11. leht 19-st

Postitatud: 08.08.2008 15:03
Postitas RICE BURNER
400Ŗ Fiati kasti eest on palju, kuna 1000$ eest saab juba normaalseid TH350/400 PG kaste.
Kas need on kasutatud kastid, sest ise küll ei leidnud perfomance kasti nii odavalt?
Kes sul turbiini valmis teeb? Vaja sobitada auto mootori ja kastiga ja amaksab ka umbes 800+$
Tuleb teha nn. sidurikoda ja soetada kardaan koos sobivate otstega.Käigukang vaja tellida ja kindlasti ei saa ilma SFI hoorattata.

Muidugi lisandub kõigile asjadele km ja saatekulu.

Pakun, et mingi odavam(lahjem) kast kogu vajaliku kolaga võibolla on sul auto küljes 5-60000eegu eest.

Postitatud: 08.08.2008 23:01
Postitas Moss
valdz kirjutas: Kas keegi teab miks "reverse shift pattern" hea
Kärme guugeldus täpset vastet ei andnud aga pakun et see on autom. kasti valits, millel käikude järjekord vastupidine. Tavaliselt hakkab kaugemalt tulema P,R,N,D,2,1. Kujuta nüüd ennast olukorda kus sa ise sõrmitsed valitsat, stardid esimesega ja lükkad teise peale ning sealt drive'i peale. Pole just lihtne ülesanne kui samal ajal auto kiirendab näiteks 2G'ga. Sestap ongi käigud tagurpidi tõstetud, et juhil ei jääks vaja teha muud kui soovitud hetkel jäse õlast lõdvaks lasta ja järgmine käik kukub nagu ise-enesest sisse.

Minumeelest on rinkapillide otselülitusega kastidel sama case: endapoole tõmbad käike üles, alla vahetad endast kangi eemale lükates.

Postitatud: 28.08.2008 12:49
Postitas valdz
Käigukast sai taaskord vahetatud ning nädalavahetusel ees viimane EMV etapp ja BHRA Baltic Cup (2 in 1).
Lisainfo ürituse kohta www.batteryrace.com.

Hetkel oleme EMV arvestuses 9.-ndal kohal. Baltic Cupi kohta päris täpselt ei tea, aga pakun, et oleme kuskil 7-8.-ndad.

Pärnu võistlus on selle hooaja üks tähtsaimad (kaks võistlust korraga). Hetkel olemegi dilemma ees, et kas võistlus "rahulikult" läbi teha või proovida head aega sõita (kuna ilmad külmad on ka võimsust rohkem, aga kõhklused vaevavad siiski käigukasti vastupidamise poolel).

Maadlemine megasquirdiga jätkub aga ikka, spaikimisest (allolev näide) sai küll takistiga VR ahelas lahti.
Pilt

Aga max pöörded on siiski 7500, siis kukuvad kohe u. 6000 peale ja jäävad nii kõikuma.
Pilt

Saanud juba kõike teha mis pähe tulnud ja netist loetud. Lisa masse, Halli anduri jupid eemaldatud, uus MS Extra 2.0.1 kood, andurit liigutatud edasi-tagasi, uus variestatud mikrofoni juhe VR-i aga ei midagi.

Samas 7500 ikka oluliselt parem kui 5800, kuigi katsetada ei saa enne kui pärnus, kas koormusel ka ikka niipalju pöördeid laseb...

Postitatud: 28.08.2008 13:03
Postitas Astrona
valdz kirjutas:Aga max pöörded on siiski 7500, siis kukuvad kohe u. 6000 peale ja jäävad nii kõikuma.
Pöörded kukuvad reaalselt kah või ainult MS arvab? Enne arvab MS, et kiius langes, ja siis hakkab reaalselt langema, kuna ms ei juhi enam õigesti?

Ossiga oled loginud-vaadanud? Ega vist, kuna sa proovid muid lahendusi ja vist ei tea, kas VR signaal kah muutub nõnda või on viga mujal. Kas VR signaal polnud mitte see, mille ampituut muutub vastavalt sagedusele? Ses mõttes võib MS poolel teatud pööretest minna signaal liiga madlaks või kõrgeks, et ei loe pulsse enam ära.
Kas VR juhe on kuni MS'ini varjestatud? Sest koos süütepooli ja pihustikaablitega kõrvuti ühes pundis joostes võib ka müra kõrgel pöördel ja koormusel juurde tekkida.
Soovitan testida kõrgeid pöördeid madala koormusega, et kas siis kah spaigib? Kui ei, siis tekitab vist pihusti juhe müra.

Olete selle VR'iga nii palju vaeva näind. Soovitaksin Halli andurit kasutada.

Eks sa ürita siis algul rahulikumaid starte või pane lahjemad rehvid alla ;).

Postitatud: 28.08.2008 13:12
Postitas valdz
Pöörded reaalselt ka langevad, nagu peaaegu rev limiter oleks peal. Kahjuks korralikku ossi pole võtta, vene omaga sai kunagi vaadatud (hooaja alguse poole), aga kuna see sünkroniseerib esimese "takti" järgi, siis suht kõik virvendas seal ja potekaid selle järgi keerata ei saanud (R56 ja R52).

Kuna mul madalaoomised pihustid, siis võib müra sealt täitsa tulla, (suht levinud probleem).

Lahjemaid rehve pole võtta, need mul ainukesed mis all on. Aga esialgu startima jah rahulikumalt.

Postitatud: 28.08.2008 13:15
Postitas Mihkel
Kas sa andurit ja triggerwheeli oled vahetanud?
Tihtipeale võib probleem olla just nendes komponentides, mida auto omanik ei ole mingil juhul nõus vahetama.
Kuna tegu on tasu saamata arendatud asjaga, siis ei saagi oodata, et ta kõikide asjadega ideaalselt kokku sobiks.
Mõnedel kallimatel asjadel on üldse kindlad tükid mida kasutada saab, et probleeeme vältida.

Mina kasutaks reaalselt läbiproovitud lahendusi.
Ja kasutaks selle ABS-i anduri asemel näiteks mõnda soodsalt B-osana saada olevat BMW andurit.

Postitatud: 28.08.2008 13:24
Postitas valdz
Vahetasin nii anduri kui ka trigger wheeli. Proovisin ka vana andurit selles konfis, ikka sama. Peale hooaega plaanis veelkord triggerwheel vahetada ja kasutada sama andurit mida KMS kasutab. Samas Sync losse ei ole (MSII extral nüüd see ka Megatune kellana).

Muidugi mul jooksevad terve punt juhtmeid süütepoolide juurest läbi, eks sealt võib ka müra sisse tulla. Õhtul proovin veelkord üle flashida aju ja kirjutan käsitsi kõik konfi uuesti sisse, mõnel on ka see aidanud. :p

Postitatud: 28.08.2008 13:32
Postitas Mihkel
Krt ma ei saa aru, kuidas paljudel mingid ime probleemid MS-iga on :)
Tunnistan, et jah mul on ka ühe autoga sama probleem olnud aga kuna omanik ei olnud nõus anduri asukohta vahetama (asus paksu metallkronsa sees) olid minu käed seotud.
Samas näiteks stock EMS-iga töötas see mootor väga ilusti.

Mina võtaks kasutusele variandi LM1815N.
See sama mootor millega mul probleemid olid käis LM1815N konfiga nii hästi kui sai ainult, et spaikis.
V3.0 originaal VR sisendiga ei suutnud asi midagi normaalselt välja lugeda.

Lisaks võta uus VR-i kaabel ja too see ajutiselt väljastpoolt autot salongi.
Vaata kas siis asi muutub.

Millist/mille andurit ja triggerwheeli proovisid?

Postitatud: 28.08.2008 13:50
Postitas valdz
Mnja seda kaabli asja võib proovida, kuigi praegu mul 2 sooneline + varjestus, mikrofoni kaabel.

Trigger wheel nüüd laiem, mingi Daewoo oma oli äkki, sõber leidis Valga autolammutusest. Alguses see ka vähe viskas, aga tänu Windorfile sai seda natuke moditud... Aga see tuleb järgmiseks hooajaks kindlasti uus teha. Andur ikka triip lugemisega, mitte täpp.

Ma arvan et kunagi katsetan kõrge oomiste pihustitega, nii huvipärast, olen suht kindel et see aitab (samas ma olen juba u. 5 korda kindel olnud et mõni eelmine muudatus aitab :-D )

Postitatud: 28.08.2008 14:46
Postitas Raceboy
Võid ju takistid vahele panna, on näha kohe.

Postitatud: 28.08.2008 15:01
Postitas valdz
Raceboy kirjutas:Võid ju takistid vahele panna, on näha kohe.
Aga kas siis disablen PWM settingud ära? Peak and Hold mul pihustid ju praegu...

Postitatud: 28.08.2008 15:35
Postitas Mihkel
Mida sa pihustite vahetusega parandada soovid?
Kas teise otsaga andurit kelleltki laenata pole?

Mul läheb Polo tarbeks varsti andurit vaja, saaks soetatavat tegelikult proovida sinu auto peal.

PWM settingud tuleb jah takisteid kasutades nii kõrgeks panna, et PWM-i aju enam kasutada ei saaks.

Postitatud: 28.08.2008 18:58
Postitas jeff01
Kunagine kogemus EDIS süsteemidag oli selline, et mul oli 5mm hambaga ja 5mm vahega ja 5mm paks trigger mida 80% anduritest ei suutnud lugeda. (Viiest 4 ei töödanud) töötas vaid 1 andur, mis nii väiksed hambad üksteisest suutis eraldada (Teised lugesid selle triggeri ühe habaliseks kuna ainus auk mida lugesid oli puuduv hammas.) Ford scorpio 2,9sase cossu andur oli see mis kõige paremini töötas

Postitatud: 28.08.2008 19:15
Postitas Moss
Mul ka üks Fordi EDIS'e VR olemas, kui soovid proovida.

Postitatud: 28.08.2008 21:55
Postitas Molotov51
Üldjoontes soovitan mina MS triggeri jamade vältimiseks võtta juppe fordide küljest, sest paraku on mulle jäänud selline tunne, et MS disainerid olid tihkelt fordidega seotud ja näiteidki sealt palju toodud. (Sain esimese korraga ilusti lugema tehase ford scorpio cosworthi triggeri, probleem oli hoopis rolling idlinguga)