11. leht 48-st
Postitatud: 27.12.2007 15:49
Postitas parm
tere,
meediamulli ka :
http://www.epl.ee/artikkel/412735
ARAVETE: Eesti parima kiirendaja kodu
olavi
Postitatud: 27.12.2007 16:08
Postitas RICE BURNER
Väikesed faktivead on sees, kuid lugu seegi.

Postitatud: 27.12.2007 16:38
Postitas wa666ou
artiklist jääb mulje, et 311 km/h saavutati veerandmiilil

Postitatud: 27.12.2007 18:17
Postitas mart154
top fuel peaaegu ju

Postitatud: 04.01.2008 14:03
Postitas tmac
Kaugele sa keretöödega jõudnud oled ?
Postitatud: 05.01.2008 13:42
Postitas Markel
JÕUDU,
Viljar, helista mulle või saada oma nr
Markel
521 5678
Postitatud: 06.01.2008 19:30
Postitas pr8
J.W. on ok tegija. Jyrki ostis omale sealt PG, mitte kodumaalt.
High-end PG'l ja TH'l ei ole midagi ühist originaaliga, seega sõltub võimsusreiting konkreetselt kasutatavatest juppidest. "Unlimited" ei ole mingi mull, kliendid ju asja jagavad racerid.
PG või TH valik tuleb sellest, kas on vaja kahte või kolme käiku, kaal ja võimsuskadu ei mängi mingit rolli.
Outlaw Pro Mod'is on kasutusel Rossler TH210
Nagu näha, siis esimene käik on 2.10, mitte 2.48, mis oleks overkill. 2.10 on sama, mis tüüpilise Lenco 1.45 x 1.45 sektsioonid.
Kasti turbiin on suurem peavalu, see peab laskma turbotel pöördesse minna, kuid samas suutma seejärel ka kinni hoida.
Postitatud: 06.01.2008 19:35
Postitas pr8
Postitatud: 06.01.2008 20:45
Postitas pr8
RICE BURNER kirjutas:Vaatasin erinevaid teste ja sain teada, et vesicooleri efektiivsus on kordades parem, kui auto alles stardib, kuid sõites pikemat aega erinevus peaaegu puudub. Lisaks on võimalik ringlevat vett jääga jahutada, mis tõstab vesicooleri efektiivsust veelgi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.
Drag: kasutatakse jääd. Kui mäletad kui Jari Hornetiga sõitis, siis seal oli tavalisel kohal ees "karbike", tavabensiin, 1.8 bar.
Tegijamatel on IC korralik kast, mis asub salongis kõrvalistme koha peal, torud läbi firewalli. IAT on alla välisõhu tempi.
Põhipoint selles, et võimsad autod kasutavad kütuseks metanooli, mis ei vajagi IC'd.
Bloweri puhul on vesi-õhk rohkem meremootorite teema, külm vesi ju parda tagant võtta. Auto puhul põhim. võimalik:
http://blowerdriveservice.com/categoryn ... _id=101011
Aga tekib küsimus, kas tänavasõidul saab pikaajalist boosti üldse olla?

Postitatud: 16.01.2008 11:16
Postitas RICE BURNER
Kaugele sa keretöödega jõudnud oled ?
On veidi saanud lammutatud, ning mida aeg edasi, seda keerulisemaks asi läheb. Nimelt elektrisüsteemi inventuur võtab omajagu aega. Autost on hetkel peaaegu kõik üleliigsed detailid eemaldatud, ning käib ettevalmistus 8p turvapuuri tegemiseks. Suure kõhnumiskuuri on auto läbi teinud küll. Lisaks poritiibadele asendub ka 70kg tagaluuk plastikuga.
Rehvivalik on taha 28/11,5/15 ja kui sellest laiusest väheks jääb, siis saame tänu koopalaiendile ka laiemad alla panna. Aga ilmselt on piisav.
Eile tuli hea uudis, et TH400 käigukast jõuab ka järgmisel nädalal Eestisse.
Siis panen ka teile pilte vaatamiseks.
Postitatud: 17.01.2008 23:08
Postitas booster
mis turbod uued tulevad.
Postitatud: 29.01.2008 0:30
Postitas RICE BURNER
Loodan väga, et energia ei lõppe, sest tööd on palju ja aega vähe.
Seetõttu kutsusingi appi mehe, kes teab, mida juhtmetega teha saab
Sai siis kõik üleliigne maha lõigatud, ning natukene rohkemgi.
TH400 5500prm stall

Postitatud: 29.01.2008 10:17
Postitas Laisu
räägi parem mis uued turbod tulevad?
Postitatud: 29.01.2008 14:20
Postitas RICE BURNER
Kui ma teaks, siis ma ütleks, mis turbod tulevad.
Aga hetkel on mõttes2* GT3076 välise WG-ga. Peamine on see, et hea spool säiliks, sest eesmärk on 60jalga saada 1,3-1,4sekki.

Postitatud: 30.01.2008 12:05
Postitas Marko
pane parem juba GT3082R 2tk. saad tuleviku mõttes ka mingisuguse varu... vaevalt, et sul turbod kehvemini laadima hakkavad.