12. leht 18-st

Postitatud: 08.11.2007 15:30
Postitas rookierice
b-klassis kipub siis ikka väga nukraks ja kibedaks, yle 11 vist enam esikolmikusse asja polegi :roll:

Postitatud: 08.11.2007 15:44
Postitas RICE BURNER
Ega Toomas Dragi sõitma ei hakka. Tal lihtsalt on teadmine tähtis, et auto on võimeline sõitma nii kiiresti. :)

Nissan 300 ZX TT

Postitatud: 08.11.2007 19:59
Postitas devilman
Kes teab mis järgmine hooaeg toob. Ei taha kyll lubadusi anda kuid aeg näitab mis saab.
:-D

Postitatud: 08.11.2007 21:55
Postitas Karol
Toomas kardab suurt kiirust :badgrin:

Postitatud: 08.11.2007 23:32
Postitas Marko
Karol kirjutas:Toomas kardab suurt kiirust :badgrin:
palju raha ja energiat tulutult kulutatud :x milleks veel viljari tehnika kui juba olemasoleva jõu ja väände elamusi ära ei julgeta kasutada. teadmine, et mul on masin mis seda 10s võimaldab :roll:

ei ole kiired masinaid, on nõrgad kodanikud :)

Postitatud: 27.11.2007 20:15
Postitas RICE BURNER
Toomasele saabusid ka nukad ära.

Pilt

Postitatud: 10.01.2008 19:51
Postitas tommy99
küsiks kuidas FMIC paigaldusega mootori temperatuur jäi, kas tóusis palju vói töötas nt 90% ajast ventilaator? vói asi hoopis paranes FMIC paigaldusega? Miks SMIC ei kasuta?

Postitatud: 06.08.2008 9:03
Postitas Reims
Mis sellest autost saanud on?

Postitatud: 06.08.2008 9:04
Postitas sada1000
Müügis on

Nissan 300ZX TT

Postitatud: 26.12.2008 12:15
Postitas devilman
Tere,

Head vana aasta lõppu kõigile.
Kuid minul on küsimus milline anti tiib autole paigaltada?
Milline oleks kena ja milline oleks ka VAJALIK ?
Kuna tundub, et auto saan uue hingamise suveks. Ning hakkab üle pikka aja liikuma jälle.
Suured tänud VILJARILE JA KAROLILE !!!

Postitatud: 30.12.2008 21:53
Postitas Erki
Võimsust on kapoti all küll, nüüd vajaks auto ka kenamat nägu, kui lõigatud originaal spoiler. Selline näeb suht viisakas välja minu arust.

Pilt

Nissan 300ZX TT

Postitatud: 10.05.2009 9:42
Postitas devilman
Loodan, et nüüd läheb õieti. Pole pikka aega midagi kirjutanud siia.
Auto saab siis peagi valmis tänu VKMMOTORS'ile.
Vahetusse läheb siis: uus välja lase 3 tolli ja tagant üheks kokku.
uued NEX GT koiloverid. Suuremad turbod (GT28RS), Suur cooler, valuveljed kosei, suuremad segusiibrid. Tellitud sai ka võimsam sidur, mis on teel juba Eesti poole. Ja et välimus oleks natukene ilusam siis sai ka uus stange muretsetud ette mis ootab värvimisest ära toomist. Tagumine luuk sai ka tehtud klaas plastist, et kaalu vähendada natukene. Nimelt on uus luuk 2 korda kergem.
Pilt

8) 8)

Postitatud: 10.05.2009 10:57
Postitas RICE BURNER
Summuti on 4 tolli ja tagaluuk on umbes 7korda kergem :)

Postitatud: 10.05.2009 11:05
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:Summuti on 4 tolli ja tagaluuk on umbes 7korda kergem :)
7x on vast üle pingutatud (3-4x oleks reaalsem). Mul korralik õhuke klaasplast luuk + lexan oli kokku ~8kg ja originaal mingi 19kg + kojamees + antitiib jms. Ütleme nii, et stock plekk+klaas uksed-luugid annab ~2x kergemaks teha, ja plastikut kasutades veel 2x.

Postitatud: 10.05.2009 11:10
Postitas RICE BURNER

Kood: Vali kõik

7x on vast üle pingutatud (3-4x oleks reaalsem). Mul korralik õhuke klaasplast luuk + lexan oli kokku ~8kg ja originaal mingi 19kg + kojamees + antitiib jms. Ütleme nii, et stock plekk+klaas uksed-luugid annab ~2x kergemaks teha, ja plastikut kasutades veel 2x.
Originaal luuki sellel autol sina üksi ülesse ei tõsta. Möned väiksemad mehed ei jõudnud isegi luuki lahti teha, kui amorte küljes ei olnud. Luugi sisse oli paigaldatud tehases raskused, et auto ideaalkaalu saada.
Ega ikka palju ei liialda küll :-D 5korda kindlasti!