12. leht 32-st
Postitatud: 17.12.2007 0:02
Postitas Raceboy
Selle õhulugeja on sama, mis Porsche 928-l ja Audi Sport Quattrol, lisaks tootmisest väidetavalt maas. Hinnad, mida küsitakse uute eest, ületavad 10 000 kr...

Postitatud: 17.12.2007 0:10
Postitas Mihkel
Tean seda, juba uurisin.
Vaatasin, et sa vahepeal tegid ühe 928 Vems-i conversioni ja mõtlesin küsida, et äkki jäi selle oma üle

Või oligi õhukulumõõtja selle conversioni põhjuseks?
Kui isegi aju ja juhtmestik kätte jäävad, siis ega nad hapuks lähe, sellised asjad muutuvad pigem ainult haruldasemaks.
Postitatud: 17.12.2007 0:33
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas:Tean seda, juba uurisin.
Vaatasin, et sa vahepeal tegid ühe 928 Vems-i conversioni ja mõtlesin küsida, et äkki jäi selle oma üle

Või oligi õhukulumõõtja selle conversioni põhjuseks?
Kui isegi aju ja juhtmestik kätte jäävad, siis ega nad hapuks lähe, sellised asjad muutuvad pigem ainult haruldasemaks.
See oli üks VEMSi paigaldust kiirendavaid põhjusi

Postitatud: 17.12.2007 9:12
Postitas Offroader
Raceboy kirjutas:Selle õhulugeja on sama, mis Porsche 928-l ja Audi Sport Quattrol, lisaks tootmisest väidetavalt maas. Hinnad, mida küsitakse uute eest, ületavad 10 000 kr...

8271 kr maksab uus audis. Kataloogis märget pole, et oleks laost otsas.
Postitatud: 17.12.2007 12:27
Postitas hents99
Milline see õhulugeja välja näeb, mitu klemmi jne?
Postitatud: 17.12.2007 13:14
Postitas Mihkel
Panen õhtul pildi kui meeles on.
Lammutasin vahepeal ebavajalikud detailid küljest ära mootorilt.
90% olen kindel, et originaal ajuga seda mootorit ma käima ei pane, kuna igasugu ebaolulisi (saastenormidele olulised) klappe ja vidinaid liigselt.
Süsteem aetakse lihtsalt mõttetult keeruliseks, lisaks veel õhukulumõõtja, mis maksab pool normaalse mootorijuhtimise hinnast.
Jahutus on vähemalt antud mootoril tehasest juba päris suure tähelepanu all.
Postitatud: 17.12.2007 14:14
Postitas Audiophile
GT40R + 1000cc pihustid, management ja E85 (stocks surveastmega) = 650hp-d kontrollimatut hobujõudu.. Kui viitsid sisu kallale minna siis ei ole 1000RWHP ka probleem.. tõsi see auto on ka juba vabalthingavana haigelt kiire selle mootoriga..... turbotada jõuab alati

Postitatud: 17.12.2007 15:09
Postitas Raceboy
Õhulugeja pole mitte laost otsas, vaid tootmisest maas.
Postitatud: 17.12.2007 15:36
Postitas Mihkel
Mattias rääkis, et Garrett-i kaubast tuleks midagi GT42R-ist suuremat vaadata, just kuumaosa poolelt.
Postitatud: 17.12.2007 16:46
Postitas Audiophile
No sul on ju 3.6L mootor.. See seab teatud piirid "natuke võimsamaks" tegemiseks. ei ole nii et paned fööni ja saad 400hp-d.. vaid paned fööni ja hoobilt 600-700-1000hp-d

seda juba natuke rõhku peale keerates..
Millega võiks eksperimenteerida on äkki mingi twin audi KKK24-dega. Nendega peaks 600hp-d olema väga tehtav ja peaks norm toimida..
audil nad ju 2,2l moto peal sul tuleks 1.8L per föön.. samas kuidas need sinna mahutada? Vist üks üles ja teine alla nagu Alpina B-10-l
M
Postitatud: 17.12.2007 16:55
Postitas mart154
et e30 kapoti alla twin K24 mahutada, tuleb vist üks ratas koos koopaga vapsjee eemaldada? :D
e30+m50 mootori kombo puhul oli mul vl. pordi ja poolraami vahel vist 14cm.
Postitatud: 17.12.2007 17:14
Postitas Mihkel
Tuleb vast leppida jah ühe turboga.
Ühele vennale soovitas kuskilt metsatraktorilt Holset H3D otsida

Postitatud: 19.12.2007 0:19
Postitas ivar
Mihkel kirjutas:
Esialgu plaanis mootor pulkadeks võtta ja üle käia.
Piltidelt näha ka miks:

Kas saaksid öelda vl-kollektori toru läbimõõdu? Tunduvad suht tagasihoidliku jämedusega olevat.
Postitatud: 19.12.2007 0:50
Postitas Mihkel
Kui meeles, mõõdan homme ära.
Postitatud: 19.12.2007 17:40
Postitas Mihkel
Väljalaskekollektori primaartorud on väljast 40mm ja peale ühenemiskohta 49mm välismõõduga.
Õhukulumõõtja sisemõõt on 87mm.