BMW 328i (S50B32) Touring
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Liigutama hakkab see 3-e kettalist Alcon-i sidurit(kui mälu ei peta siis hoiab see sidur ca 1500nm). Strateegilised mõõdud ütleb ilmselt Hents peast.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Laager: 40x70mm, käiku 20mm
7075 Anodeeritud alumiinium. "Heavy duty" survelaager. M10x1mm keermed.
7075 Anodeeritud alumiinium. "Heavy duty" survelaager. M10x1mm keermed.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Ei taha norida, kuid juhiks siiski tähelepänu laagri kontaktpinna läbiõõdule.
7.25" siduril oleks ideaalne 44mm OD kontaktpind.
Miks liiga suure diameetriga laager pole hea?
Seks, et lamellide ja laagri kontaktpinna läbimõõt kasvab ja mida lähedamalt liigendpunkti lamelli surutakse, seda suuremaks kasvab vajalik jõud.
Ehk siis optimaalne oleks just lamelli otsasid suruda.
Ja miks liig suur jõud lamellidele hea pole, nimelt pikisaaledele on see kõik üleliigne koormus, rääkimata juhi jalast.
edit: treige sinna praeguse laagri sisse selline puks, mis muudab läbimõõdu sobivaks ja toetub praeguse laagri servale.
edit2: sedasi on minul
7.25" siduril oleks ideaalne 44mm OD kontaktpind.
Miks liiga suure diameetriga laager pole hea?
Seks, et lamellide ja laagri kontaktpinna läbimõõt kasvab ja mida lähedamalt liigendpunkti lamelli surutakse, seda suuremaks kasvab vajalik jõud.
Ehk siis optimaalne oleks just lamelli otsasid suruda.
Ja miks liig suur jõud lamellidele hea pole, nimelt pikisaaledele on see kõik üleliigne koormus, rääkimata juhi jalast.
edit: treige sinna praeguse laagri sisse selline puks, mis muudab läbimõõdu sobivaks ja toetub praeguse laagri servale.
edit2: sedasi on minul
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Kuidas selline survelaager mõeldud on.....selles mõttes, et kas pidevalt kaasa jooksma või veab miski ta tagasi? Enda autol treisin sinna sisse puksi kuid minu autol on laager ettenähtud mitte kaasa jooksma ning sidurit vajutades on nüüd lausa kuulda kuida see puks lamellide vasta läheb ning ta pöördesse veetakse ning sellega nii puksi kui lamelli kulutatakse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
No tegelt on olemas spets rõngad, mis lamellide ja laagri vahele käib.
Mõõdud andsin muidugi veits valed. Vaatasin kiiruga arvet. Reaalselt mõõtes on täitsa OK.
Aga noh. Elame-näeme. Siiamaani on asjad toimind.
Mõõdud andsin muidugi veits valed. Vaatasin kiiruga arvet. Reaalselt mõõtes on täitsa OK.
Aga noh. Elame-näeme. Siiamaani on asjad toimind.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Küsimus kollektori kohta. Kui palju selline pikk kaunitar temperatuuriga mängima hakkab, turbo positsiooni muutma? Enadal mul on ainult 3 põlve üksteise jutti keevitatud ja liigutab ka turbot 1...2 cm.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
mis asja, 1-2cm. Pilliroost on tehtud ve 
Toe peab alla panema, et turbo ja downpipe kõik kohe kolle otsas ei ripuks.

Toe peab alla panema, et turbo ja downpipe kõik kohe kolle otsas ei ripuks.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
ilma toeta võib liigutada küll sentimeetri või veidi enamgi kuid siiski elab pika runneriga kolle need liikumised üle erinevalt paari põlve kolletest mis mõra sisse võivad tõmmata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Eelmine aasta küll mingit liikumist kolle puhul polnud, sest kui kolle oleks ennast liigutanud sentimeetri jagu turbo flantsist siis oleks turbo käinud vastu trigger wheeli või olnud tuugalt vastu lansekat
Vahepeal oleme teinud downpipega algust.

ja auto alla monteerituna koos wg-dega.


Vahepeal oleme teinud downpipega algust.

ja auto alla monteerituna koos wg-dega.

BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Äkki tahad seda suurt õõtsa puksi millegi väiksema vastu vahetada?
Mul on üle jäänud täiesti uued e36 Wisefab uniballid, asuvad Tartus
Tarmo 53305004
Mul on üle jäänud täiesti uued e36 Wisefab uniballid, asuvad Tartus
Tarmo 53305004
- Manused
-
- wf_uniball.jpg (267.32 KiB) Vaadatud 7015 korda
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Esialgu uniballe pole plaanis kasutada, aga kes teab äkki mõte muutub ja eks saan siis sinuga ühendust võtta. Kuigi pildilt tundub, et wg on peaaegu vastu õõtsa puksi siis tegelikult on wg ja puksi vahe enam kui piisav 

BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Mootor sai välja tõstetud:




Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Väga huvitav lahendus turbokollel. Inspireeriv. Mis plaanid sisselaskega on?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
.
Viimati muutis Autolab, 11.05.2013 19:27, muudetud 1 kord kokku.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Kolle tundub runneri pikkuse järgi lauaga selga variant
võib muidugi ka mitte nii kätuda kuna sel mootoril omal piisavalt toorest jõudu ja ei kujuta ette kuidas see turbo ärkab.
Millal võib esimesi kilomeetreid mõõta?

Millal võib esimesi kilomeetreid mõõta?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.