
Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu
mina soovitan sul ikkagi edasi ehitada.pärast parem tunne kui oled selle valmis saand.võtab aega palju võtab.junsu kirjutas:ja se tähendab mida siis?mustS14 kirjutas:arvan et palju hullem oleks kui sa nende tükkide vahelt tihendi leiaks
tehases liimiga kokku laotud ve:D
isegi kui se nii oleks,ei muudaks se mu otsust,siiber garaasis elamisest
võta siis väike puhkus.
nujah,seoses haigusele se väike "puhkus" tuli kamina soovitan sul ikkagi edasi ehitada.pärast parem tunne kui oled selle valmis saand.võtab aega palju võtab.
võta siis väike puhkus.

täna tuli üks sõber motorist külla ja lõhkus karteripõhja alt ära mingi imeriistaga.pump ka enamvähem lahti juba,aga peab selle alumiiniumist piki-karteripõhja ka ära kiskuma,muidu ei taha tulla veel....
otsus siis selline,et homme toon tõstuki tagasi ja võtan paja maha uuesti.eks siis kisub kõik saaled laiali ja otsustab,mis tast edasi saab.kui seal asi kombes,siis ilusti õliga kokku ja uut pumpa ootama.kui ei,...vot siis on pikemat puhkust juba otsuste tegemiseks vaja...
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
pada maas ja laiali
nagu igapäevaseks muutub juba se jama
no kurat ma ei saa aru,mis seda pumpa vaevata võis.lahti ka ei õnnestunud keerata,aga kurat temaga.
saaled siis....1. ja 4. kepsusaaled keerasin siva lahti,õli oli ilusti vahel,mingist õlirõhupuudusest polnud jälgegi...ok,no selle 30 seki jooksul,mis ta kokku käis,ei oleks nagunii vist miskit juhtunud.
uued muidugi saaled ei olnud,kulumisjälgi näha ikka oli.vahetama ilmselt neid ei hakka...VEEL.SR-l ka se tobe gradede teema,ei viitsi süveneda.
ahjaa,palju SR orig kaanetihend kannatab? loodetavasti ikka rohkem kui CA originaal??

no kurat ma ei saa aru,mis seda pumpa vaevata võis.lahti ka ei õnnestunud keerata,aga kurat temaga.
saaled siis....1. ja 4. kepsusaaled keerasin siva lahti,õli oli ilusti vahel,mingist õlirõhupuudusest polnud jälgegi...ok,no selle 30 seki jooksul,mis ta kokku käis,ei oleks nagunii vist miskit juhtunud.
uued muidugi saaled ei olnud,kulumisjälgi näha ikka oli.vahetama ilmselt neid ei hakka...VEEL.SR-l ka se tobe gradede teema,ei viitsi süveneda.
ahjaa,palju SR orig kaanetihend kannatab? loodetavasti ikka rohkem kui CA originaal??
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
kurat temaga selles mõttes,et nagunii tuleb uus pumpAstrona kirjutas:mis mõttes "kurat temaga" - ei võtagi pumpa maha?
Olen kuulnd ka, et pannakse 2 originaal tihendit ülekuti ja tõmmatakse kõvemini kinni.

ja esialgu jääb ta jah endale.mis seal siis ikka,uus pump ja äkki saab peale jaani juba liikuma

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06