11. leht 21-st
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 19.07.2013 19:05
Postitas DioX
Surve aste on originaal 8.5:1 !
Piiraja 7500 rpm . Alates 5krpms on boost 1,4bar ja kuni lõppuni stabiilselt .
Manuaal boost controller on peaaegu lõppuni kinni keeratud !
Autol küljes ka Knocklink Led koos boschi eraldi paigaldatud detonatsiooni anduriga deto jälgimiseks aga see töötab kah kuidagi imelikult ,et isegi 15 kraadiga vilksatab korraks full boosti all (vb kuuleb mingit kõrvalist heli). Küünlad muidu ise ilusad pruunikad, surved sai kah silindrites mõõdetud ning need olid korras 12bar ,12 bar , 11,8bar , 12bar .
Teen veel korra boost leak testi ,ehk on ikka kuskilt lekkeid !
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 19.07.2013 22:08
Postitas Astrona
85% pole paha, kui segu 10.9. See teeb ju 12.2:1 seguga 76%, mis tähendab et +31% on varu! Mõned stardid teed veel kõvema siduri ja parema rehviga, saad 12.3-12.4s ja kui siis see 30% võimu veel peale sõidadki 11'sse.
Ei ütleks, et kotermann on - drag on pidamise võistlus kui võimsust väheks ei jää, ja usun, et see Evo9 12.5s ei tule üle 2s 60ft'iga.. Laki düno numbritele võib tänapäeval mingi 5% juurde väänata vast.
Ise sõitsin 1170kg masinaga DC 85% peal 534cc'dega 13.3s @179kmh ~325hj, kui 60ft oleks 2.0 olnud, oleks kõrge 12 tulnud ja samade pihustitega oleks lagi olnud ~12.5s 100% peal (või siis rõhku tõstes väiksem DC%) ja 12:1 segu.
Lõppkiirus ütleb ~350-400hj, pihustid ütlevad et 31% varu ehk 460-525hj tuleb sama effektiivsusega neist pihusteist, mis minu arust klapib.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 20.07.2013 17:32
Postitas ott5
Boostib kuidagi hilja. Opeli moto oli mul alla 5krpm-i 2,2bari ja seda hx40 16" kojaga.
See moto ei hinga või mingi kala.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 20.07.2013 19:29
Postitas jeff01
Uuuhhh kus läks aegade pakkumiseks ja teiste autodega vōrdlemiseks (mis mitte kuhugi ei vii ja mingit vōrdlust ei anna).....need kes 13nest sekundist rääkisid.... (jätame selle ikka NA pillidele

) Need kes 11nesse tormasid on veidi asjast ees. 12,6 sōites on 0,6s ränk tükk hammustada kui auto justkui korralikult käib ja 60ft juba 2,0 on. Drag juba kord on selline ala kus kōike head on keeruline kokku saada ja kui saad siis 0,6s kiiremini reeglina ikka ei sōida. (puhtalt käimine / täis jōud / hea start / kiired käiguvahetused / jahe ja niiske ilm / launchi ja shiftpointi sobimine/ ülekanne / raja pidamine jne jne...)
12,6 on aga tänavaautole (mis seni ikka veel tublisti koos seisab) juba väga kiire aeg....foori taga kohtuda ei tahaks

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 20.07.2013 20:22
Postitas DioX
Siin väike log 2 ja 3 käigu tõmbest ,kuid mitte piirajani !
Proovisin ka süüdet natuke peale keerata ja deto led ikka vilksatab korra (vb kuuleb miskit muud heli) aga muidu sõidab stabiilselt , segu peaks veel veidike näppima sinna rohkem 12 poole . Sidur hakkab ikka läbi libisema kui soojaks sõita .
Sai telltud UK-st uus 6 labaga keraamiline sidur eks vaatab mis teeb peale siduri vahetust.
See miks ta ei hinga on ehk originaal seades peas kinni ja vb ka kollektoris . Otsingud käivad ka uue plokikaane pea osas mis pidi olema parim hingamiselt sr20 jaoks( Neo VVL.).
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 21.07.2013 11:15
Postitas maario123
Oskad ehk teistele SR i omanikele ka seletada miks see neo pea nii hea on või on ta lihtsalt originaalidest kõige parem, mis 1.1 le otsa istub? Kas selle pea raha eest juba ei saa originaal kaanega miskit heat toimetada ? BC oversize klapid, vedrud, titaan taldrikud ja tervamaad nukad saaks hetkel 500€ + siis kaanetööd ja hingavuse parandamine . Kas see kombo pole mitte asjalikum kui see NEO orikas kaas ?
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 21.07.2013 11:27
Postitas Newborn
Võta manual boost controller ja viska see nii kaugele kui saad ja nagu osad ütlevad, et korja üles ja viska veel kaugemale. Minul kadusid paljud kottermannid ära peale EBC installi ja mootor elab igatepidi tunduvalt paremini boosti all.
Newborn
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 21.07.2013 12:45
Postitas DioX
maario123 kirjutas:Oskad ehk teistele SR i omanikele ka seletada miks see neo pea nii hea on või on ta lihtsalt originaalidest kõige parem, mis 1.1 le otsa istub? Kas selle pea raha eest juba ei saa originaal kaanega miskit heat toimetada ? BC oversize klapid, vedrud, titaan taldrikud ja tervamaad nukad saaks hetkel 500€ + siis kaanetööd ja hingavuse parandamine . Kas see kombo pole mitte asjalikum kui see NEO orikas kaas ?
Pole veel kellegil õnnestunud portida sr20det pead nii ,et see voolaks paremini kui VE pea
Tuntud üle maailma firma Mazworx sr20 spetsid on juba seda tõestanud ja kasutavad oma võistlusautodel Neo VVL süsteemiga pead. Siin ka võrdlus
The stock sr20det head flows 188.3 cfm @ .300 lift a fully ported sr20det head flows 253.6 cfm @ .300. A stock VE head flows 329 cfm @ .300.
Tänu oma VVL süsteemile läheb väga hästi pöördesse ja kannatab ilusti kuni 9000 pööret. Ei ole enam mingit nookuri katki minemise probleemi.
Ka Eesti dragi mees 200sx-ga Jevgeni Bulankin läks üle VVL-i peale kuna see annab palju eeliseid ,paraneb spoolup ja lõpp on väga jõuline.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 21.07.2013 15:57
Postitas Dc85
Ehk keegi oskab mõne teise stock R4 mootori hingamise näiteks tuua sama lifti juures, kasvoi Opeli oma, siis saaks edasi rääkida, kas see kaas hingab voi ei.
Kui ära pordid ja teised nukad paned, siis hakkab stock sisu kindlasti jalgu jääma.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 21.07.2013 20:21
Postitas TevoDekk
Äkki targemad korrigeerivad mind kuid minuteada kasutas JGTC S15 Xtrail-ilt tulevat pead, kas see pole mitte sama eelpool nimetatuga.Kui Nismo seda heaks toorikuks peab siis tasuks ise ka kaaluda
(Seda pead on ka võimalik minukaudu osta)
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 21.07.2013 22:54
Postitas Sn00p
Mingite andmete järgi vw dohc (kr 102kw) stock inlet on .300 juures 165.3 ja välja 123.5.
Suuremate klapide ja portimisega pidi saama
215.6 ja 180.1 .
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 23.07.2013 22:56
Postitas DioX
Andke nõu miks see turbo spoolib nii hilja ?! vl.kollektori disain on ebaõnnestund ?
originaal seades pea ja nukkvõllid ?
Jõud tuleb taha ikkagi liiga hilja 5000rpm ja ülesse ja 1,4bar boost on meeletu kogus ju 2.0 liitries jaoks tegelikult aga üldse ei tundu ,et mingi meelete jõud on ! Isegi stock käigukast on veel ühes tükkis +) ja stock plokikaane tihend .
Proovsin süüdet peale keerata enne boosti ala ja nagu läks natuke paremaks spool up .
Võtsin manuaal boostcontrolleri vahelt ära üldse ja noh kinnise wg spoolis sama aegalaselt hetkeks 1,5 bar aga seda oli juba 6500rpm juures sealt edasi on nii vähe minna ,et polegi kuskile kasvada rohkem.
Tegin ka boost leak testi ja ei leidnud ühtegi lekket.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 23.07.2013 23:32
Postitas ahto42
Väljalase ei leki?
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 24.07.2013 7:42
Postitas DioX
ahto42 kirjutas:Väljalase ei leki?
Kollektor ise ei lekki ! Wg 0,7 bar vedru peaks kah kinni hoidma klappi ilma ,et lekkiks kuskilt !
Mõni väike lekke koht ehk on summuti süsteemis aga see ei tohiks mõjutada ?!
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 24.07.2013 9:31
Postitas ahto10
Äkki overlap liiga suur?