11. leht 21-st
Postitatud: 07.06.2009 20:47
Postitas RICE BURNER
Start paremaks ja tulebki 11,9 ära.
Postitatud: 07.06.2009 21:29
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:Start paremaks ja tulebki 11,9 ära.
8.2 Tubeless-tüüpi rehvi puhul on mutriga kinnitatavad ventiilide kasutamine kohustuslik.
Nii et kontrolli ventiilid üle

Postitatud: 19.06.2009 8:29
Postitas RFL
Sai ennast regatud Streetman klassi, kuid kuna keegi teine ei paistnud pikka aega sinna regavat, siis sai hakatud otsima muid võimalusi sõitmiseks. Rahaline seis on peaaegu null, sest auto peale on viimasel ajal läinud nagu ikka ettenägematud "viimased summad" ja sissetulek on samas kahanenud 50%. Sai muret sõpradega arutatud, kes panidki üritusele õla alla ja tänu neile saan minna C klassi sõitma oma Datsuniga.
Autol sai reguleeritud sidur veidi kõrgemalt haakuma ja tagaamordid pehmemaks. Vastavalt AC Dragi tehnilise kontrolli soovitustele sai pikemaks tehtud wg screamer pipe, mis nüüd väljutab gaasid ohutult auto alla ja sai ka vahetatud akuklemmid poldiga kinnitatavate vastu.
Auto on hetkel Maksimi juures Dynomaxis, kus eile paigaldati turbole korralike otstega õlitusvoolik ja täna peaks saama peale ka launch controli.
STIKKER24.EE -le ja CARSHOP.EE -e suurimad tänud!
Postitatud: 19.06.2009 14:21
Postitas tmac
Tanel Säti ennast ilusasti homme meie boxi meil telgid ja asjad kaasas. Seltsis segasem
Postitatud: 19.06.2009 17:33
Postitas Astrona
On oodata jälle isiklikke jms rekordeid.
Kuulsin, et asi sai seadistatud nii, et enne starti juba >1bar üleval, nii et pealtvaatajatel tasuks ristsõnad jms ajaviide kaasa võtta, kuni kasti juppe rajalt korjatakse

Tahaks ühe tüki endale kah mälestuseks. Abiks olema seekord ka juba MT Drag...
Postitatud: 19.06.2009 20:57
Postitas RFL
Eks endal on ka 60/50 tunne, et homme ülekandest midagi puruneb, aga no mis teha. Be strong when things fall apart nagu laulis Blink 182.
Peale AC Dragi panin tagasisõites tähele, et mingi uus heli tuleb mootorist ja kahtlustasin kahte asja: meh tõukurid või wastegate'i leket. Täna Maksimi juurest ära sõites oli see heli tugevamaks läinud ja spool suurenenud. Wastegate'i toru hakkas kolde küljest ära murduma. Kuna aga oli vaja minna sponsorite juurde kleebiseid paigaldama ja nendega samas hoones asub Nissanite turvakodu VKM Motors, kus leiti aega mind aidata võistluse eelõhtul, siis laabus kõik hästi. Jäi veidi müstikaks, kuidas Karol sinna MIGiga ligi pääses, aga kõik sai korda ilma traagikata ja kapotialune tehti kultuursemaks ka. Suured tänud VKM Motorsile!
Hiljem sain ise ka uut nuppu proovida ja elamus oli kõva - 6500rpm 1,2 bar kohapeal. Homme muidugi keerulisem nüüd startida ja eliminaatoritest häid tulemusi ei oota, kuid ajasõitudes loodan enda parimat parandada küll.
P.S. Kui nüüd järgi mõtlen, siis üks kleebis autol sai ikka liiga provokatiivne, aga... las ta olla.
Postitatud: 21.06.2009 14:31
Postitas zoom1
Viimases sõidus lahkus sidur? Väga äkiliselt kuidagi, eelnevalt libisemis tundemärke polnud?
Postitatud: 21.06.2009 14:43
Postitas Astrona
Datsun CarShop Stikker Racing pressiesindajana lubage kommenteerida
Sidur päästis ülekande. Nii kui õige burnouti ja rehvirõhuga pidamine tuli (1.8s 60ft) tõmbas 2. käiguga siduri ringi. Olevatki suht tänava-sidur olnud. Kui uus sidur tuleb, siis räägime hammasratastest edasi

Alguses vedas AntiLagSüsteem alt, kui see maha võetud tuli 12.3s 2.0s/60ft stardiga ja kerge vastutuulega. Nii et sama kõva tagant tuulega on 12.0s kindlasti ohus praeguse setup'iga. Praegu iga käiguga natuke läägis, kui seda parandada, siis on 11.9 tulemas ja kui 7000RPM peal võimsuse üles saaks, siis pole 11.5 enam kaugel...
Postitatud: 25.06.2009 17:56
Postitas RFL
Sai jälle maadeldud siduriga tõesti. Starti oodates veab sidur autot edasi ja tuleb valestart. Eliminaatoris hoidsin seda kässariga kinni, kuid sellest hõõrumisest sai ta niipalju kuuma, et see saigi saatuslikuks. Ajasõitudest sain kolmanda eliminaatorikoha ja läksin kokku kuuendaga, milleks oli samuti tehniliste jamadega maadlev Audi S6. Proovisin pikemat burni väiksemate pööretega ja sellest oligi abi - 1,80 60ft, kuid sidur oli nii kuum, et teisega enam ei haakunud ja pöörded läksid põhja. Audi jõudis muide lõpuks välja teise kohani.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Xtrem ... +2009.aspx 22.30 näha ka see hea start ja 5.50 on esimene ajasõit, kus burni tehes lipsas jalg pedaalide vahelt läbi ning auto ujus mõnuga, kui boost taha tuli. Launch controliga oli asi segane ja seda peale esimest sõitu ei kasutanudki. Startisin gaas põhjas ja 1bar oli juba seistes ees ilusti.
Postitatud: 26.06.2009 11:38
Postitas RFL

Loodan, et fotograaf ei pahanda, kui tema tehtud pildi siia tõstan.
Postitatud: 26.06.2009 14:02
Postitas zoom1
Videost ju ilusti näha, et poole raja peal võttis rattad veidi ringi kui boost tuli.
Postitatud: 27.06.2009 15:58
Postitas RFL
Võtsin ühendust Eikkiga ja uus sidur juba ilusti tellitud.
http://specclutch.com/products
Hetkel oli siis kasutusel Stage 3+ tehasepiiriga 610Nm ja tellitud sai Stage 5 tehasepiiriga 678Nm ning sellele veel eraldi lisana Super Clamp option, mis peaks korvi pidamist veelgi 50-60% parandama.
Eikki andis lootust, et enne 11.07 võistlust peaks asi kohal ka olema.
Kui aga mingil põhjusel ei peaks jõudma, siis VKM Motorsis vaadati praegune sidur üle ja sellega pidi saama veel dragi sõita küll. Lihtsalt tuleb paremini paika reguleerida, et enne starti kuumaks ei läheks ja sõitude vahel jahutada. Soovin muidugi, et saaks kohe uue peale panna, aga eks näis.
Postitatud: 27.06.2009 19:53
Postitas zoom1
Ei mäleta mis hooratas sul on? Selle pind on korras?
Postitatud: 27.06.2009 19:56
Postitas RFL
Cr-Mo hooratas, ostetud Driftworksist. Pind suht ok, aga enne uut sidurit saab üle ka käidud.
Postitatud: 27.06.2009 20:38
Postitas Eikki
Annan endast parima, et asi sul kiirelt kohal oleks
Lubati teisipaev valja saata mulle seega siis peaks joudma kyll.