
BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Selle õhulugeja on sama, mis Porsche 928-l ja Audi Sport Quattrol, lisaks tootmisest väidetavalt maas. Hinnad, mida küsitakse uute eest, ületavad 10 000 kr... 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tean seda, juba uurisin.
Vaatasin, et sa vahepeal tegid ühe 928 Vems-i conversioni ja mõtlesin küsida, et äkki jäi selle oma üle
Või oligi õhukulumõõtja selle conversioni põhjuseks?
Kui isegi aju ja juhtmestik kätte jäävad, siis ega nad hapuks lähe, sellised asjad muutuvad pigem ainult haruldasemaks.
Vaatasin, et sa vahepeal tegid ühe 928 Vems-i conversioni ja mõtlesin küsida, et äkki jäi selle oma üle

Või oligi õhukulumõõtja selle conversioni põhjuseks?
Kui isegi aju ja juhtmestik kätte jäävad, siis ega nad hapuks lähe, sellised asjad muutuvad pigem ainult haruldasemaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See oli üks VEMSi paigaldust kiirendavaid põhjusiMihkel kirjutas:Tean seda, juba uurisin.
Vaatasin, et sa vahepeal tegid ühe 928 Vems-i conversioni ja mõtlesin küsida, et äkki jäi selle oma üle
Või oligi õhukulumõõtja selle conversioni põhjuseks?
Kui isegi aju ja juhtmestik kätte jäävad, siis ega nad hapuks lähe, sellised asjad muutuvad pigem ainult haruldasemaks.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Panen õhtul pildi kui meeles on.
Lammutasin vahepeal ebavajalikud detailid küljest ära mootorilt.
90% olen kindel, et originaal ajuga seda mootorit ma käima ei pane, kuna igasugu ebaolulisi (saastenormidele olulised) klappe ja vidinaid liigselt.
Süsteem aetakse lihtsalt mõttetult keeruliseks, lisaks veel õhukulumõõtja, mis maksab pool normaalse mootorijuhtimise hinnast.
Jahutus on vähemalt antud mootoril tehasest juba päris suure tähelepanu all.
Lammutasin vahepeal ebavajalikud detailid küljest ära mootorilt.
90% olen kindel, et originaal ajuga seda mootorit ma käima ei pane, kuna igasugu ebaolulisi (saastenormidele olulised) klappe ja vidinaid liigselt.
Süsteem aetakse lihtsalt mõttetult keeruliseks, lisaks veel õhukulumõõtja, mis maksab pool normaalse mootorijuhtimise hinnast.
Jahutus on vähemalt antud mootoril tehasest juba päris suure tähelepanu all.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
GT40R + 1000cc pihustid, management ja E85 (stocks surveastmega) = 650hp-d kontrollimatut hobujõudu.. Kui viitsid sisu kallale minna siis ei ole 1000RWHP ka probleem.. tõsi see auto on ka juba vabalthingavana haigelt kiire selle mootoriga..... turbotada jõuab alati 

Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Õhulugeja pole mitte laost otsas, vaid tootmisest maas.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mattias rääkis, et Garrett-i kaubast tuleks midagi GT42R-ist suuremat vaadata, just kuumaosa poolelt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
No sul on ju 3.6L mootor.. See seab teatud piirid "natuke võimsamaks" tegemiseks. ei ole nii et paned fööni ja saad 400hp-d.. vaid paned fööni ja hoobilt 600-700-1000hp-d
seda juba natuke rõhku peale keerates..
Millega võiks eksperimenteerida on äkki mingi twin audi KKK24-dega. Nendega peaks 600hp-d olema väga tehtav ja peaks norm toimida..
audil nad ju 2,2l moto peal sul tuleks 1.8L per föön.. samas kuidas need sinna mahutada? Vist üks üles ja teine alla nagu Alpina B-10-l
M

Millega võiks eksperimenteerida on äkki mingi twin audi KKK24-dega. Nendega peaks 600hp-d olema väga tehtav ja peaks norm toimida..
audil nad ju 2,2l moto peal sul tuleks 1.8L per föön.. samas kuidas need sinna mahutada? Vist üks üles ja teine alla nagu Alpina B-10-l
M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Tuleb vast leppida jah ühe turboga.
Ühele vennale soovitas kuskilt metsatraktorilt Holset H3D otsida
Ühele vennale soovitas kuskilt metsatraktorilt Holset H3D otsida

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui meeles, mõõdan homme ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Väljalaskekollektori primaartorud on väljast 40mm ja peale ühenemiskohta 49mm välismõõduga.
Õhukulumõõtja sisemõõt on 87mm.
Õhukulumõõtja sisemõõt on 87mm.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.