11. leht 28-st
Postitatud: 29.03.2009 7:56
Postitas pr8
Metanooliga oleks sellisel asjal ikka A/F 4-5 kandis.
Seguga nii, et tee mingi 0-200 tõmme, ja jäta mootor võimalikult kiiresti seisma (roolivõim kuidas käib?). Siis küünal välja ja uuri. Kas vanadest jätsid meelde, mis sil kõige lahjem oli? Või siis millele kõige kergemini ligi pääseb.

Võid panna ka uued küünlad asemele, garaazhi sõita ja siis väljakeeratutel keermeosa maha käiata, et ilusti portselani näeks.
Muidu palja silmaga ei näe, kuna fuel ring on nii sügaval, et spets lampi vaja. Palja silmaga näeb ainult osagaasi segu, mis aga põleb WOT'i juures ära ja on ju üldse mõttetu.
http://www.dragstuff.com/techarticles/r ... plugs.html
Postitatud: 30.03.2009 15:45
Postitas Maik
Aga mis ma neist küünaldest üldse uurin otseselt? Mingit segu ma nagunii muuta ju ei saa eestis...
tune on safe ja sellest ilmselt rikas,
panin innovative softi peale ja vaatasin täna, on seadistatud gasoline peale nagu ma arvasingi. Käin homme Liguri juures ära , vaatan mis seal rattast venitab
Postitatud: 30.03.2009 16:16
Postitas Astrona
Maik kirjutas:Aga mis ma neist küünaldest üldse uurin otseselt? Mingit segu ma nagunii muuta ju ei saa eestis...
tune on safe ja sellest ilmselt rikas,
panin innovative softi peale ja vaatasin täna, on seadistatud gasoline peale nagu ma arvasingi. Käin homme Liguri juures ära , vaatan mis seal rattast venitab
Mis su auto bena-surve muutmisest arvab?
Mis seal Liguris ikka teed kui pole ühtegi kruvi, millest peale keerata.
Postitatud: 30.03.2009 16:30
Postitas Maik
Numbreid vaatan, muud midagi.
Kütuserõhuregulaator on 4 bar,kui vaakumit pole ,muidu vist 3,5 (originaal,vaakumiga)
küttesegu paremaks nö. saaks ma preagu ainult nii,et natuke rohkem rõhku peale lasta... aju on muidu õppimiseades,et õpib lahjemaks segu 1,5% (viimati sai chr arvutiga vaadatud sellist asja)
Postitatud: 30.03.2009 16:52
Postitas Astrona
Maik kirjutas:Numbreid vaatan, muud midagi.
Kütuserõhuregulaator on 4 bar,kui vaakumit pole ,muidu vist 3,5 (originaal,vaakumiga)
küttesegu paremaks nö. saaks ma preagu ainult nii,et natuke rohkem rõhku peale lasta... aju on muidu õppimiseades,et õpib lahjemaks segu 1,5% (viimati sai chr arvutiga vaadatud sellist asja)
Lihtsalt omast kogemusest, seal käigust... Oli vaja seadistada, aga emulaator ei töödanud ja ainus variant oli benasurve regulaator, mis samuti "vedas alt", kuna oli vaja lahjemaks keerata, aga enam lahjemaks ei saanud keerata.
Kui 1. tõmme näitab, et segu on metsas, siis oleks dünost palju rohkem kasu, kui saaks teise tõmbe teha väheke õigema seadega, ja "pärast on teine tunne kah".
4bar kui pole, ja 3.5bar vastavalt 0.5'ese vaakumi korral arvatavasti. Aga kasvõi muudetav regulaator oleks abiks, kuna su aju nii raskelt muudetav on.
Minu arust on enamus ajud enamast õppimisreziimis (eriti kuna iga õhumõõdik ja iga paagi täis kütust on erinev) ja mu auto oma peaks vist õppima kuni 15%, kui ma ei eksi.
Sul aku juhtme eemaldamisel aju reseti teeb ja õpitu unustab? Saaksid vähemalt teise tõmbe teha baas-seadistusega - mis paljudel autodel on võimsam kui õpitu.
Postitatud: 30.03.2009 16:59
Postitas Maik
ma loodan,et teeb reseti, kuna õhufiltri puudumisel preagu on sisselase suht takistatud....

eks seda saab ikka seal teha jah.
Postitatud: 31.03.2009 18:03
Postitas Maik
Käidud, tulemused pole just rõõmustavad.
Minujaoks ei seleta tulemused kahjuks seda kuidas preagu jõuab auto 100 juures veel ratast vedada ringi natuke ja kuidas nii kähku 200-ni läheb,kui tal jõudu pole ja stock autost ikka oluliselt kiirem nüüd tundub...
Üldine seis on - väga rikas ja tänu sellele peale 3,5-4k rpm hakkab allakäik,sest küte ei jõua põleda..
imelik on ka see,et dünos vend ütles,et tema üle 0,2-0,3 bar ei näinud seal - samas ma pärast maanteel lasin ja sain ka 0,5 kätte isegi (kella järg segu siiski 10 ka siis)
4-ndaga paar tõmmet
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13095
ja 5-ndaga,
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13091
nagu ta seletas siis 5-ndaga on autol rohkem takistust ja aega paremini kütet põletada vms... suht segaselt sai, igastahes ka tema diagnoos on ,et liiga rikas .
Kahjuks ei õnnestunud mul läpakaga seda logida kella, ligipääs oli kehva ja aku sai tühjaks valel ajal jne.
Mina preagu muud vahet ei näe,et usas nad panevad kitile MSD BAP-i mis rõhu peale annab originaal pumbale survet juurde , minul on aga bosch 044 pandud lihtsalt .... kuna originaal surve regulaator peaks minuarust mõlemal juhul alles jääma siis nagu ju vahet olla ei tohiks...
preagu tuleb välja ,et umbes pool jõudu puudu ja mina rahul juba minekuga.. imelik .
Ainuke uhke asi on see,et väänet on sitaks, usas nad eriti üle 500 väände ei saa . Võrdluseks Z erimudel (stockis 300kw+torukolled)
http://www.eastcoastsupercharging.com/i ... 00Dyno.JPG
edit: belt slippi pakuvatakse usa corverti foorumitest, et lisaks manuaalsele tensionerile peaks olema kindlasti ka vedru oma... see oleks küll lihtne lahendus
Postitatud: 31.03.2009 23:22
Postitas Astrona
Maik kirjutas:http://www.eastcoastsupercharging.com/images/DYNO/SC600Dyno.JPG
edit: belt slippi pakuvatakse usa corverti foorumitest, et lisaks manuaalsele tensionerile peaks olema kindlasti ka vedru oma... see oleks küll lihtne lahendus
Antud lingil on 4800RPM pealt 460hj sinu 370hj vastu ja 537lbft ehk 725Nm sinu 570 vastu. Selge see, et powerit ei ole, kui ei saa pöördessegi lasta.
Sul siis 0.3bariga 60hj rohkem kui mul 0.9bariga, ainult et sul 3x suurem mootor
Tihti peale on 4. käik otse käik ja seetõttu on ülekande kaod väiksemad. Samas ta ju kasutab Coast-down'i mis peale 5. käigu tõmmet kah vastavalt suuread kaod peaks näitama.
Postitatud: 01.04.2009 0:08
Postitas Maik
Astrona,selge on see ainult see ,et hektel on midagi valesti... ideaalis on selleks tõesti belti slippage, arvestades,et ma olen seda rihma kulutanud teoorias omajagu - äkki lisa pinguti + uus rihm..... jätab sinu 3x väiksema mootori 2x väiksema rõhuga siiski seljataha... ma tahaks loota vähemalt sellist asja ise.
aga jah...hetkel suht nõutu.
http://www.youtube.com/watch?v=2L3dNp8P4M4 vile vile vile ilma õhufiltrita
to Mihkel: Firma on VÄGA tuntud ja respekteeritud ja rekordite hoidja usa pinnal antud alal, selleks ei pea autot nägema,et safe tunet teha kindlate parameetritega auto puhul ... ma arvan,et stocki lähedane tune pole kaugeltki piisav,kui usa foorumis mu aju tuneri firmast vend pakub samuti rihma libisemist .

Postitatud: 01.04.2009 0:09
Postitas Mihkel
Isegi hea tulemus ju autot nägemata tehtud ajuseadistuse puhul

Postitatud: 01.04.2009 0:18
Postitas Maik
Lisasin juttu ülemisseposti mihkli jaoks ja
noh, suvi pole veel käes
Postitatud: 01.04.2009 8:13
Postitas Raceboy
Olen seda alati öelnud, et firma võib ükskõik kui kõva olla, aga isegi identsed mootorid tahavad maksimumtulemuse saavutamiseks erinevat seadet. Sellepärast on ka tehaseajud tavaliselt konservatiivsemas seades.
Minul aga tekis selline küsimus, et kui palju need ajuprogrammeerijad USA-s Corvette'i puhul neid Simenesi 630cc pihusteid kasutanud on? Kui enamasti on selliste jõudude puhul kasutuses 350-370cc pihustid, siis kardan, et sealt see möödalaskmine tulenebki. Nii suurte pihustite puhul piisab juba väikesest pihusti avanemiskiiruse valearvestusest ja ennäe, segu ongi liiga rikas. Ja avanemiskiirus sõltub suuresti nt pardapingest jne..
Mu jutu point on lihtsalt see (olen seda juba su auto teemas tqhq-s ka öelnud), et kõike ei saa eeldada auto häälestuse puhul.
Kui nad ise möüüvad mingeid kitte jm, siis ilmselt on nad komplektis olevate pihustitega auto korra kasvõi välja häälestanud ja siis ei ole seade nii metsas.
Parem oleks otsida kuskilt mõni koht, kes su auto häälde paneb originaalajuga.
Postitatud: 01.04.2009 8:25
Postitas Maik
nende arvamus on,et belt slippage on tänu vedruga pinguti puudumisele alates siis 4000 pöördest ,
http://www.eastcoastsupercharging.com firma on see ja ise nad müüvad kitte jah nendesamade pihustitega, sellepärast ma ehku peale ei ehitanudki, tensionerist tõsi lootsin ,et manuaalsega saan hakkama
Küsimus on minujaoks - kas ma pean nüüd selle tensioneri usast tellima nende käest, või leiab ka eestis sellise huvitav... ehku peale tavarihma pinguti ehk ostes jääb nõrgaks ? Ma saaks neid tasuta ka muidu külge ehitada, endalgi vedeleb 1 tk. Ei tea kas piisaks? Pinguti leiab siit muidu ,radika kõrvalt
http://www.eastcoastsupercharging.com/i ... Layout.jpg
Kui seda dyno joont tõusvas joones edasi vedada kerkiks see seal 6000 pöörde juures üle 500 igastahes.
See koht kus häälde pannakse ongi usas

Postitatud: 01.04.2009 8:55
Postitas pr8
Nojah, 3750 pöörde juures oled veel kenasti... eh.. graafikus.
Egas midagi, pead veerandmiili dünos käima, saab kaaluda ka see aasta. Siis vähe selgem, mis tegelik seis on, mitte erinevalt kalibreeritud eri dünodes.
*Rihm libiseb?
*väljalase?
*Nukkvõll väike?
*Bov?
Ja ära vaata hj, vaid ikka momendigraafikut.
Postitatud: 01.04.2009 10:08
Postitas Astrona
Kui vaadata 4. käiguga 1. tõmmet, siis 4750...6050 vahel on TQ graafikus ilus sirge joon. Ka teiselt graafikult on näha, et 4800 pealt võtab langus uue sirge kursi ja hakkab nagu võimsust hoidma - väljalaske piir? Ei tahaks uskuda, et rihm nii ilusti libiseb. Langus 4000 ja 4750 vahel on pigem VE langus kaane, nukkide ja kollektori tõttu. Seega pakun, et VE'ga on probleeme. Õige seadega saaksid graafiku siledamaks ja võibolla 15-25hp juurde, aga see sind ei päästa. Ja 4500 pealt optimistlikumalt jätkates tõuseks IMO graafik 395hj@5750hj peale.
Mul seal samas oli segu 10.0:1 kandis, kuna õige aju olin just läbi põletanud ja siis rikkuse tõttu hakkas tuntavalt pooma.

Mulle tundub, et kui kõik on õige, siis see düno joonistab ilusa sirge graafiku - kui aga mõni pauk jääb vahele siis on see ka graafikust näha - ehk võimsuse signaali ei filtreerita eriti sujuvaks.
1 variant on ka detonatsioon - et võibolla on sul aju üldse hilisema süüte peal.