Postitatud: 05.05.2008 18:31
Motary poolt pakkutud lahendus/disain mull meeldib
...ülbe riisikas. Kuid TÜV neid heaks ei kiida ilmselt/kahjuks kui peaks vajadus ülevaatuse jaoks olema.

Mnjah, aga tõenäolisetl läheks see tellimus eelarvest välja. Esi ja tagu tuled läheks kokku mingi 20K maksma. Selliseid asju tuleb müüa, mitte ostariio kirjutas:Motary poolt pakkutud lahendus/disain mull meeldib...ülbe riisikas. Kuid TÜV neid heaks ei kiida ilmselt/kahjuks kui peaks vajadus ülevaatuse jaoks olema.
Mul pole kuhuritJesper kirjutas: pigimati eemaldus ei tohiks nüüd küll nii raske olla, et päris noaotsaga peab noort indiaanlast mängima.
ca18det on kehvem kui sr20det? See on küll omaette teema, aga see on küsitav. Rootsis Mobne nimeline tüüp käib taarat viimas jms muidu sama setupiga, aga natuke suurem vilega (gt3582r) - ja 500hj 98 bensiiniga.Gert001 kirjutas:Loomulikult kiitus Sinule, et soovid ca18det mootorit arendada ajastul, mil sr20det-i hind pole kirves ning kättesaadavus suhteliselt hea.
Korralikult seadistatud lahti võtmata stock SR20 käib vastava turboga probleemivabalt kuni 400hj/500Nm, see on enam kui küll nii ringrajale kui kindlasti ka tänavale 1100-1200kg kaaluvas tagaveolises keres. Ulmelised hj ja rpm numbrid ei ole meie konnatiigi-riigis S-Nissani harrastaja jaoks olulised, sadu tuhandeid siin 2.0 mootorisse keegi ei lao (va 1 erand* pikem kolvikäik, seega peaks ta kepsud kolvid natuke vähem pöördeid kannatama, ehk ei peaks alla 10% võimsam olema - stock SR kestab igapäevakasutuses kuni 7500 probleemideta, seda on tänavale turbomootori jaoks rohkem kui küll.
* CA klapimehhanism on parem - 10000RPM no problems - Tänavamootori puhul täiesti ebaoluline number. Väiksema mahuga turbomootorit on vaja nii kõrgel pöördes hoida ainult dragi setupi puhul kus on GT40+ suurusega vile
* CA on malmist plokiga - SR20 stock aluplokk kestab ca 500hj - see on number millest enamus meist kunagi üle ei jõua 2.0L mootori puhul.
Kui stockis on SR isegi parem, aga kui läheb tuunimiseks, siis kahtlen kas 100000EEK maksvana enam SR isegi võimsam on.
* CA tuunimise kohta on rohkem infi ja rohkem pakkumisi. Mis veebilehtedel sa käinud oled?CA on jaapanis ammu mahakantud muuseumikraam, SR seeriat veel ehitatakse, sama teema ka usa-s, CA mootoritest pole enamus kuulnudki, SR swap 13 ja 14 kere peale on väga popp - mootorite populaarsus nendes kahes riigis paneb järelturu jupi valiku paika
See on siis kui tahad pöörded pilvedesse tõsta. 400hj puhul SR mootoriga nookuritega veel kindlasti tegelema ei pea.Hugh kirjutas. Ilma nookurite vahetuseta SR ei käi.
Asjad on ikka niipidi, et aftermarket juppide hinnad sõltuvad toodangumahust. Haruldasem kraam on alati kallim.Noh kui JAP ka USA on juba SR peale läinud, siis ongi palju juppe after-after-marketil Uute asjade hinnad ju hoitakse ebaloomulikult kõrgel.
sorri ei taha vaielda ja ei tea asjast midagi, aga ma sain aru, et 400hj on ikka joppamine kui mootor laiali ei lenda. Sama number Ca puhul on vist 300hj vms. Ja rocker-arm-fix on soovitav kohe ostes teha.Taavi kirjutas:See on siis kui tahad pöörded pilvedesse tõsta. 400hj puhul SR mootoriga nookuritega veel kindlasti tegelema ei pea.Hugh kirjutas. Ilma nookurite vahetuseta SR ei käi.
CA juppide "toodangumahud" on kah kõrged olnud, ja masstoodangu laotühjendusmüük on ikka odavamTaavi kirjutas:Asjad on ikka niipidi, et aftermarket juppide hinnad sõltuvad toodangumahust. Haruldasem kraam on alati kallim.Noh kui JAP ka USA on juba SR peale läinud, siis ongi palju juppe after-after-marketil Uute asjade hinnad ju hoitakse ebaloomulikult kõrgel.
Aga peaasi, et ise autoga rahul oled ja sinu setup toimib - masin näeb vinge välja ja on juba praegu suht kiire.