Plaan oli minna reedel Viljandi kanti sõpradele külla, et laupäeva hommikul oleks lühem maa Tartusse sõita, kuid teepeal hakkas õrnalt kostuma tuttav heli. Nimelt tuli uus pragu sisse wastegate'i torusse kolde lähedalt. Helistasin Margusele Tartusse ja saime kasutada tema sõbra garaaži, kus oli ka keevitus, mis aga ei töötanud piisavalt hästi ja next-best-thing arvasime olevat keemiline metall. Suure südamega Marguse jaoks ei olnud eriline probleem kella 3ni hommikul mu autot nokitseda, kuigi vahepeal tuli ka kõne ta elukaaslaselt
Kella 4ks jõudsime Viljandi lähedale ööbima ning kell 8 oli juba äratus ja jälle Tartusse auto juurde. Keemia oli ilusti kuivanud, kuid mootori soojenedes hakkas see sulama ja tossama.
Otsustasin ikkagi võistlema minna, sest Karoli keevitatud kohast oli ühendus tugev ja lootsin, et pragu väga suuremaks venida ei saa.
Spool oli aga rikutud ja sellest ka lörin teise käigu alguses.
12.9 oli rahuldav tulemus kogu jamade peale.
Hea, et auto üldse alles jäi, sest reedel Tartu poole sõites tundsin, et kui boost lõpuks tuleb, siis auto on kuidagi liiga kiire. Kella järgi oli boost 2,1bar ja süüdlaseks irvakil banjopolt wg küljest.
Kuna proovisin ka ET Streetidega burni ja gaas põhjas stardiga sõita, siis Astrona pidi päeva jooksul 4x rattaid vahetama

Kahjuks läks enne eliminaatoreid ühe rattapoldi keerme vahele midagi ja keere oli rikutud. Kui vihm poleks võistlust katkestanud, siis poleks ma ka rajale jõudnud, sest sõbrad tõid baikidega keermelõikuri u 60km kauguselt. Saime keerme korda ja slikid alla uuesti, kuid siis selgus, et vihm mitte ei katkestanud, vaid ikkagi lõpetas võistluse.
Nüüdseks auto Laitses ja ootab peagijõudvat uut sidurit ning ka wg toru võetakse põhjalikult ette ja toestatakse niipalju kui võimalik veel lisaks. Proovin ka leida raha elementaarsete tööriistade jaoks, sest praegu varustuses vaid tungraud, rattavõti, rehvimanomeeter ja isoleerpael

Tihtipeale peab käima teistes boksides palumas ühte või teist tööriista, mis lahkeid inimesi võibolla ei häirigi, kuid mulle endale käib see juba närvidele. Tegu ikkagi EMV klassi sõitudega.
Veelkord suurimad tänud Zoom1-le.