Re: Maximum boost raamat
Postitatud: 15.03.2011 16:26
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Tänud!
Tänud!
ees must pilt ja midagi ei toimu? Kas teistel sama jama? Kui keelegil see raamat käes siis võib saata meilile est.markraja ät gmail.comCloner kirjutas:Õnnestus leida pdf
http://dl.dropbox.com/u/20422323/Corky_ ... _boost.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui kannatust oodata pole siis võid ju googlest otsida. Esimese 5 vaste seest saab pdf-i kätte.makuke kirjutas:ees must pilt ja midagi ei toimu? Kas teistel sama jama? Kui keelegil see raamat käes siis võib saata meilile est.markraja ät gmail.comCloner kirjutas:Õnnestus leida pdf
http://dl.dropbox.com/u/20422323/Corky_ ... _boost.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Äratasid kalkulaatori-karu talveunestMotary1 kirjutas:Low torque+low power=low fun
Räägid vabalthingavast? Kui seal ikkagi 3L, siis on ka vast 350+Nm!Motary1 kirjutas:Selles suhtes on ka F1 autod hea näide, 800hj @ 18 000rpm ja 240nm oli vist? Ei viitsi hetkel seda arvutama hakata
Õige lähenemine ühe agaga. Nimelt hea momendi ala ja selle kasutus ning "area under the curve".Astrona kirjutas:Äratasid kalkulaatori-karu talveunestMotary1 kirjutas:Low torque+low power=low fun
Ei saa mainimata jätta, et mind häirib natuke see "momendi" kummardamine.
Õige valem on lihtsam: power = fun
...
Säh sulle torqi.
Jah. Lühidalt rõhutaks siis, et mitte maksimum võimsus ühes punktis, vaid võimsus kasutatavas pööretevahemikus on põhiline.Fog kirjutas:Õige lähenemine ühe agaga. Nimelt hea momendi ala ja selle kasutus ning "area under the curve".