsi taga. Kui ei taha, ärge uskuge. 100-200 kiirendus on hea võrdlus, sest puudub stardist tekkiv ebamäärasus.
Ja hj/kaalu suhe on autol väga lähedal McLaren F1-le.
EDIT: praegusel momendil on sellel 951-l 533rw(!)hp ja 472 lb-ft (640 Nm).
Postitatud: 04.01.2006 12:08
Postitas Audiophile
Püsigem ikka teemas, sry Sam kui sulle see hinge läks. Ega ma enda autot teiste järgi ehita, ja kõik mida foorumid kirjutavad ei ole tõsi nii et Sam, sul võib isegi õigus olla.
Enda autol olne mõõtnud keskmised 9 sekki, libiseva siduriga, mis on samapalju kui 996 twin turbol.
Miks selle siia üles panin, on see et see paeks andma mingit ülevaadet hj ja kaalu suhtest kiirendusel 100-200ni. Porschel on see suhe väga hea
Markus
Postitatud: 18.03.2006 15:37
Postitas Audiophile
Nii
Auto siis sai lumehangest välja kaevatud ja CMF-i viidud. Mootor sai maha ja molekulideks võetud. Leidsime ka ülesse probleemi miks auto eelmine aasta full loadide ajal suitses! Muu hulgas siis tulevad
Uued simmerid ja tihendid!
Uued raamsaaled
Uued kepsusaaled,
Uued klapi juhtpuksid!
Uued kolvirõngad!
Uued kepsud (kasutan vanema malli 944ja sepistatud kepsu)
Kepsud ja kolvid saab aetud 0.1 grammi täpsusega tasakaalu!
Vänt tasakaalustatakse koos hooratta ja siduri mehhanismiga!
Muuhulgas võtsin ette ka kereremondi, muuhulgas vahetatakse auto värv paigaldatakse kerege "lip" esispoilale ja külge lähevad veidi teisi kujuga peeglid! Värvuse jätan esialgu veel enda teada! mingi 2 -3 nädala pärast peaks auto tagasi olema CMF-is siis hakkab tead kokku tagasi lappima! ja lisan ilmselt mõned pildid ka siis!