Vedasin MAP vooliku eraldi.
Pihustitele panin toite otse releest, mitte aju pistikust - et pihustid ei mõjutaks nii palju aju toidet.
Vedasin mootorist ajju ka eraldi andurite massi. Sealne andurite massi-pin oli aju väljund anduritele massiks .. ja see on tava aju massiga sisemiselt ühendatud.... mitte sisend - nüüd siis mõlemat.
Panin mootori ja kere vahele korraliku uue massi-kaabli.
Liigub päris ilusti - kuni 6500 ei tähelda ühtegi vahele jätmist, ja siis on hetkeks nagu piiraja ees.... Ühesõnaga tuntavat erinevust ei tekkinud.
EDIT: Lühidalt ja täpsemalt oleks probleemi kirjeldus:
1.1bariga saab ilusti 8000'ni lasta. 1.3bariga on igakord 6600-6700RPM vahel nagu piiraja (hard cut). Alates 6700 on tõmme tagasi, aga enne kui 7600-7700 peal jälle samamoodi piirama hakkab, on 6700-7600 vahel iga teine kord ka paar väiksemat vahelejätmist (u. nagu soft cut). 7700-8100RPM liigub jälle normaalselt. 1. käguga ei pruugi seda märgata, 2.ga enamasti on tunda vaid jõnksakas tõmbes, aga kolmandaga seisab ta seal "piirajas" juba terve 0.2sek vms.
Nüüd on 3 varianti: kas otsida viga edasi, jätta rõhk 1.1bar või jätta kala alles. Masin hingab muidu seal 6600-8300 hästi ja selle vahemiku mitte kasutamine oleks ressursi raiskamine, kuna tal on "nukid, kepsud, kolvid" vastavad. Peale selle on see +1700RPM suur powerband'i kadu - peale käiguvahetust on see pea pool boosti alast. Väiksema rõhuga kuival ajal oleks on jällegi ressursi raiskamine.
Kiirendus kokkuvõttes on kalade ja 1.4bariga ikkagi parem kui kaladeta 1.1bariga. Väiksem turbo, mis 4000 peal 1.6bar üles lükkaks oleks kah fun, aga ka siis tahaks kasvõi 1.2bariga 8000ni lasta. EBC oleks ka praegu natuke abiks.
Asjad, mida võiks veel proovida:
* MAPile filter vahele
* triggeri juhe täiesti eraldi vedada ajuni.
* * varjestust ei tasugi aju mass vedada, kuna see on ka kõikuv pihustite mass
* triggeri varjestus maandada hoopis SL poole peal.
* genekale stock kondekas (hetkel konde puudub)
* * mul vist nii väike aku, et ilma genekata ei tasu testidagi - võiks proovida
* Pane VR lähemale/kaugemale mõõda vahe 2x (180kraadi tagant, ehk loperdab)
* VANA AJU minema
* * aju pluss lülitist otse akult, mis lülitab ka pihustite relee
* * * hetkel võib pihustite relee ja aju veel mingis osas voolu "jagada"
* tekitada logimine - et kiirendada vea otsimist
* * vahetada aju MS vastu
* * osta MS summa eest AIM-protokolliga logger
* * häkkida KMS serial ja teha ise logger
* logida ossiga süüte signaali, masse, plusse, triggerit, pihusti signaali
* * Mõõta kaane ja SL kolle vahelist massi erinevust - või panna juhe vahele.
* kaane ja kere vaheline mass PUHTAKS
* * seal väike sukk, mille poldil keere maas - ei saa lahti

, ei hakand välja puurima, panin suuuuure massi SL kolle külge.
* Süütepooli mass võtta kaanest, enda kinnituse poldi alt
* * hetkel SL kollektorist, kus kõik massid, eraldi poldi all.
* Proovida teisi, mitte ngk7 ega denso24 küünlaid
* proovida kolmandat süüte pooli...
* proovida teisi uusi küünla juhtmeid
* proovida teist MAP'i.
Ilm läheb juba üle 1.1bariga libedaks kah

ja kõike proovida ei jõua... Ja tahaks juba teise autoga hakata tegelema.