11. leht 17-st

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 17.02.2011 22:05
Postitas Audiophile
No ma isegi ei tule selle peale et seda mõelda? Ilmselt kuidagi ikka saab. Selle maki A & O on puhas ja hea sound...kas taga saab lugu kerida ja kas MP3/mp4 Divx-i mängib ausalt ei kotiks..
Tore soovitus, kuid seleta palun kuidas sa sellega lugu edasi kerid.

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 17.02.2011 23:52
Postitas birdshit
Töenäosus on, et samast nupust millest raadiokanaleid otsitakse näiteks? Pildil näha ka miski tune, aga tont teab mis selle alt vöib tulla.
Jutt öige, kui hea lugu ja helikvaliteet, siis mis sest ikka vahetad :)

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 27.02.2011 16:12
Postitas memphis

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 27.02.2011 22:26
Postitas Ice
Ghosti seltskond on esmamuljena head tööd teinud- seadistamata süsteemiga oli juba päris mõnus, midbassi kick väga konkreetne ning täitsa minu maitse järgi :D Install igati visuaalselt tagasihoidlik ja kena.
Kui nüüd coilid ka alla saaks, eks :D

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 01.03.2011 21:55
Postitas Crac
A-piilari katted on vaja veel valmis teha, siis on meie poolt kõik. Ma igaksjuhuks pilte siia enam ei topi, eks omanik ise paneb kui auto valmis :)

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 19.03.2011 23:56
Postitas Audiophile
Nii

Soundiprojekt sai valmis, auto on nüüd vahepeal liikunud ghost-i garaazist. Eks teostajad oskavad äkki ise kirjeldada milline see lõpptulemus jäi. Minul väga palju fotomaterjali teostuse kohta ei ole kahjuks...


Väike pilt ka enne auto viimist elektriku juurde kes pooleli olevad elektritööd lõpetab..

Pilt

Re:

Postitatud: 30.03.2011 18:52
Postitas insane
Viljar kirjutas:Leidsin ühe vana ajakirja...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tegemist 2000. aasta juuli-august tehnikamaailmaga.
Olin seal testimeeskonnas, lapsepõlve nostalgia 8) Mina olen siis see Rein kes autoga Porsche omanike kiusata tahtis (2000a suvel olin ma 17a vana) :lol: Igaljuhul on selle auto käes endiselt mu isiklik kiiruserekord (295km/h "kella" järgi) ja kambakesi testimise lõpetasin ma tabasalu rajal "pidulikult" kui tundsin, et sidur ei pea enam eriti :lol:

Eriti tore on näha, et autole on "uus elu" antud mitte lõpp-peatus mõne rullnoka käes.

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 02.04.2011 22:44
Postitas Audiophile
Nii

Autole eluvaim sisse puhutud ja esimesed meetridki sõidetud...välimus on nats muutunud võrreldes nende asstate taguste piltidega..nina vajab veel paika sättimist, tuled ja jutud on suvaliselt ette visatud.. aga päris kummaline oli korra temaga sõita..

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 02.04.2011 23:31
Postitas tann15
Krdi ilus on ikka :p

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 03.04.2011 15:24
Postitas Mardo
midagi huvitavat lugemiseks, mis mujal maailmas tehakse:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=55621" onclick="window.open(this.href);return false;

:ohshit 8)

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 03.04.2011 19:13
Postitas 635Driver
Kuulasin juhuslikult Rammsteini kui foorumisse tulin ning kui seda ülbet rohelist putukat vaatasin, siis tulid külmavärinad peale.
Väga ilus töö on ära tehtud, proovi ta sellisena ka säilitada.

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 16.04.2011 14:04
Postitas Audiophile
Vahepeal auto niipalju edasi arenenud...et ei olnud tegelikult rahul olemasoleva vedrustusega kus oli kasutatud omega B (v6 vedrusid) ja koni punaseid amortisaatoreid, viga selles et auto nina oli liiga madal ja lodev ja tagumine ots liiga kõrge ja erilist kindlust sõidu ajal ei tekkinud.. Kogu vedrustus sai siis välja vahetatud täielikult reguleeritavate HSD colioverite vastu..
Pilt
mida ei ole on camber plate-d aga hetkel ei plaani temaga rinkat anyway sõita nii et suva see.. boonusena on nüüd stabikas reguleeritav kuna stabika alumine kinnitust on võimalik mööda coiloveri keeret üles alla liigutada.. minu põhi eesmärk oli saada auto veidi konkreetsemaks ja nina kõrgemaks..

Komplekt mis ostsin ei ole küll mõeldud opel omega A-le aga Vauxhall/Holden Monaro..ehk siis GM-i toodang (algselt holden austraalias alates kuuekümnendatest) 2001 aatal hakati monarot tootma ka inglisamaale ja hljem vist Pontiac GTO nime all usasse.. anwyas.. komplekt mille valisin oli algeslt mõeldud V8 LS2 mootoriga autole..esivedrud 14kg ja tagumised 8kg ega ma ausalt öeldes väga palju läbi ei kaalunud..vaid seda ehk et minu R6 on ehk samaraske kui alu plokiga V8 ja tundus et kinnitused võiksid sobida..ehk siis katsetamise värk ja ehku peale ostsin ja pean tunnistama et see oli suhteliselt straight forward fit.. esimesed stabika kondid pidin välja vahetama...opel frontera omade vastu :D (jah, see on dziip) aga see selleks..tundub et toimib..järgmiseks on auto vaja viia sillastendi ja siis vaatab edasi.. mis saab..


Markus

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 19.04.2011 8:16
Postitas renxnrj
Lotus Omega on alati olnud kindel lemmik,loodan isegi kunagi sellist omada :) Kuidas see audiolahendus lõpuks välja kukkus(pilte)?Kas tagumisele kastile tulid juurde veel mingid küljed,et rattakoobastega ühte viia või mitte?Tegin ka enda senatorile paarkuud tagasi sarnase kasti pagasnikusse,viimistlus veel tegematta sellest ka see huvi :) .
Edu.Jälgin seda teemat ikka huviga.
Renx

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 21.04.2011 13:02
Postitas Audiophile
coilid all...

Pilt

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitatud: 21.04.2011 13:33
Postitas mart154
Coilidest niipalju, et see uuema ajastu Monaro põhineb täielikult Holden VT Commodorel, millest mina siin kriban aegajalt. Selle vedrustus põhineb aga 99% Omega B-l :)

Igatahes, huvitav oleks kuulata tagasisidet, et kuidas antud isendid ka toimivad, sest omalgi plaan kasutada sama kit-i.