11. leht 33-st

Postitatud: 16.06.2008 23:45
Postitas R_A_I_T
On olemas üldse kuskil jooniseid või detailseid pilte kuidas lükata turbot Ford Sierrale

Postitatud: 17.06.2008 0:30
Postitas Ragnar
R_A_I_T kirjutas:On olemas üldse kuskil jooniseid või detailseid pilte kuidas lükata turbot Ford Sierrale
:axe

Loe foorumit !

Postitatud: 17.06.2008 14:46
Postitas R_A_I_T
aeglase interneti tõttu ei kannata oodata kuni leht laeb...keegi võiks aidata ju.

Postitatud: 17.06.2008 14:53
Postitas Kuuno
R_A_I_T kirjutas:aeglase interneti tõttu ei kannata oodata kuni leht laeb...keegi võiks aidata ju.
tekst laeb kiiremini kui pilt
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1821

Postitatud: 17.06.2008 16:51
Postitas daqqer
Nii nii, kes turbotaks talvel mu BMW M42 või M50-ne ära ? (oleneb kumb mõtekam tuleb)
Oktoobrist auto seisab ja raha oleks et terve talve/kevade juppe osta talle.
Kui kellelgi huvi ehitada on siis email või telefon abiks.

Postitatud: 26.09.2008 10:12
Postitas part1
Jumala mõttetu klubi, abi siit ei saa ainult ülbet sõimu saab :x

Postitatud: 26.09.2008 11:50
Postitas rosco
Siin foorumis on absoluutselt kõik kirjas,mida vaja teada,kui huvi oma N/A üle laadida. Vaja lihtsalt tõsist huvi ja kasutada otsingut. Kasvõi antud teema otsast lõpuni läbi lugeda.

Kohustuslik kirjandus oleks ka Maximum boost by Corky Bell(loodan,et kirjutasin nime õigesti) raamat. Mida hästi otsides vb isegi siit leida pdf formaadis :)

Postitatud: 26.09.2008 13:26
Postitas part1
miks seda teemat kleepsuks ei tehta?

Postitatud: 26.09.2008 16:25
Postitas Ragnar
part1 kirjutas:miks seda teemat kleepsuks ei tehta?
OMFG :ohshit

Postitatud: 29.09.2008 15:47
Postitas Mardo
tõesti sellele pardile tuleb "*****" seljapeale kirjutada :lol:

nii, asja juurde. liigub rootslaste projektides palju M50 mootoreid.
enamus neist 2,8L peale aetud M52 vändaga ja 84mm kolbidega (viimane rem mõõt)
aga vot ei osteta seal neid ORIG osasid vaid pannakse kohe korralik
wiseco kolb sisse ja H-kepsud, jne.
Mind huvitab rohkem see, palju kannatab orig. kolb ja orig. keps 8)
HP autol ka kasutusel M50 keps ja kannatab kenasti 500hp :lol:
kolbide kohta hetkel proovin leida vastust aga kui keegi teist teab
kasvõi "naised saunas rääkisid" numbreid siis võib siia kenasti kribada.
Teine küsimus: Kumba on mõtekam turbotada, kas Vanost või non-vanost? (loeb hetkel vanose tööpõhimõtet aga ei hakka hammas peale - võtab aega 8) )

EDIT: jutt BMW mootoritest ;)

Postitatud: 29.09.2008 19:30
Postitas TevoDekk
Vanost või non-Vanost sellekohta on foorumis ka arutelu.

Postitatud: 29.09.2008 22:17
Postitas Mardo
TevoDekk kirjutas:Vanost või non-Vanost sellekohta on foorumis ka arutelu.
otsing tulemust ei andnud, äkki viitad lingiga, oleks tänulik ;)

Postitatud: 30.09.2008 6:48
Postitas Er!k
Siuke asi siis E30 foorumist copisin.


Tooks siis näitena kaks e30 turboprojekti, kus korralikud jõunumbrid on saavutatud stock alumise mootoripoole ja targa seadistamisega.

1. http://www.garaget.org/?car=25851

Mootor M50b25 '92 Vanos

Plokk: o-ring'itud mootoriplokk, vanos mootori kolvid, surveaste alandatud 7,5:1'ni, m20 hooratas ~5kg

Plokikaan:

Mootorijuhtimine: Prospark mootorijuhtimine ja süüde, turbosmart laaderõhureguleerimine

Turbo: XS-Power T70 kuullaagritel hübriidturbo

Wastegate: 50mm wastegate

Intercooler: vahejahuti suurusega 65x38cm, 60cm otstega

Süüde: haltech süütepoolid ja otsesüüde, NGK küünlad 0,5mm elektroodivahega

Kütusesüsteem: 900cc/min pihustid, reguleeritav kütuserõhuregulaator 3,5bar baasrõhk, originaal etteandepump koos 2l reservuaariga, kaks kuni 500hj toitvat kütusepumpa, topelt 8mm kütusetorud

Väljalase: "kodukootud" turbokollektor 43mm läbimõõduga, 3" roostevaba downpipe ja lairibalambda, 2,5" väljalase

Jahutus:

Jõuülekanne: Sachs 4 labaga keraamiline sidur ja ZF käigukast

98 oktaanarvuga kütusega ja 1,8bar laaderõhuga ca 500hj
kaheksandikmiil (201m) 8,67s @ 148km/h vähese pidamisega
0-100 4,73s G-tech'iga mõõdetuna

video http://www.youtube.com/watch?v=woggZtE59ic
video 2 http://videos.streetfire.net/video/964c ... 73f272.htm


2.

Mootor M50B25 '92 ilma Vanoseta

Plokk: tasandatud ja hoonitud plokk, m20 mootorikinnitused, jäigad mootoripadjad, muudetud õlivõtt, uus õlipump, uued raam- ja kepsusaaled uued kolvirõngad, originaal õlijahutusega kolvid, 3.5mm MLS metallist kaanetihend, ARP tikkpoldid, M3 (s50) mootori õlifiltrikorpus millel on ka õlijahutusradika jaoks väljavõtt

Plokikaan: tasandatud ja porditud, uued klapipesad

Mootorijuhtimine: V.E.M.S

Turbo: Precision SC 61 0.63 A/R

Wastegate: HKS 60mm koopia

Intercooler: Cellpaket 600x300x100mm 3" otstega

Süüde: originaalpoolidega otsesüüde, MSD DIS 4 süüteboks, NGK RE5671A-8 küünlad

Kütusesüsteem: originaal etteandepump ja kõik on stock kuni catchtank'ini, edasi bosch 069 ja 044 pumbad eraldi torustikuga mis ühinevad mootoriruumis, 668cc/min MSD pihustid, 3.0 bar'ine kütuserõhuregulaator

Väljalase: 3,5" roostevaba alates turbost, Apple racing 3,5" summutipütid

Jahutus: 535 E28 radikas, termostaat 80 kraadi

Jõuülekanne: originaal tagasild ja poolteljed, 3,25 ülekandega plokkdiffer

Rehvid : Good Year Eagle F1 GSD3 215/40 17"
M/T ET Street 10.5x26x15"

402m ET 11.826s@193kmh. 60-jala aeg 1.698 (ülelaaderõhk 1.3bar ja libisev sidur)

Nüüdseks laaderõhk 1.7 bar!

Eeldatav jõud sellega on kuskil 450-500hj vahel

http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 750986.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780626.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780470.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780477.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synlig ... 780478.jpg
http://race.ulkhyvlers.net/dragrace/Pit ... C06929.JPG
http://tott.ulkhyvlers.net/~mats/pite06/06authum6.jpg

kes tahab normaalse kvaliteediga videot, kus spidomeeter suurema vaevat "põhjani" sõidatakse, see tõmbab video siit - http://spiidfriik.tropicalhideout.net/f ... 0turbo.mpg

Postitatud: 01.10.2008 17:52
Postitas Mardo
olen neid kõiki projekte kenast jälginud jne aga pole veel sattnunud mõne sellise otsa kus alumine ots laiali oleks lastud juppide vastupidamatuse pärast :-D
eks võtmesõnaks ongi tark seadistamine :)

Postitatud: 10.11.2008 17:43
Postitas 959ayo
kuid nagu ma m6istan, siis atm kastiga autol ei ole sellest bow -ist suurt tolku?
Ning yleyldse v2ike mure kuidas atm kast ylelaadimisse suhtub..stockis auto ilma turbota.