
Teine keevitustöö mis ette sai võetud, oli taha püstakute vahele strutbari ehitamine. Alustuseks siis paksemast materjalist tükid püstakute külge ning siis toru vahele. Selle töö tegemise võtsin ette kuna 3B motoga masinal on nood püstakud seal täiesti lahtiselt ja liiguvad nad omasoodu ikka väga kergelt (ABY motoga masinal on püstakud juba tiba toestatud).
Et asi ilus ka välja näeks sai väheke lisatud pahtlit ning siis asi ka värviga üle võõbatud, muud pagassi ärge vaadake :P iga asi omal ajal, praegu on ta täiesti lahtine.
Vahepeal siin mõned ajad tagasi tekkis mul väike mõte VEMSi kella arvuti ühendus otsaga. Sai maha nokitud kõrvalistuja poolel olev see lai iluliist ning tehtud siia-sinna väiksed lõiked ning oma koha tema seal leidiski. Veel paistavad pildilt ka väikesed magnetid mis liistu omal kohal hoiavad, nüüd hea kohe vajaduse korral pistikule ligi pääseda :D
VEMSi kella teemal edasi rääkides sai täna lisatud temale veel üks lisa võimalus, boosti logimine. Aju MAP anduri signaali otsa pealt sai välja toodud üks juhe ning lastud see kella sisendisse. Mässamist oli omajagu numbrite paika saamisega, et näitaks asi ka mulle reaalset boosti mitte miskeid lambikaid asju, selle tarbeks sai mõõdetud 10kPa sammuga kogu 100kPa kuni 200kPa vahemik ning näidud kirja pandud, siis moditud tiba round.ini faili ning tööle tema hakkaski, kel huvi siis siin üks logi fail mis täna tehtud sai: LOG
Seoses sellega sain ka teada, et 1BAR boost on käes 2500 pöörde juures, üle selle ma kahjuks hetkel ei näe sest MAP ju originaal 200kPa-d.
Järgmine nädal läheb tellimisse suurem map, 300kPa-d, ning ka uus EGT andur, et saada tööle kõik funktsioonid, siis saab juba korralikumalt ülevaate mis toimub ja millal toimub.