12. leht 21-st

Postitatud: 10.07.2009 16:16
Postitas RFL
Eile selgus 2 kurba asja. Nimelt kuna USAs oli laupäeval iseseisvuspäev, siis uus sidur kohale ei jõua ja ka vanast pole dragi rajal asja.
Kus aga häda kõige suurem, seal CARSHOP.EE kõige lähem. Olavi käest sain kasutamiseks korraliku siduri ja homme olen Tartus rajal.

Postitatud: 10.07.2009 16:21
Postitas tmac
kui 11.XXX ei tule oled Jägermeistri sees :D:D kui tuleb siis oled lihtsalt tubli ,aga jäägrit ei saa kuna nii kiired mehed ei tohi selliseid jooke tarbida

Postitatud: 10.07.2009 16:46
Postitas booster
no mina annaks kyll lonxu 11 xx puhul :p

Postitatud: 10.07.2009 17:37
Postitas Astrona
booster kirjutas:no mina annaks kyll lonxu 11 xx puhul :p
Juba 12.3 on pudelit väärt, aga 11.99 puhul võiks juba kasti teha :)
Loodame, et uus sidur tõmbab 1.7x 60ft ja siis taganttuulega jaheda kuiva ilmaga kõik võimalik :) Ei tea kas peaks kah vanematelt olijatelt õppust võtma ja ettenägelikult joogid kaasa võtma nagu B klassis eelmine kord praktiseeriti... (ega ma paha pärast - lihtsalt aitan psühooloogiliselt ettevalmistuda. Mobne sõitis 11.x kah stock kastiga)

Postitatud: 10.07.2009 21:11
Postitas zoom1
Stock kastiga võetakse 1,6s 60f aegu :)

Postitatud: 10.07.2009 22:44
Postitas Aigo
njah ilmajaam lubab homseks sitta ilma, kuid loodame, et ikka võistlus toimib nagu peab ja kui märja rajaga sõidad 11.xx siis juba on asjal väga jumet.

Postitatud: 11.07.2009 20:26
Postitas Maik
Ilm keeras vist lõpu tuksi jah... kui see teine vihmapilv kohale jõudis lasin ka jalga.

Esimeselt käigult teisele vahetamine ei õnnestu hästi ? Viljandi tulles mõtlesin,et kuhu krt see auto läheb maanteel, viljandis ometi pole sellist autot . ;)

Postitatud: 13.07.2009 16:27
Postitas RFL
Plaan oli minna reedel Viljandi kanti sõpradele külla, et laupäeva hommikul oleks lühem maa Tartusse sõita, kuid teepeal hakkas õrnalt kostuma tuttav heli. Nimelt tuli uus pragu sisse wastegate'i torusse kolde lähedalt. Helistasin Margusele Tartusse ja saime kasutada tema sõbra garaaži, kus oli ka keevitus, mis aga ei töötanud piisavalt hästi ja next-best-thing arvasime olevat keemiline metall. Suure südamega Marguse jaoks ei olnud eriline probleem kella 3ni hommikul mu autot nokitseda, kuigi vahepeal tuli ka kõne ta elukaaslaselt :lol:
Kella 4ks jõudsime Viljandi lähedale ööbima ning kell 8 oli juba äratus ja jälle Tartusse auto juurde. Keemia oli ilusti kuivanud, kuid mootori soojenedes hakkas see sulama ja tossama.
Otsustasin ikkagi võistlema minna, sest Karoli keevitatud kohast oli ühendus tugev ja lootsin, et pragu väga suuremaks venida ei saa.
Spool oli aga rikutud ja sellest ka lörin teise käigu alguses.
12.9 oli rahuldav tulemus kogu jamade peale.
Hea, et auto üldse alles jäi, sest reedel Tartu poole sõites tundsin, et kui boost lõpuks tuleb, siis auto on kuidagi liiga kiire. Kella järgi oli boost 2,1bar ja süüdlaseks irvakil banjopolt wg küljest.
Kuna proovisin ka ET Streetidega burni ja gaas põhjas stardiga sõita, siis Astrona pidi päeva jooksul 4x rattaid vahetama :) Kahjuks läks enne eliminaatoreid ühe rattapoldi keerme vahele midagi ja keere oli rikutud. Kui vihm poleks võistlust katkestanud, siis poleks ma ka rajale jõudnud, sest sõbrad tõid baikidega keermelõikuri u 60km kauguselt. Saime keerme korda ja slikid alla uuesti, kuid siis selgus, et vihm mitte ei katkestanud, vaid ikkagi lõpetas võistluse.
Nüüdseks auto Laitses ja ootab peagijõudvat uut sidurit ning ka wg toru võetakse põhjalikult ette ja toestatakse niipalju kui võimalik veel lisaks. Proovin ka leida raha elementaarsete tööriistade jaoks, sest praegu varustuses vaid tungraud, rattavõti, rehvimanomeeter ja isoleerpael :? Tihtipeale peab käima teistes boksides palumas ühte või teist tööriista, mis lahkeid inimesi võibolla ei häirigi, kuid mulle endale käib see juba närvidele. Tegu ikkagi EMV klassi sõitudega.
Veelkord suurimad tänud Zoom1-le.

Postitatud: 19.08.2009 0:37
Postitas Astrona
Tuleb uus S13 eesti rekord ära...
Ma stardis teen nagu hoiaks kinni aga tegelikult lükkan :)

Postitatud: 22.08.2009 20:04
Postitas Fog
Noh, turvakaart installima :-D

Postitatud: 22.08.2009 22:25
Postitas Astrona
Super üritus oli. 1. sõit kohe rekord ja ka 60ft rekord. Seda sõitu tahaks veel näha, kutt võitles kuni lõpuni rooliga ja lasi gaasigi maha ja tuli ikka 11,8s. :evil: Ja rekordeid tuli veel...
Kõik sõidud alla 12 seki, kui ei arvesta 19s auringi :), mis tähendas C klassi 3. kohta. 11.71s jäi vist parimaks ET'ks ja 1.6s 60ft.
Palju õnne!

Postitatud: 22.08.2009 22:34
Postitas arne13
Palju õnne meiegi poolt! Tõsiselt tublid saavutused!!!

Postitatud: 23.08.2009 1:15
Postitas booster
vägev uskumatu :shock: :)

Postitatud: 23.08.2009 12:54
Postitas Mihkel
Nüüd siis kasutusel õiged drag-i slickid?

Postitatud: 23.08.2009 13:01
Postitas RFL
Mihkel kirjutas:Nüüd siis kasutusel õiged drag-i slickid?
Alates 20 juuni Nightrace'ist ET Dragid jah. 24,5 8 15 vist oli mõõt.
AC Drag kevadel vaid sai sõidetud ET Streetidega, sest ei olnud veel velgi ET Dragidele.