11. leht 31-st

Postitatud: 18.04.2007 12:15
Postitas Kuuno
helistasin ja kui veab siis saan hyundaikapoti tegemisse viia kuna tahaks ikka miili sõita...
kapott siis võiks sellised ribid saada...
Pilt
Pilt

Postitatud: 21.04.2007 23:14
Postitas Kuuno
täna käisin vaatams kuidas kapott edeneb ja mina olev VÄGA rahul :)
arvan et lõpptulemus saab olema hea...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 22.04.2007 0:07
Postitas Taavi
Just sellist olen ka endale tahtnud. Kui saladus pole, suure summa eest selline too tehti?

Postitatud: 22.04.2007 0:09
Postitas Mihkel
Võta esistangega ka midagi ette ja siis juba pooleldi F&F oelmas :-D
Aga kapotialune ventilatsioon peaks hea küll saama, eriti kui veel kolle/dp teipi ka kasutad.

Postitatud: 22.04.2007 2:01
Postitas Ragnar
Jube kärmed poisid. Kui ma ära tulin oli ainult teip kapoti peal :)

Postitatud: 22.04.2007 9:10
Postitas Raceboy
Äkki oleks olnud mõistlikum kapotti TIG-iga keevitada? Tulemus jäänuks oluliselt kenam :roll:

Postitatud: 22.04.2007 9:49
Postitas Renn
Raceboy kirjutas:Äkki oleks olnud mõistlikum kapotti TIG-iga keevitada? Tulemus jäänuks oluliselt kenam :roll:
CO2-ga või TIG`iga keevitades, mõlemal juhul on vaja pinda värvimiseks töödelda - õmbluse tugevus ja kaubanduslik välimus sellel detailil rolli nagu ei mängi :roll:

Postitatud: 22.04.2007 10:19
Postitas Kuuno
Renn kirjutas:
Raceboy kirjutas:Äkki oleks olnud mõistlikum kapotti TIG-iga keevitada? Tulemus jäänuks oluliselt kenam :roll:
CO2-ga või TIG`iga keevitades, mõlemal juhul on vaja pinda värvimiseks töödelda - õmbluse tugevus ja kaubanduslik välimus sellel detailil rolli nagu ei mängi :roll:
jah, antud detaili puhul ei ole vahet kuna pinda tuleb lihvida niivõinaa. Ei teinud eile pilti kui pind oli töödeldud aga igati ok jääb...
valmis tulemust näha tahad siis marko astra tagumised koopaääred samuti tehtud selle keevitusega... :)

taavi hind jääb sinna 5k kanti sõltuvalt kus teed ja kui keeruka detaili... :)

Postitatud: 22.04.2007 10:44
Postitas Raceboy
No TIG-iga keevitades on võimalik käiamisest praktiliselt pääseda.

Postitatud: 22.04.2007 10:48
Postitas Kuuno
Raceboy kirjutas:No TIG-iga keevitades on võimalik käiamisest praktiliselt pääseda.
koreast kapoti tellides oleksin kõigest pääsenud :) aga antud auto värvimises oli ainult mig keevitus :)

edit: mis meelde tuli oli ka see et migiga sai ilusti erinevatest kohtadest järjest punktida kuna vastasel korral tõmbab kapott kumeraks...
tigiga on vist parem järjest lasta siis jääb ilus õmblus..aga mine tea vbl tigiga kah hea siit sealt punktida

Postitatud: 23.04.2007 21:17
Postitas Kuuno
täna oli kapott valmis et üle anda pahteldajale ja sisi värvimisse
pidime ainult kinnituste kohad ära märkima
ühe kiire klõpsu tegin kah
Pilt

Postitatud: 23.04.2007 21:22
Postitas Mihkel
Märgi lased ka eest minema saata?

Postitatud: 23.04.2007 21:26
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:Märgi lased ka eest minema saata?
jep...ei näe selle vajalikust :)

Postitatud: 23.04.2007 21:30
Postitas Mihkel
Kas need keevitused vihmaga õues seistes rooste ei lähe?
Sellist asja võiks ju ikka soojas ruumis teha ja kohe krundi selga lasta.

Postitatud: 23.04.2007 21:48
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:Kas need keevitused vihmaga õues seistes rooste ei lähe?
Sellist asja võiks ju ikka soojas ruumis teha ja kohe krundi selga lasta.
kapoti viisime välja ainult kinnituste paika panemiseks...
kõik töö tehakse ikka sees nagu esimestelt piltidelt näha...
autot ei saa sisse ajada kuna tähtajalised tööd on ees...