Sry Mihkel
Aga IMO sa tähtsustad seda Ar-i veidikene üle.. Kas sa tõepoolest arvad et sinu 2 liitrine mootor toodab 2 korda vähem väljalaske gaase kui näit taavi auto? Või et kuhu need tõepoolest saavad? Mina otsiks viga ikkagi mujalt.. äkki lekib boost kuskilt vms.. Seda turbot paigaldatakse ka 1.8 liitristele autodele. Peep vist teab rääkida mismoodi konkreetne asi audi 1.8T peal käitub?
Su turbo specid peaks olemas siin:
Disco Potato
Horsepower: 250 - 350
Displacement: 1.8 - 2.7L
Compressor Wheel Diameters: 1.86" inducer/ 2.37" exducer
Compressor Wheel Trim: 62
Compressor Housing A/R -: 0.60
Compressor Hsg. Attachments: 3" hose connection
Compressor Hsg. Attachments: Outlet: 2" hose connection
Max Compressor Flow - : 35 lbs/min @ 2.8:1 pressure ratio
Turbine Wheel Diameters - : 2.12" inducer/ 1.85" exducer
Turbine Wheel Trim - : 76
Turbine Housing A/R - : 0.86
Turbine Hsg. Attachments: Inlet: Standard 4-bolt T25 flange
Turbine Hsg. Attachments: Outlet: Standard OEM 5-bolt T25 flange
Oil Inlet - : Inverted Flare 7/16-24 thread
Oil Drain - : Standard 2-bolt T25 flange
Bearing Type: Dual Ball Bearing
Cooling: Water Cooled Center
Wastegate: Integrated Wastegate
Muide ma jään endale kindlaks.. selle originaal väljalaske kollektori mille ilmselt konstrueerisid purjus jaapanlased, võib sinnasamusesse pista..minu ex GT3000 TT originaalkolle näit oli ilmselt selliste japside tehtud kes olid mingi nädalaega riisiviina uimas olnud

.
Markus
PS, alati tasub katsetada väikseme Ar-ga aga mina üle 300rmp-i paranemist siit ei loodaks
Muide tuli välja, et mina ei oska lugeda hoopis.
Originaal turbo (Mitsu tähistab teist moodi) on 0.41 A/R hoopis.
Minu arust pole siin nagu midagi rohkem rääkida või mis?
Andke andeks aga oma kollektori jutu võite sinnasamusesse pista.
Olgu need erinevused (erinevatel turbodel) )kui suured tahes aga kollektor 2x A/R-i suuruse vahet tasa ikka ei tee!