11. leht 32-st

Postitatud: 24.10.2007 15:05
Postitas patrik
pedaali käiku saab ekstsentrikuga muuta. kinnitus peasilindri külge

Postitatud: 24.10.2007 16:47
Postitas Mihkel
Peasilindri kinnitust vaatasin isegi.
Kui pikas ulatuses see liigutatav on?
Kas pedaali alguse ots süldiks ei lähe?

Postitatud: 24.10.2007 21:24
Postitas Mihkel
Originaalis ei paistnud see peasilinder küll kuhugi poole liikuvat, kui poldid lõdvemaks lasin.
Üritasin alt ka seibidega mängida aga sain peale esimest proovimist aru, et see oli loll idee, nimelt tahtis töösilindri kolb silindrist välja tulla.
Õli immitses läbi kuskilt ja pedaal läks kuidagi imelikuks.
Loodan, et ära ei lõhkunud töösilindrit aga vist pigem võttis õhku korra vahele.
Nüüd igatahes saab põhjani vajutada pedaali aga jube ülevalt juba lahutab kuidagi ja lahutamismaa ime lühike.
Sidurit lahti lastes esimesega suht tegu, et ilma nõksuta kohalt minema saada.
Häirib lihtsalt see, et pedaaal ei ole konkreetne jala all vaid kuidagi sült.
Peab äkki proovima õhutada.


Proovisin korra 1 -->2 käigu vahetust ka põhjagaasini lastes.
Tundub, et nüüd käib teisega ratas all ringi, mitte sidur ei libise :-D

Postitatud: 24.10.2007 22:39
Postitas patrik

Postitatud: 24.10.2007 23:23
Postitas Mihkel
Väliselt sellest tõesti väga aru ei saanud, et ekstsentrik on.
Ma mõtlesin,e t saab äkki peasilindri asukohta muuta, et pedaal allapoole tuua.
Annab selle keramine ka tuntavat vahet?
Pildi järgi ei saa hästi aru mida ta seal muudab, pole kogemust ka väga sellel alal veel.

Postitatud: 26.10.2007 21:03
Postitas Mihkel
Sai täna mõned sõidud G-Techiga tehtud, ei pidanud kiusatusele vastu lihtsalt :D
Arvestades, et mul on üheerattavedu, tänavarehv ja 3.91 ülekanne ning asfalt juba jahe üllatasid tulemused mind ennastki.
Seadega annaks ka veel natuke mängida. Rõhku vast kuni 0.9bar päris lõpus, alguses 0.6-0.7bar.
Lihtsalt dp flants on sita kujuga ja lõpus ei mahu gaasid turbost mööda ja boost tõuseb veidi.
Kuna hetkel küljes natuke imelik boost controller ei julgenud seda peale ka keerata.
Proovib mõnipäev saada juba algusest 0.8bar hoidma, siis peaks ajad ehk natuke paremad tulema aga see on oletus.
Sidur on ka nüüd jube järsk ja stardid tahavad harjutamist.

Hetkel siis 400m 14.1s@161km/h, 0-100km/h 6.0s.
400m lõpetasin 4-jas piirajas, käiku vahetades oleks ehk sealt midagi näpistanud.
Pole paha M10 kohta :-D

Postitatud: 27.10.2007 19:23
Postitas HP
Päris head numbrid sellise mootori kohta. Pead ikka kaks rattast vedama panema :lol:

Postitatud: 25.11.2007 14:50
Postitas Mihkel
Vahepeal rändas auto külge 3.73 suure korpusega Visco differ.
Eks lumega näis, kui palju lukustuseffekti säilinud on ja kuidas asi käitub.

Uue omaniku leidsid endale ka Ronal Turbo veljed, kuna talvel plaanis 5x120 conversion teha
koos suuremate piduritega ja siis enam alla 17" velg alla ei mahu.

Hetkel kaalun 17" BBS RC090 soetamist.

Postitatud: 30.11.2007 2:01
Postitas Mihkel
Täna installisin lõpuks turbo vesijahutuse ka külge.
Väga meeldiv, et BMW insenerid on mõelnud ka turbotajate peale ja tegid paraja suurusega väljaviigud jahutussüsteemi.
Nimelt siis kasutan segusiibri soojenduseks mõeldud väljaviike, kuna mina ei pea seda segusiibri soendust vajalikuks.
Ime muidugi, et turbo ülemise jahutusaugu külge sobiva ühendustüki leidsin.
Keerab täpselt turbo kumerusega ja külmaosa kõrguselt alla.

Nüüd võib talvisele rallitamisele väheke rahulikuma südamega vastu minna.
Lumega on nii madalalt spooliva RWD turbokaga ÜLIFUN sõita :-D

Postitatud: 14.12.2007 21:42
Postitas Mihkel
Lubasin, et tulevikus plaanis teha M30B35 + turbo conversion.
Aga juhtus hoopis nii, et sattus kätte peaaegu komplektne S38B36 mootor koos juhtmestiku ja ajuga.
Õhukulumõõtja sain ka kaasa aga selle traat on vigane, see seletab ilmselt ka auto lammutamise põhjuse.

Mootor siis pärit E34 M5-elt, millel stockis tagasihoidlikud 232KW ja 360NM.
Ei teagi veel, kas see mootor vabalthingavana selle kere peal käima hakkab, eks see paistab kuidas tujud on.

Esialgu plaanis mootor pulkadeks võtta ja üle käia.
Piltidelt näha ka miks:
Pilt Pilt

Postitatud: 14.12.2007 21:59
Postitas redline
kui küsida tohib siis kust õnnestus selline mootor leida? :)

Igatahes siit tulemas midagi väga raju :-D
EDU!!!

Postitatud: 14.12.2007 22:18
Postitas Mihkel
Juhuslikult õnnestus ja Eestist :-D

Postitatud: 14.12.2007 23:11
Postitas junsu
hakkaks nagu looma ve? :-D

paremat toorikut turbotamiseks annab otsida.
selle sisu peaks 500hp julgelt kannatama sealhulgas kaanetihendiga.
väidetavalt kapriissem kui vana hea M30 :?

...puktalt swenssonite foorumitele tuginedes :oops: :-D

Postitatud: 16.12.2007 21:23
Postitas Toivoku
tahan kaaa :D hull inimene, sinan veel turbonaator vahele jam ootor ülekäia siis on vihane aparaat see e30 ju :D. igav vist ei hakka.

Postitatud: 16.12.2007 21:24
Postitas Toivoku
tahan kaaa :D hull inimene, sinan veel turbonaator vahele jam ootor ülekäia siis on vihane aparaat see e30 ju :D. igav vist ei hakka.