11. leht 24-st
Postitatud: 02.05.2010 9:05
Postitas ahto42
Endal ka veõvõll läks uuesti ja B osa on nüüd 30mm paks, originaal on jah 24,1 mm.
Postitatud: 03.05.2010 18:47
Postitas Dc85
Veovõllid on hetkel pidanud.
Lugu nüüd järgmine, et rõhku juurde keerates üle ~1bari hakkas detoma ning mõne aja pärast oli surve jahutussüsteemis sees. Huvitav oli muidugi see, et ei aidanud selle vastu ka rikas segu ja tagasihoidlik süütenurk. Kaas hetkel maha võetud. Näha on, et veesüsteemi on "pauk" käinud tõesti. Nüüd ei teagi mida edasi teha. Kaas läheb muidugi lihvimisse, aga mida teha plokiga, tihendiga? Plokk täiesti paljaks kakkuda on ka tükk tegemist. Tihendiks on Cometic. ARP poldid on ka korras. Neid võiks uuesti kasutada ehk? Tihend ka eritellimus paksuse pärast ja 80 päeva seda uuesti oodata ei tahaks.
Asja võiks mugavalt ja muidugi kestvalt korda saada.

Postitatud: 03.05.2010 20:41
Postitas Mihkel
VEMS-i puhul on Eestis ette tulnud, et ta mõne silindri süütenurka ei taha muuta.
Näidud arvutis muutuvad aga reaalselt näiteks 1-e väljundi süütenurk kaasa ei muutu.
Vähemalt selline viga on ühe auto puhul väidetavalt tuvastatud.
Postitatud: 06.05.2010 11:26
Postitas Dc85
Mootor maas ja laiali. Saaled ka vaadatud. Plokk läheb lihvimisse. Kaas juba lihvitud.
Kas Cometicu tihendilt see must kiht maha nokkida ja lihtsalt vahele panna või keegi soovitab midagi paremat?
Kuidas Sr20 õlipumpa updateda?

Postitatud: 08.05.2010 11:42
Postitas Motary1
Pane mõni seib reduktorklapi vedru alla, ehk tõstad vedru pingsust.
Teine võimalus on Nissan Pulsar GTi-R mudeli õlipump, kui uut tahad, see on SR20 õlipumpadest kõige parem.
Postitatud: 10.05.2010 9:48
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:Pane mõni seib reduktorklapi vedru alla, ehk tõstad vedru pingsust.
Teine võimalus on Nissan Pulsar GTi-R mudeli õlipump, kui uut tahad, see on SR20 õlipumpadest kõige parem.
seibiga tuleb ettevaatlik olla. Külmalt käivitades on 1. sekundid rõhk niikuinii tühikäigul 7bar vms ja siis hoiab mingi 5bar mis vaikselt langeb ~2.5bar'ini kui soojaks läeb. Lisa-seibiga võib sul algul rõhk 7 asemel 10bar minna, ja arenda fantaasiat, kui siis veel algatuseks korra 5000rpm vajutada.... kuskilt hakkab lekkima (filtri vahelt vms). Pealegi pumpab ta siis kiiremini kogu õli kaande ära, aga see vist rohkem CA probleem.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 20.09.2010 21:43
Postitas Dc85
Turbo läks siis õhtale enne tartu sõitu. Laager kõrises ja lõtk muidugi nii suur, et tiivik vastu külmkoda käinud. Ei tea kas ilma filtrita sõidust või mingi ollus õlituse ette sattunud, Kuigi midagi pealevoolust ei leidnud, mis silma oleks hakanud.
Auto sai küll enam-vähem liikuma 1.2bariga, kuid kahjuks ei saanudki enda jaoks mingit aega see aasta sõitagi.
Tuleb osta uus turbo arvatavasti. Garrett gt35.. või midagi Holsetilt.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 21.09.2010 0:20
Postitas Mihkel
Millist puuduvat filtrit sa antud hetkel silmas pead? Õhk või õli?
Ega sa ei ole juhuslikult lahtise turbo väljundiga pikalt või peenestades sõitnud (overspeed)?
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 21.09.2010 0:32
Postitas Dc85
Õhu ikka.
Ei ole sõitnud lahtise väljundiga..
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 21.09.2010 0:44
Postitas Mihkel
Imuavast midagi sisse lennanud pole, mis võlli balansi rikkunud on?
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 21.09.2010 6:12
Postitas Dc85
Selline peenemat sorti võrk oli ikka ees, et päris pääsuke sisse ei lendaks.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 22.09.2010 22:19
Postitas Astrona
Dc85 kirjutas:Selline peenemat sorti võrk oli ikka ees, et päris pääsuke sisse ei lendaks.
Enne uue turbo paigaldamist veendu eelmise surma põhjuses.
Kas eelmine oli uus ja originaal?
Laagrid võisid minna nii õli puuduse kui tasakaalust väljumise pärast, kindlasti on veel võimalusi.
Mingi puru restrictoris poleks haruldane, kuna ega seda õli vist ka SRil ei filtreerita.
2. variant on jah, et midagi lendas sisse, aga siis võiks jälg näha olla. Veepiisad ja väiksem tolm peaks lihtsalt kompressori labad karedaks tegema (kokkupõrge veepiisaga helikiirusel on juba valus).
Mul ühel turbol oli nii, et vabam sumpa tappis kompressori, kuna too oli harjunud vähe teise võlliasendiga, mida vastusurve puudumine enam ei soosinud.
uuri ja mõtle välja, mis pidi asjad käisid, enne kui uut õhtale hakkad saatma.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 23.09.2010 12:45
Postitas Rain573
Vaatan, et siin lõunapool ei lähe mul ainukesena halvasti

. Sellelaastal millegipärast on saanud rohkem remontida kui sõita

Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 01.10.2010 14:05
Postitas Dc85
Tänud STK´le õigele teele suunamise eest.

Uus turbo käes 1päevaga.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 01.10.2010 16:15
Postitas s3nder
Dc85 kirjutas:Tänud STK´le õigele teele suunamise eest.

Uus turbo käes 1päevaga.
mida

uus turbo juba käes?? mulle pole midagi rääkind.
