11. leht 42-st

Postitatud: 11.04.2007 20:45
Postitas Siim

Postitatud: 12.04.2007 22:41
Postitas mõll

Postitatud: 01.05.2007 23:02
Postitas 750il

Postitatud: 02.05.2007 0:15
Postitas rosco
750il kirjutas:http://youtube.com/watch?v=9agI9xsWagM
Kas tohib küsida,et palju ka tuli?

Postitatud: 02.05.2007 8:27
Postitas Siim
rosco kirjutas:
750il kirjutas:http://youtube.com/watch?v=9agI9xsWagM
Kas tohib küsida,et palju ka tuli?
460hp
Kommentaarides kirjas ;)

Postitatud: 02.05.2007 9:15
Postitas Ragnar
460hj rattast on täitsa ilus number :)

Postitatud: 02.05.2007 10:06
Postitas 750il
kahjux tuli rattast 407 mootorist460 väänet 495

need tulemused ei ole eriti usutavad,stockis on 450väänet


pingis lenas taga rehv ka ribadex

Postitatud: 02.05.2007 11:55
Postitas ranz
750il kirjutas:kahjux tuli rattast 407 mootorist460 väänet 495

need tulemused ei ole eriti usutavad,stockis on 450väänet
Nu sul ju iseehitatud turbode süsteem seal? kui hästi see paika on pandud? halva seadistuse korral ei ole üldse võimatu, et väände tõus niivõrd väike on.

Postitatud: 13.06.2007 23:55
Postitas henri
http://www.supercarchallenge.nl/video/Assen-bmwSTW.wmv

Ei ole küll turbokas kuid tähelepanuväärne on nii sõit kui ka auto võimed.
Igast eksootikast sõitis mõõda.

Autoks siis E36 millel on E30 S14 mootor + 7 käigune sequential kast.

EDIT: Kirjavead, jälle.

Postitatud: 14.06.2007 0:38
Postitas Miq
see viimane ei ole s14, või S42, e. siis M42 "veits" tuunitud - mingi maagilised 270++ hj.

Postitatud: 14.06.2007 1:22
Postitas henri
Miq kirjutas:see viimane ei ole s14, või S42, e. siis M42 "veits" tuunitud - mingi maagilised 270++ hj.
Arvatavasti on sul õigus, ei süvenenud teemasse ja tegin copy paste foorumist kust ma selle leidsin.

Postitatud: 27.06.2007 21:05
Postitas ivar

Postitatud: 10.07.2007 11:37
Postitas wa666ou

Postitatud: 10.07.2007 11:51
Postitas Mihkel
Mul surgeb ka GT2860RS-i ja HKS replicaga.
Aga ma arvan, et tean probleemi põhjust ja see peaks cooleri vahetusega lahenema.

Postitatud: 11.07.2007 11:14
Postitas Taavi
Harukordne vaatepilt: Skyline GTR vs DTM spec BMW M3, MB 190E ja mõned Audi 300 Quattrod

1991 Macau Grand Prix World Touring Car Championship Guia Race

http://www.youtube.com/watch?v=5-HRVAR65LQ

Skyline jäi 1991 sõidus neljandaks, 1990 aga võitis. Eurooplaste kisa peale oli Nissan sunnitud lisama 140kg raskust 1991 sõiduks.