BMW 328i (S50B32) Touring

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Liigutama hakkab see 3-e kettalist Alcon-i sidurit(kui mälu ei peta siis hoiab see sidur ca 1500nm). Strateegilised mõõdud ütleb ilmselt Hents peast.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas hents99 »

Laager: 40x70mm, käiku 20mm

7075 Anodeeritud alumiinium. "Heavy duty" survelaager. M10x1mm keermed.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas mulk »

Ei taha norida, kuid juhiks siiski tähelepänu laagri kontaktpinna läbiõõdule.
7.25" siduril oleks ideaalne 44mm OD kontaktpind.
Miks liiga suure diameetriga laager pole hea?
Seks, et lamellide ja laagri kontaktpinna läbimõõt kasvab ja mida lähedamalt liigendpunkti lamelli surutakse, seda suuremaks kasvab vajalik jõud.
Ehk siis optimaalne oleks just lamelli otsasid suruda.
Ja miks liig suur jõud lamellidele hea pole, nimelt pikisaaledele on see kõik üleliigne koormus, rääkimata juhi jalast.
edit: treige sinna praeguse laagri sisse selline puks, mis muudab läbimõõdu sobivaks ja toetub praeguse laagri servale.
edit2: sedasi on minul
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas jeff01 »

Kuidas selline survelaager mõeldud on.....selles mõttes, et kas pidevalt kaasa jooksma või veab miski ta tagasi? Enda autol treisin sinna sisse puksi kuid minu autol on laager ettenähtud mitte kaasa jooksma ning sidurit vajutades on nüüd lausa kuulda kuida see puks lamellide vasta läheb ning ta pöördesse veetakse ning sellega nii puksi kui lamelli kulutatakse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas hents99 »

No tegelt on olemas spets rõngad, mis lamellide ja laagri vahele käib.

Mõõdud andsin muidugi veits valed. Vaatasin kiiruga arvet. Reaalselt mõõtes on täitsa OK.

Aga noh. Elame-näeme. Siiamaani on asjad toimind.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas juss »

Küsimus kollektori kohta. Kui palju selline pikk kaunitar temperatuuriga mängima hakkab, turbo positsiooni muutma? Enadal mul on ainult 3 põlve üksteise jutti keevitatud ja liigutab ka turbot 1...2 cm.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas ott5 »

mis asja, 1-2cm. Pilliroost on tehtud ve :)
Toe peab alla panema, et turbo ja downpipe kõik kohe kolle otsas ei ripuks.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas jeff01 »

ilma toeta võib liigutada küll sentimeetri või veidi enamgi kuid siiski elab pika runneriga kolle need liikumised üle erinevalt paari põlve kolletest mis mõra sisse võivad tõmmata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Eelmine aasta küll mingit liikumist kolle puhul polnud, sest kui kolle oleks ennast liigutanud sentimeetri jagu turbo flantsist siis oleks turbo käinud vastu trigger wheeli või olnud tuugalt vastu lansekat :-D
Vahepeal oleme teinud downpipega algust.
Pilt
ja auto alla monteerituna koos wg-dega.
Pilt
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Kasutaja avatar
tarzic
Postitusi: 91
Liitunud: 22.01.2007 11:07
Asukoht: Tartu

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas tarzic »

Äkki tahad seda suurt õõtsa puksi millegi väiksema vastu vahetada?
Mul on üle jäänud täiesti uued e36 Wisefab uniballid, asuvad Tartus

Tarmo 53305004
Manused
wf_uniball.jpg
wf_uniball.jpg (267.32 KiB) Vaadatud 7015 korda
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas Autolab »

Esialgu uniballe pole plaanis kasutada, aga kes teab äkki mõte muutub ja eks saan siis sinuga ühendust võtta. Kuigi pildilt tundub, et wg on peaaegu vastu õõtsa puksi siis tegelikult on wg ja puksi vahe enam kui piisav ;)
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Suvi
Postitusi: 12
Liitunud: 13.06.2010 0:50

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas Suvi »

Väga huvitav lahendus turbokollel. Inspireeriv. Mis plaanid sisselaskega on?
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas Autolab »

.
Viimati muutis Autolab, 11.05.2013 19:27, muudetud 1 kord kokku.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitus Postitas jeff01 »

Kolle tundub runneri pikkuse järgi lauaga selga variant :) võib muidugi ka mitte nii kätuda kuna sel mootoril omal piisavalt toorest jõudu ja ei kujuta ette kuidas see turbo ärkab.

Millal võib esimesi kilomeetreid mõõta?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Suletud