Nii,
Vahepeal siis uuritud ja puuritud, kuhu jäid eelmine aasta hobujõud ja asi on suht ilmne. Porschel on päris palju ikkagi kinni kaanes ja originaalnukkvõllis. Sellest tulenevalt läheb uuel hooajal sisse oluliselt karmim nukk, kangemad klapivedrud, vedrutaldrikud, Ilmselt tuleb ka võtta kasutusele 7mm varrega Ferrea klapid mis on 2mm peenema varrega. Sisselasklapi vahetan 48mm vastu, väljalaskeklapp on ok suurusega aga läheb ka vahetusse kuna vars on 9mm.
Kaanele tuleb ilmselt sisselaskekanalitle kerge port job, väljalaskekanalid jäävad puutumata kuna need on Porschel keraamiliselt kaetud.
Sisselaskekolle teen ka ringi ilmselt 75mm pikkuste runneritele, praegu otsin veel tegijat, ilmselt naaberriigist kedagi. Lühikeste runnerite ja hea nuka combol saan ilmselt olulise hobujõu lisa väiksema rõhuga, kuna saan sõita oluliselt varasema süütega. Väiksem rõhk tähendab aga ka kindlasti väiksemat EGT-d mis on mootori ressursi seisukohalt oluline.
Kepsud:
Ilmselt turvalisuse kaalutlustel tuleb vahetada ka stock sepiskeps natuke vihasemate PO kepsude vastu, suur oht on ületada 620 nm piir siis ei riskiks stock kepsuga seda enam teha. Muu hulgas saab kogu kombo tasakaalustatud
Cooler:
Mõõdud 500x300x90 otsin ka hetkel tegijat, tõenäoliselt ES tuning, siiamaani nende tööga väga rahul olnud.
Veel:
Töö käigus paigaldan ka EGT sensori mis tulevikus paremat aimdust peaks mootori tööst andma.
Seadistamine:
Kui kogu kompott uuest koos siis dynosse, plaanis seadistada auto 12.5 segule kogu powerbandi ulatuses. Paljud räägivad et 944 turbo parim loadil AFR on 11.7, aga sain ühe väga hea kontakti kogemustega tunerilt rootsist, kelle autol on ligemale 600 hj, tema mootor on seadistatud 12.5 peale ja see oli parim.
Väljalaske kolle on kahjuks rahalistel kaalutlustel jäänud rivi lõppu kui selle üldse vahetan ringi siis saab se olema 4 to 1 tüüpi equal lengh ceramic coated.

Need mõned asjad tehtud peaks 500 + hj tulema juba 1.3-1.4 bariga eelmine aasta 402 hj saadud 1.8 bariga.
Markus