11. leht 13-st

Postitatud: 30.10.2009 10:08
Postitas devilman
Loodan, et varsti saab ka häält kuulda. Mitte et ma seda kuulnud ei oleks. Minul siin iga õhtu ja hommikul paar tükki mööda vurab akna alt. Ajab lausa kadetaks. peaks vist endale ka ostma........
Edu ja jõudu. Kes auto häälde paneb? mina ise soovitaks kostivere dynot, see mees siin nimelt jagab neist siin päris hästi. sest iga kuu tal dynos paar tükki vähemalt häälestada. Soovitan soojalt.

Postitatud: 30.10.2009 11:12
Postitas hents99
Aigo kirjutas:aga miks nüüd segusiiber teistpidi peal on? Panid prooviks või jääbki nii?

see mis kaitsmekarbi kumeruses on kütuse lisamahuti? Nagu oleks tehasest juba mõeldud sellele, et seda kasutada ja selle kohapeale paigaldada.

See on jah "lisamahuti", insenerid jätsid bensupaagi liialt väikseks :lol:
Jätsid täpse ruumi ka "lisa" jaoks.

Postitatud: 30.10.2009 12:11
Postitas Mihkel
Hakkab looma juba vaikselt!

Võta siis mind ka kaasa, kui kasti laiali laskmiseks läheb (loe: esimene proovisõit). :lol:

Postitatud: 30.10.2009 12:43
Postitas Taavi
Punase löga asemel peaks kollektor selline olema:

Pilt

Ehk siis mattvärviga ja hoopis teist tooni punane :)

Muidu paistab kenasti edenevat!

Postitatud: 30.10.2009 13:23
Postitas Carshop.ee
Kui juba mölisemiseks läks siis äkki hoopis STi matt roosa ? 8)

Postitatud: 30.10.2009 15:42
Postitas Astrona
Taavi kirjutas:Ehk siis mattvärviga ja hoopis teist tooni punane :)
Arvatavasti on selle värvi puhul tegemist mingi keraamikaga, mille eesmärk on kollektor jahedana hoida.

Postitatud: 14.11.2009 15:39
Postitas Marko
Kütuse lisamahuti eesmärk on täiesti tuntav kui pikalt külg ees liigelda, maandab riske.
Segusiiber on ümber pööratud ja süsteem ringi ehitatud kuna ei mahtunud teist moodi külge, generaatori kinnitus segas.
Jahutusvedeliku paisupaak on lühemaks tehtud ja paigutatud jalust ära.
Mart - see punane värv jääb sinna, värviparandused tulevad kuid toon ja löga on samad.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 15.11.2009 15:08
Postitas Rommi
vot see projekt mulle meeldib. :roll:

Postitatud: 15.11.2009 15:25
Postitas mart154
Marko kirjutas: Mart - see punane värv jääb sinna, värviparandused tulevad kuid toon ja löga on samad.
Minu pärast olgu punane, aga värvi palun siis nii, et korrektselt värvitud on, mitte paksu voolava lögaga :)

Postitatud: 05.12.2009 7:00
Postitas Marko
Masin töötab jälle PiltPiltPiltPilt

Õigemini sai eelmisel reedel juba masin käima pandud kuid siis ilmnes tagumise vändasimmeri leke - kast maha/peale.
Täna sai see teostatud, kui Mihkel oma mansaga teeks selle töö ära 2,5h siis minul läks üksi tehes kordades rohkem aega :)
Homme vaja veel ühte esimest pooltelje simmerit, kergelt niiske. Piduriklotsid tuleb vahetada ja sillastendist läbi lipsata. Ehk siis homme õhtul võiks alustada juba 600km sissesõidu tegemist, kohapeal on masin oma 35min käinud ja esimene mineraalõli koos filtriga vahetatud. Hetkel mootori ilusti kuiv ja lekkeid ei täheldanud. Originaal tahhomeeter vaja toimima saada, see väga oluline asi sissesõidu juures.
Mootoris mind häiriv heli sees, nagu klapid klõbiseks - peab kellelegi targemale näitama enne kui saab ringile minna. Õlirõhk oli kenasti olemas, kas võib olla mineraalõlist selline teema? eeldusel et klapid klõbisevad. Klapivahed pani paika kodanik kes teab mida ta teeb!

Postitatud: 05.12.2009 12:29
Postitas KungLao
selle klõbina pärast ära põe:) sepistatud kolvid klõbisevadki külmast peast.

Postitatud: 05.12.2009 13:06
Postitas Mihkel
Eks peab tulema kaema mis hääled sul seal täpsemalt on.

See viimane lause lubab sama mida minu uue kastiga? :lol:

Postitatud: 05.12.2009 18:30
Postitas KungLao
kuis sa minu lauset mõtlesid , siis see pole minu väljamõeldis. scoobynet'is on sellest juttu, muidugi eks klõbina suurus oleneb naca sedest ka.
see kes neid subaru mootoreid kokku paneb, tal nüüd enda auto mootoril ka uus sisu ja samamoodi külmast peast klõbiseb. ei usu et ta endale kehvat tööd teeks:)

Postitatud: 05.12.2009 19:07
Postitas Mihkel
Ma pidasin Marko juttu silmas, meil oma INSIDE nali. ;)

Postitatud: 13.12.2009 4:38
Postitas Marko
Masinaga on erinevaid Tallinna teid sõidetud ~350km, mootoriga probleeme pole esinenud. Turborõhk on piiratud 0,6barini (wg vedru) ja pööretepiiraja on pandud 6000 rpm`ile. Mootor läheb väga reipalt pöördesse ja rõhk samuti hetkega olemas.
Ainus halb asi mida täheldanud olen, 1600cc pihustid said liiga suured, tühikäigul segu 11.0 ringis. Kuuno proovib mingi päev veel sättida kuid võib juhtuda, et vaja 1100cc pihusteid.
Tuleb veel 300km sõita, et hea õli saaks mootorisse valada. Käigukastis läks samuti õli vahetusse, hetkel kasutusel Liqui Moly 75W-140
Elektrijuhtmeid vaja veidi lahata, tahho sai tööle kuid tahan launch controli järgi ühendada.

Masina hääled on küll sellised, et kui naaber peaks sama summuti oma autole pigaldama siis lööksin "hiid käbi" talle summutisse :lol:
Asja teeb hullemaks rikas segu ja leegid mida kohati summutist näha, muidu on omamoodi äge- boxeri hääl.