Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Mihkel kirjutas:Spool-upi juures 13.5 pole ka väga hull.
Ise korra mõtlesin sama asja, et alguses see vist kõikse hullem ei olegi sest EGT tuleb ülesse 900C juures alles siis kui segu juba rikkam on.
Kõige ühtlasem tundub see J.K. MotorSpordi soft.
Selle graafik on tõesti kõikse ilusam :D
900C EGT on juba suht normaalse töö piiripeal, arvestades, et sa seda vahetult enne turbot mõõdad.
EGT alla saamiseks on üks mõte juba olemas mis on suht lihtsasti ka teostatav, et eks teen selle ära ja vaatan palju EGT reaalselt ka muutub.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma eeldan, et sa jääga ja keeva veega kalibratsiooni tegid kellale ära ikka?
Sa vist tegid seda juba kunagi varem aga küsin üle in-case.
Mul tunde järgi kella näit veidi langes peale kalibreerimist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Eelmisele andurile mis mul kunagi oli ei jõudnud ma miskit kalibreerimist kahjuks teha, too peenike EGT andur läks lihtsalt ennem ära pooleks. Nüüd kui uue jämeda tellisin siis enne peale panekut tegin kohe ka klibreerimise.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mul oli spoolimisel 12.5:1 ja Maxim soovitas ~13-13.5:1 panna :) Pole ju EGT probleemi ja on vaja maksimum võimsuse segu, et kiirelt spooliks <12.5 on juba ju "turva-segu".
Miks mõne softiga EGT madalam oli on vist ikka see, et neil on süüde agressiivsem (võimalikult varajane). 1 EGT mõte ju ongi selles, et kui läheb kõrgeks, tuleb süüdet varasemaks keerata (loomulikult peatuda enne detot).
25% on natuke julm. Ma 1 veolisena maximi düno numbrite puhul arvestan 8.5% ehk 12,5 ülekanne ja -4% dünonäit. TK dünos võis vist +4% panna ja siis mõistlikud ülekandekaod liita. Ehk see 1bar tõmme oleks siis 202whp + mingi 20% kadu = 242hp.
1. ja 2. tõmme on põhimõtteliselt samad - rõhu võrra ongi väänet, võimsust ja EGT'd rohkem.
3. tõmme 1.4bariga oleks pidand andma 317nm aga andis 332nm ja egt all, seega süüde seal hea, kui just detot kuulda polnd. Kui just rõhk tegelikult 1,5bar polnud.
4. ei tundu nii agressiivne süüde olevat, aga parem kui stock.
Nüüd veel süüdet, segu timmida ja poole suurem turbo peale, hakkab teine ju 125wkw@3500RPM pealt piirama :).
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Astrona kirjutas:Mul oli spoolimisel 12.5:1 ja Maxim soovitas ~13-13.5:1 panna :) Pole ju EGT probleemi ja on vaja maksimum võimsuse segu, et kiirelt spooliks <12.5 on juba ju "turva-segu".
Nu ütleme siis, et algus oli mul hea aga krt lõpp ju ikka ulme rikas :(
25% on natuke julm. Ma 1 veolisena maximi düno numbrite puhul arvestan 8.5% ehk 12,5 ülekanne ja -4% dünonäit. TK dünos võis vist +4% panna ja siis mõistlikud ülekandekaod liita. Ehk see 1bar tõmme oleks siis 202whp + mingi 20% kadu = 242hp.
Ega see tähtis polegi mis kaoga siin arvestama peaks, minu jaoks oli sel korral tähtis teada saada originaali ja chippide erinevused... ja selle ka sain.
Nüüd veel süüdet, segu timmida ja poole suurem turbo peale, hakkab teine ju 125wkw@3500RPM pealt piirama :).
Ei saa ma ju ühestki otsast süüdet sättida :P ainult kütuse rõhku.
Eks turbo võiks ju alati suurem olla... aga hetkel tuleb sellega hakkama saada.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ranz kirjutas:Ei saa ma ju ühestki otsast süüdet sättida :P ainult kütuse rõhku.
Eks turbo võiks ju alati suurem olla... aga hetkel tuleb sellega hakkama saada.
Eesmärgi täitsid 100%, said erinevused teada.
Oh, see vemsi kell vist ajas segadusse, tahtsingi küsida, et mis softist ja ajudest jutt käib, ja arvasin automaatselt et vems, kuna jutt oli ka map'idest :)
Noh, siis 1. asjana regullitav aju vaja soetada, või mingi chipiga rahul olla. Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Astrona kirjutas:
ranz kirjutas:Ei saa ma ju ühestki otsast süüdet sättida :P ainult kütuse rõhku.
Eks turbo võiks ju alati suurem olla... aga hetkel tuleb sellega hakkama saada.
Eesmärgi täitsid 100%, said erinevused teada.
Oh, see vemsi kell vist ajas segadusse, tahtsingi küsida, et mis softist ja ajudest jutt käib, ja arvasin automaatselt et vems, kuna jutt oli ka map'idest :)
Seda arvasingi :P jah tegu ainult VEMSi lairiba lambda kellaga millel siis peale WBO2-e ja EGT ka külge ühendatud RPM ja BOOST näit, et korralik logi fail saada.
Noh, siis 1. asjana regullitav aju vaja soetada, või mingi chipiga rahul olla.
Nu progeaju ju loomulikult võiks olla... aga eks iga asi omal ajah, hetkel tuleb chipiga rahul olla.
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?
Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ranz kirjutas:
Astrona kirjutas:
ranz kirjutas:Ei saa ma ju ühestki otsast süüdet sättida :P ainult kütuse rõhku.
Eks turbo võiks ju alati suurem olla... aga hetkel tuleb sellega hakkama saada.
Eesmärgi täitsid 100%, said erinevused teada.
Oh, see vemsi kell vist ajas segadusse, tahtsingi küsida, et mis softist ja ajudest jutt käib, ja arvasin automaatselt et vems, kuna jutt oli ka map'idest :)
Seda arvasingi :P jah tegu ainult VEMSi lairiba lambda kellaga millel siis peale WBO2-e ja EGT ka külge ühendatud RPM ja BOOST näit, et korralik logi fail saada.
Noh, siis 1. asjana regullitav aju vaja soetada, või mingi chipiga rahul olla.
Nu progeaju ju loomulikult võiks olla... aga eks iga asi omal ajah, hetkel tuleb chipiga rahul olla.
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?
Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.
Kui seal on see VAG süsteem (millest ma midagi ei tea), siis tolle lahti häkkimine on 10x lihtsam kui näiteks Opelitel. VAGiga sai vist suhtl kodukootud vahenditega juba juhtme teha, ja üle juhtme softi uuendada?

Logimine üksi on juba 90% võitu. Seadistamisvõimalus annaks 95% ja kui oleks mugav seadistamis võimalus, et saad sõiduajal vasaku jala varvastega chippi modida ;) siis paremat ei tahakski.

Kuidagi ei saa valetada ajule, et boosti on vähem (a la panna suurem map aga softi ei uuendaks), ja ise keeraks sellevõrra rohkem kütuserõhuga peale - selle peale ju aju keeraks ka süüte varasemaks, kuna koormus väiksem - eks see häkk nagu teisedki oleks kah 1 tulega mängimine, ja pikemalt on odavaim ikka standalone.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
rmm
Postitusi: 18
Liitunud: 04.05.2005 17:11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rmm »

ranz kirjutas:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?
Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.
Räägid sellest lähemalt?
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

rmm kirjutas:
ranz kirjutas:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?
Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.
Räägid sellest lähemalt?
Tase jah, kui keegi Eestis, reaalajas suudaks Audidel Motronicu seadeid, muuta:)
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

rmm kirjutas:
ranz kirjutas:
Audi aju koduste vahenditega nagu rom-emulaatori jms ei saa häkkida?
Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.
Räägid sellest lähemalt?
Mis seal rääkida on, eprom kivi lugejat/kirjutajat ainult vaja ja muuda palju jõuad, omaette asi on sellest koodist aru saamine mille sa sealt seest saad.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
rmm
Postitusi: 18
Liitunud: 04.05.2005 17:11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rmm »

ranz kirjutas:
rmm kirjutas:
ranz kirjutas: Seda softi saab häkkida küll ja veel... ainus asi on kogu sellest majandusest aru saamine, et mida miski numbri muutmine omaga kaasa toob jne, iseenesest muutmine väga lihtsalt võimalik tõesti.
Räägid sellest lähemalt?
Mis seal rääkida on, eprom kivi lugejat/kirjutajat ainult vaja ja muuda palju jõuad, omaette asi on sellest koodist aru saamine mille sa sealt seest saad.
Kivilt lugedes saad binary faili, on nii? Avad hex editoriga ja kukud muutma? Või on sul soft, mis epromi sisu vähe viisakamal kujul näitab?
|Marko|
Postitusi: 17
Liitunud: 03.01.2009 12:11
Asukoht: Eesti Vabariik

Postitus Postitas |Marko| »

rmm kirjutas: Kivilt lugedes saad binary faili, on nii? Avad hex editoriga ja kukud muutma?
Ei ole see asi nii lihtne midagi. Sa võib binary faili küll mõne programmiga avada, kuid aru sa sellest ikkagi ei saa. Ega niisama inimesed, kes sellele asjale pihta on saanud, küsi remappimise eest suurt raha.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

|Marko| kirjutas:
rmm kirjutas: Kivilt lugedes saad binary faili, on nii? Avad hex editoriga ja kukud muutma?
Ei ole see asi nii lihtne midagi. Sa võib binary faili küll mõne programmiga avada, kuid aru sa sellest ikkagi ei saa. Ega niisama inimesed, kes sellele asjale pihta on saanud, küsi remappimise eest suurt raha.
Ise olen näinud osade softide sisud ära kuid täpselt ei oska küll öelda millega asi avati, igatahel... midagi loogilist seal küll pole ning sa pead ikka väga kindlalt teadma mida ja kus kohas sa muudad, muul juhul on tagajärjed ootamatud! aga ega katsetada keegi ei keela :P
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
rmm
Postitusi: 18
Liitunud: 04.05.2005 17:11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rmm »

ranz kirjutas:
|Marko| kirjutas:
rmm kirjutas: Kivilt lugedes saad binary faili, on nii? Avad hex editoriga ja kukud muutma?
Ei ole see asi nii lihtne midagi. Sa võib binary faili küll mõne programmiga avada, kuid aru sa sellest ikkagi ei saa. Ega niisama inimesed, kes sellele asjale pihta on saanud, küsi remappimise eest suurt raha.
Ise olen näinud osade softide sisud ära kuid täpselt ei oska küll öelda millega asi avati, igatahel... midagi loogilist seal küll pole ning sa pead ikka väga kindlalt teadma mida ja kus kohas sa muudad, muul juhul on tagajärjed ootamatud! aga ega katsetada keegi ei keela :P
Sinna ma tahtsingi jõuda, et ei ole me võimelised seda softi muutma.
Vaevalt et remappijad otse binary't muudavad? Teab keegi sellest rohkem?
Suletud