Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Panen siia ka siis oma elu helged hetked jälle. :x
Nimelt läks kast täiesti lambist laiali (mitte paugutades) ja tulemuseks 2-e käigu veetav hammakas otsas ja samuti ka peavõll.
Esialgne remondikalkull ~20k, kui tagurpidi käiku ka korda tahan saada siis ~30k.

Krt miks alati see asi mida ma kõige rohkem kardan laiali läheb.
Mina igatahes hakkan edaspidi mingeid raipeid ehitama ja igasugu füüsikaseadusi eirates.
Tee mis tahad aga hoolikalt ja arvutustega ehitatud auto kipub ikka sitem saama ja laiali käima, kui suvalise vandi ehitatud ajutine turboprojekt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

parm kirjutas:tere,

The 2.0 L (1998 cc) SR20VET was the first turbocharged engine from Nissan with variable timing and lift control. It produces 280 PS (206 kW) @ 6400rpm and 309 nm @ 3200rpm.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_engine

kodutööd tehke :)

olavi
not true !
sr20det on variable cam control, kuid mittekuidagi VL poolel
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Mihkel kirjutas:Panen siia ka siis oma elu helged hetked jälle. :x
Nimelt läks kast täiesti lambist laiali (mitte paugutades) ja tulemuseks 2-e käigu veetav hammakas otsas ja samuti ka peavõll.
Esialgne remondikalkull ~20k, kui tagurpidi käiku ka korda tahan saada siis ~30k.
Paabule sai omal ajal uus-kasutatud kast toodud, ning eelarve oli tunduvalt väiksem ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Muide tuli välja, et mina ei oska lugeda hoopis.

Originaal turbo (Mitsu tähistab teist moodi) on 0.41 A/R hoopis.
Minu arust pole siin nagu midagi rohkem rääkida või mis?

Andke andeks aga oma kollektori jutu võite sinnasamusesse pista.
Olgu need erinevused (erinevatel turbodel) )kui suured tahes aga kollektor 2x A/R-i suuruse vahet tasa ikka ei tee!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Sry Mihkel

Aga IMO sa tähtsustad seda Ar-i veidikene üle.. Kas sa tõepoolest arvad et sinu 2 liitrine mootor toodab 2 korda vähem väljalaske gaase kui näit taavi auto? Või et kuhu need tõepoolest saavad? Mina otsiks viga ikkagi mujalt.. äkki lekib boost kuskilt vms.. Seda turbot paigaldatakse ka 1.8 liitristele autodele. Peep vist teab rääkida mismoodi konkreetne asi audi 1.8T peal käitub?

Su turbo specid peaks olemas siin:
Disco Potato
Horsepower: 250 - 350
Displacement: 1.8 - 2.7L
Compressor Wheel Diameters: 1.86" inducer/ 2.37" exducer
Compressor Wheel Trim: 62
Compressor Housing A/R -: 0.60
Compressor Hsg. Attachments: 3" hose connection
Compressor Hsg. Attachments: Outlet: 2" hose connection
Max Compressor Flow - : 35 lbs/min @ 2.8:1 pressure ratio
Turbine Wheel Diameters - : 2.12" inducer/ 1.85" exducer
Turbine Wheel Trim - : 76
Turbine Housing A/R - : 0.86
Turbine Hsg. Attachments: Inlet: Standard 4-bolt T25 flange
Turbine Hsg. Attachments: Outlet: Standard OEM 5-bolt T25 flange
Oil Inlet - : Inverted Flare 7/16-24 thread
Oil Drain - : Standard 2-bolt T25 flange
Bearing Type: Dual Ball Bearing
Cooling: Water Cooled Center
Wastegate: Integrated Wastegate


Muide ma jään endale kindlaks.. selle originaal väljalaske kollektori mille ilmselt konstrueerisid purjus jaapanlased, võib sinnasamusesse pista..minu ex GT3000 TT originaalkolle näit oli ilmselt selliste japside tehtud kes olid mingi nädalaega riisiviina uimas olnud :).

Markus

PS, alati tasub katsetada väikseme Ar-ga aga mina üle 300rmp-i paranemist siit ei loodaks
Muide tuli välja, et mina ei oska lugeda hoopis.

Originaal turbo (Mitsu tähistab teist moodi) on 0.41 A/R hoopis.
Minu arust pole siin nagu midagi rohkem rääkida või mis?

Andke andeks aga oma kollektori jutu võite sinnasamusesse pista.
Olgu need erinevused (erinevatel turbodel) )kui suured tahes aga kollektor 2x A/R-i suuruse vahet tasa ikka ei tee!
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

TD04-13T
FLOW ~390CCM = ~27lb/min

Wheel: 13T
Inducer Dia(mm.): 40.5mm
Exducer Dia(mm.): 56mm
Trim: 53
Housing: TD04L-13T
Wheel: TD04
Exducer Dia: 41mm
Inducer Dia: 47mm
TD04-6cm2 = A/R 0.41

No seda ütle siis sina kuhu need gaasid kaovad.
Ega gaaside kogus kollektori kujust ju ei olene.

Miks Subarutel väga väikse A/R-iga turbosid kasutatakse ja suuri jõunumbreid saadakse?

Ega muud üle ei jää, kui väiksemat A/R-i proovida.

Midagi on boxeri ja rida mootori vahel erinevat mis seda spooli niimoodi tapab.
Ma ütlen veel, et mind ei tõmba see lõpu ots, ma tahan madalat otsa ja mid range tõmmet korraliku.
See ei ole drag-i auto. Oleks ma teadnud, et spool-up nii persse läheb poleks ma seda turbot ostnudki.
Kõik jubedalt kiitsid, et hea spool aga ikkagi on liiga kõrgelt spooliv minu jaoks.
Ütlen ausalt, et ootasin enamat.

Võibolla mängib siin rolli veoskeemi erinevus, et startides tagaveolisel kaob haakumine ja lööb pöörded kergemini üles.
Üldiselt ma isegi ei viitsi enam mingeid utoopilisi põhjuseid asjale välja mõelda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Täpselt sama turbo on Audi A4 1.8T quattrole paigaldatud, millele ma lisaks VEMSi panin ja sellel on full boost @ 2900rpm! Tõsi, sellise tulemuse saavutasin süütenurgaga mängides, kuid stock ajuga oli sama turbo full boost @3200 rpm.
Ja vaid 0.8 Bariga (originaalväljalaskekollega, mille võib vabalt p***e pista :D, kuna pordi 38mm -> kolles 28mm runner) sõitis see auto 0-100kph 6.4 sekundiga. PS! See on mõõdetud GPS-i põhise Driftboxiga, nii et andmed on suht täpsed.

Mihkli häda pole kindlasti vaid A/R'is.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Ütlen siia peebu jutu täpsustuseks et antud audil on originaalis 150hj ja stock turbo max 190 hj....subaru originaalturbo 300 hj

Mis boosti sa millal näed?

markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja kindlasti pole häda vaid kollektoris.

Ikkagi seletage mulle siis miks on originaal turbo A/R 0.41 kui te väidate, et 0.84 toimib just boxermootori peal sama hästi.
Jätame need rida 4 mootorid nüüd mängust välja ja tooge boxermootorite kohta näiteid.

Jah ma olen netis väga palju näinud audisid nende turbiinidega ja spoolivad hästi.

Minu veendumus on see, et ei seade ega kollektor ei mõjuta spool-up-i 1500rpm-i.
Vähemalt mitte boxermootoril.

Forced Induction Performance Tuning raamatust loen mina välja, et turbiini exducer bore näitab kui palju gaase on see turbiini tiivik võimeline läbi lennutama ja A/R näitab seda kui vara asi spoolima hakkab ja millal koolema hakkab.
Seal ilusti mõlema puhul graafik olemas.

Rando autol oli ka igasugu reeglitele vastu käiv kollektor ja kõikide arusaamadele vastu käiv turbo aga ometigi spoolis see linnas super hästi ja 400m aeg polnud ka üldsegi sitt.
Arvestades, et kiirema ülekannetega mängides oleks aja saanud 13s algusesse ka.
Ja seda ma rõhutan ilma mingisuguse seadeta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

No näed, Patrick jamab sama turboga ja tal on hoopis probleemiks liigne gaasitundlikus - vahetab segusiibri väiksema vastu... :)

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=275

* mootor on kah muidugi tiba teine...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui tahab tundlikust maha saada, siis peaks ju just suurema panema.
Response väheneb suurema segusiibriga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

ma olen jah, üliõnnelik selle turboga, kõik ütlesid alguses et issand kui väike, see ei kõlba kuskile. minumeelest parim variant sellele mootorile. mul probleemiks see et linnas ei saa gaasi eriti vajutada kuna suht kiirelt väljub vaakumist ja hakkab boostima. väiksema siibriga saab täpsemini õhku "doseerida"
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vot ma tahaks sama lahendust enda 2.0 mootorile.
2.5-esele on järelikult see suur kuumkoda linnasõiduks nagu loodud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

usun et väiksem kuumakoda teeb asja oluliselt paremaks. kui sul praegu full boost 3700rpm siis mina pakun väiksema kojaga 3000-3200.
mida keegi pole veel välja öelnud siis oluliselt paraneb responce

aga mis mina turbodest tean. ainult internetist olen lugenud.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Eks ilmselt tasub katsetada väiksema ar-ga.. agailmselt juhtub see et mootori imeb rohkem õhku eest ära kui turbo suudab eales toota.

Muide mida tasub kaaluda ja mida olen näinud paljudel subarutel mis parandab oluliselt spoolup-i on paigaldada turbo 45 kraadise nurga alla niimoodi et downpipest õue on peaaegu sirge tee.. Siis peab ka ringi mängima kogu lõdvikusüsteemi, filter koos AFMga keeraks ennast juba sisselaske kolle tagant välja ja turbost coolerisse minev voolik jookseks otse sisselaske kolle alt läbi - sealt kust turbo ennem õhku ahmis..

See muidugi eeldaks ka FMIC ja revers intake manifoldi (kus TB on toodud sisselaske etteosasse..ja originaalauk kinni pandud..
usun et väiksem kuumakoda teeb asja oluliselt paremaks. kui sul praegu full boost 3700rpm siis mina pakun väiksema kojaga 3000-3200.
mida keegi pole veel välja öelnud siis oluliselt paraneb responce

aga mis mina turbodest tean. ainult internetist olen lugenud.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Vasta