11. leht 31-st

Postitatud: 29.09.2005 19:18
Postitas laur4
Audiophile kirjutas:Talve tulekuga on mingeid mötteid tekkinud seoses auto värviga, midagi sellist on silme ette jäänud.......

tea, kus selle koodi saaks..
Ajakirja 911 & Porsche augustinumbris nägin minuarust samasuguse värviga 968 CS-i müügikuulutust ning tooni nimeks oli märgitud Riviera Blue.

Postitatud: 29.09.2005 22:30
Postitas cmf
Graafik on :shock:
auto sõidudünaamika on ülimalt hea. Olen 100% kindel, et selle ülekandega 18" ratastega on auto lõppkiirus 300+, ning seda ei pea ootama kuigi kaua...
Spido järgi 240 (neljanda käigu lõpp) tuli väga kiiresti, pärast viiendale vahetamist tekkis veel selline naeratus :-D
Täna istusin enda autosse, tegin ümber kvartali ringi ja tundus kuidagi eriti igav.
See oli ka viimane sõit, aeg talveuneks.

Postitatud: 30.09.2005 8:10
Postitas Samvel
Audiophile kirjutas:Nii
Tulemus oli 402hj/550nm väänet@5000 rpm. 1.8 bar-i boosti.
Rattast või mootorist? Kuskil on võimsust "peidus" veel. Arvan, et kaanega oleks kõvasti mänguruumi...

Postitatud: 30.09.2005 10:56
Postitas Audiophile
Rattast või mootorist? Kuskil on võimsust "peidus" veel. Arvan, et kaanega oleks kõvasti mänguruumi...
See hj on mootorist. aga ma nõustun täielikult et "the true HP is out there":D:D

Postitatud: 30.09.2005 18:49
Postitas Ints
2.5 r4 mootrist ikka väga head näitajad, kütuse kulu uskumatult väike!

Postitatud: 04.10.2005 19:47
Postitas Audiophile
Nii siin on siis lubadtud dynosheet, veidi vilets kvaliteet aga see selleks. Dynamomeeter loginud mingi väga imeliku boosti numbri 2.15 bar-i. Usun siin oma map sensorit rohkme mis log-ist välja võetuna näitas max 1.7-1.8 bar-i

Pilt

Suurem pilt siin : http://eku.3lite.ee/albums/album22/DSC01918.jpg


Max

Postitatud: 04.10.2005 21:38
Postitas Samvel
vääne võiks vähem ja sujuvamalt lõpus langeda, muidu nagu mäetipp.
Ehk ikkagi peab kaanega ja SL kollektoriga mängima hakkama ;)

Postitatud: 05.10.2005 7:49
Postitas Audiophile
vääne võiks vähem ja sujuvamalt lõpus langeda, muidu nagu mäetipp.
Ehk ikkagi peab kaanega ja SL kollektoriga mängima hakkama
Unustasin lisada, see jõnks mis seal kõvera lõpus on manual boost controlleri süü, WG läheb korraks gaaside mõjul lahti ja siis sulgub uuesti. See tõmme on tehtud siis kui kasutusel oli ainult 1 wg port. Dual pordisena seda probleemi ei ole olnud. Kella peal on ka väga hästi näha. läheb peaaegu lõppu siis korra kukub ja siis läheb rõhk uuesti ülesse.


Aga sam you are right... Parem cooler, üks toru on veel vaja teha suurem TB ehk ja pea töö ja nukk, siis ma olen kindel et sama rõhu juures käib sealt 60-70 hj rohkem läbi.

Hetkel otsingi korralikku nukka midagi sellist:

Best power band 4000-6900 rpm. 900 rpm idle. .503 In. cam lift & .475 Ex. with near stock base circles. Uses race valve springs. Motronic chip must have rev limit raised for best results. To 490bhp with race exhaust, larger turbo, larger injectors, raised fuel pressure, larger fuel pump. Needs custom Motronic chip or aftermarket engine management. No equivalent competitors cam. Used where lift is un-restricted but racing cam is allowed.

http://www.jmengines.com/camshafts.htm

Kui eriti karmiks minna siis muidugi solid lifters jne jne. Usa Hj on veidi teistsugused nii et ei teagi kuidas sellesse 490 hp-sse suhtuda. Sam, sul on ka mingeid nukakontakte?

Markus

Postitatud: 05.10.2005 9:47
Postitas Samvel
võibolla peaksid suhtlema onu Albertiga :-D : http://www.broadfootracing.com/engines.htm
Paistab et ta väga palju Porsche`sid teinud nii tänavale kui võistlusrajale.
Kui tead täpselt nukaandmeid mis vaja, siis võime üritada custom grind`i teemat ;)

Postitatud: 08.10.2005 19:11
Postitas MB
sai netist üks ilustratsioon leitud mõtlesin et viskan ülesse:
Pilt

Postitatud: 09.10.2005 17:25
Postitas Audiophile
See pilt on tehtud Norra "Gatebil" autoshowle minnes. Ise kahjuks ei osalenud, laenasin autot soome tuttavatele kes ta ilusasti terves tükis tagasi tõid.

Max

Postitatud: 10.10.2005 10:13
Postitas Audiophile
väike meenutus ndlavahetusest
http://www.zone.ee/ebccup01/photos/photo31.html


Max

Postitatud: 03.01.2006 16:01
Postitas Audiophile
Nii,

Vahepeal siis uuritud ja puuritud, kuhu jäid eelmine aasta hobujõud ja asi on suht ilmne. Porschel on päris palju ikkagi kinni kaanes ja originaalnukkvõllis. Sellest tulenevalt läheb uuel hooajal sisse oluliselt karmim nukk, kangemad klapivedrud, vedrutaldrikud, Ilmselt tuleb ka võtta kasutusele 7mm varrega Ferrea klapid mis on 2mm peenema varrega. Sisselasklapi vahetan 48mm vastu, väljalaskeklapp on ok suurusega aga läheb ka vahetusse kuna vars on 9mm.

Kaanele tuleb ilmselt sisselaskekanalitle kerge port job, väljalaskekanalid jäävad puutumata kuna need on Porschel keraamiliselt kaetud.

Sisselaskekolle teen ka ringi ilmselt 75mm pikkuste runneritele, praegu otsin veel tegijat, ilmselt naaberriigist kedagi. Lühikeste runnerite ja hea nuka combol saan ilmselt olulise hobujõu lisa väiksema rõhuga, kuna saan sõita oluliselt varasema süütega. Väiksem rõhk tähendab aga ka kindlasti väiksemat EGT-d mis on mootori ressursi seisukohalt oluline.

Kepsud:
Ilmselt turvalisuse kaalutlustel tuleb vahetada ka stock sepiskeps natuke vihasemate PO kepsude vastu, suur oht on ületada 620 nm piir siis ei riskiks stock kepsuga seda enam teha. Muu hulgas saab kogu kombo tasakaalustatud

Cooler:
Mõõdud 500x300x90 otsin ka hetkel tegijat, tõenäoliselt ES tuning, siiamaani nende tööga väga rahul olnud.

Veel:
Töö käigus paigaldan ka EGT sensori mis tulevikus paremat aimdust peaks mootori tööst andma.

Seadistamine:
Kui kogu kompott uuest koos siis dynosse, plaanis seadistada auto 12.5 segule kogu powerbandi ulatuses. Paljud räägivad et 944 turbo parim loadil AFR on 11.7, aga sain ühe väga hea kontakti kogemustega tunerilt rootsist, kelle autol on ligemale 600 hj, tema mootor on seadistatud 12.5 peale ja see oli parim.

Väljalaske kolle on kahjuks rahalistel kaalutlustel jäänud rivi lõppu kui selle üldse vahetan ringi siis saab se olema 4 to 1 tüüpi equal lengh ceramic coated.
Pilt
Need mõned asjad tehtud peaks 500 + hj tulema juba 1.3-1.4 bariga eelmine aasta 402 hj saadud 1.8 bariga.

Markus

Postitatud: 03.01.2006 17:33
Postitas Taavi
Väga põnev projekt! Kui auto kunagi toimima saad plaanipäraselt, siis kindlasti võiks mõni Eesti autoajakiri testsõidu ja artikli teha. Maagiline kombinatsioon - 1360kg tühimass, võimsad pidurid, hea kaalujaotus, tagavedu, madal raskuskese ja istumisasend, 500+ hj turbomootor tohutu pöördemomendiga ja täpne juhitavus. Kõlab isegi veidi ebareaalselt :)

Postitatud: 03.01.2006 19:10
Postitas Raceboy
Lugu tuleb kindlasti, olgu siis 500hj või vähema (või rohkema?) puhul.