2. leht 3-st
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 12.12.2011 22:25
Postitas Turbopassat
Tänaseks on asi niikaugele süvenenud et gaas põhjas turbo rõhk enam üle 0,2 bari eriti ei taha minna. Üks veider sümtom on veel. Nimelt kui kiirendada õrna gaasiga...et kui turbokell on enam vähem 0 juures siis hakkab kostuma kapoti alt jämedat suminat..õhu puhastist justkui ?
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 12.12.2011 23:41
Postitas KaroK
Kuna tundub, et asi sõitmisega paremaks ei lähe, siis soovitaks pöörduda mõnda pädevasse autoremonditöökotta.

Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 14.12.2011 1:19
Postitas Turbopassat
veel ei raatsi

Mind just huvitab see sumin mis turbokella 0 olekus sealt õhupuhastist hakkab kostuma. Õhupuhasti on otseses ühenduses turboga. Järelikult turbo teeb seda suminat....ju siis hakkab ära lõppema ? Kuskil 150 000 sõidetud peale turbo vahetust ja vahepeal ikka korralikku peenestamist ka saand see auto.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 23.12.2011 20:27
Postitas jeff01
Juba teile lehekülg aga keegi ei soovita turbo otsast sisse piiluda? Mina igatahes alustaks sellest....kasvõi peegliga visuaalne kontroll ja siis katsuks kergelt ka sõrmedega. Pakun, et leiad sealt korpusesse käinud tiiviku, metallipuru ja liigsuure lõtku.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 13.01.2012 0:01
Postitas MrE
Mis auto mootori kood on?
Mis kella kasutad rõhu mõõtmiseks?
Olen kuulnud, et APU mootoril on 0,4bar täiesti loomulik. Teine asi, et 1.8t mootoril on 150 000-160 000 km turbo eluiga ja kui veel peenestamist saanud. Imelikud hääled turbo juures võivad tõesti viitada turbo lõppemisele.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 23.05.2012 18:40
Postitas Turbopassat
Mul on AEB mootor.
Küsiks sellist asja teema jätkuks et:
Kui tennisepalli meetodil sisselase survestada, kas sellisel juhul võib rõhk vaikselt sisselaskest kaduda või peaks ideaalis jääma üles kuniks "punn" eest võtta? Nimelt kui lasen peale turbot rõhu sisse (0,5 bari) siis kusagil 20 sekundiga jookseb kell jälle nulli. Mootori ja sisselaske kollektori ühenduskohalt on kulda et kergelt lekib.
Ja kas selline leke võib põhjustada seda et rõhk ei jõua nii üles minna kui peaks (ise nagu hästi ei usu kui turbo ikka korralikult takka lööb) ?
VAG com on mul ka olemas ja 1 veakood kipub ka mootorisse tagasi jooksma: Mixture adaption limit(add) exceeded
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 23.05.2012 20:02
Postitas Turbopassat
jeff01 kirjutas:Juba teile lehekülg aga keegi ei soovita turbo otsast sisse piiluda? Mina igatahes alustaks sellest....kasvõi peegliga visuaalne kontroll ja siis katsuks kergelt ka sõrmedega. Pakun, et leiad sealt korpusesse käinud tiiviku, metallipuru ja liigsuure lõtku.
Vaatasin turbo otsast sisse. Ei ole korpusesse käinud tiivikut ega metallipuru.... suisa kobe paistab alles. Pikilõtk on ka täitsa puudu... ristilõtku väheke on...
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 24.05.2012 10:34
Postitas kivimugi
sul päris korralik rõhuleke ma arvan.
vaata karterituulutus kopsik ja torustik üle
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 25.05.2012 10:34
Postitas Turbopassat
kivimugi kirjutas:sul päris korralik rõhuleke ma arvan.
vaata karterituulutus kopsik ja torustik üle
Kuidas karterituulutus asjasse puutub ja kus asub kopsik ?
Ma survestasin peale turbot sisselaske ära ja kuulda oli et kusagilt sisselaske kollektori juurest vaikselt susiseb välja.... kuskil 15-20 sekundiga jookseb rõhk 1 bar-i pealt nulli tagasi... aga mulle tundub et sellisest lekkest ei tohiks nii suur rõhukadu tulla... võibolla eksin ?
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 25.05.2012 12:11
Postitas kivimugi
no mootori tagaotsas on vaakumvolla mis läheb sisselaskest karterituulutus kolmikusse. minul oli see näiteks katki, siis kolmikus on klapp mis ei lase rõhku karterisse.. see võib jama täis olla või lihtsalt katki!
Pane õhuvõtu lõdvikule pime ette ja lase eesotsas olevast bypassi vaakumist surve peale.. siis hea kuulata ja viga otsida
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 30.05.2012 19:55
Postitas Turbopassat
Turbopassat kirjutas:Mul on AEB mootor.
Küsiks sellist asja teema jätkuks et:
Kui tennisepalli meetodil sisselase survestada, kas sellisel juhul võib rõhk vaikselt sisselaskest kaduda või peaks ideaalis jääma üles kuniks "punn" eest võtta? Nimelt kui lasen peale turbot rõhu sisse (0,5 bari) siis kusagil 20 sekundiga jookseb kell jälle nulli. Mootori ja sisselaske kollektori ühenduskohalt on kulda et kergelt lekib.
Ja kas selline leke võib põhjustada seda et rõhk ei jõua nii üles minna kui peaks (ise nagu hästi ei usu kui turbo ikka korralikult takka lööb) ?
VAG com on mul ka olemas ja 1 veakood kipub ka mootorisse tagasi jooksma: Mixture adaption limit(add) exceeded
Küsiks siis ikka ja jälle uuesti:
Kui tennisepalli meetodil sisselase survestada, kas sellisel juhul võib rõhk vaikselt sisselaskest kaduda või peaks ideaalis jääma üles kuniks "punn" eest võtta?
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 18.06.2012 16:05
Postitas Turbopassat
No nüüd ei saa enam üldse pihta mis teema selle autoga oli. Sai üks päev kõvasti tuure antud.. selle peale hakkas summuti kusagilt kõhu alt natuke läbi laskma. Selle tulemus oli jällegi ka see et auto hakkas ilusasti rõhku üles lööma jälle... juba 2000 pöörde juures on rõhk laes ehk siis kuskil 0,7 bar-i. Kui N75 klapp pimedaks teha boostib laksust kõvasti üle ühe bar-i

Sai see rõhujama siis kuidagi summutiga seotud olla ?
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 18.06.2012 17:28
Postitas citizen
Katt umbes?
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 19.06.2012 23:05
Postitas Turbopassat
Muud loogilist seletust vist ei leia jah
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 20.06.2012 23:43
Postitas _siim_
Suht kindel v6ib selles olla.