2. leht 2-st
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 02.10.2011 17:54
Postitas mart154
olles reaalselt ise nüüd need mõlemad mootorid algosadeks lammutanud ja kokku pannud, võin julgelt väita, et sarnast on seal AINULT klapikambri kaane kuju ja mootori viltune nurk kapoti all :D :D
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 02.10.2011 18:35
Postitas VeikoS
Seega ongi see kopeerimise linnalegend ümber lükatud:)
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 02.10.2011 19:37
Postitas _siim_
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 02.10.2011 19:57
Postitas karel
OT ja demagoogia juba, aga üldse on koomiline kui vene tehnika peale jutt läheb. Kohe ilmuvad lagedale vandenõuteooriad, et kõik on kopeeritud ja pealegi on seda veel kehvasti tehtud. Mis seal salata, muidugi on paljude asjade puhul ideede saamiseks läände kiigatud, kuid see ei välista kohaliku tööstuse innovatsiooni. Kasvõi lada tagumised piduritrumlid, mille kohta herr Clarkson väitis, et need pidurdavad sama hästi kui juust. Tegelikkus oli see, et fiat-i ketaspidurite klotsid ei kestnud Vene oludes üle 2-3000 km. Käiku läksid alumiiniumtrumlid, millesse oli hõõrdepindade kohale sisse valatud terasvõru. Kaalu, pidurdusvõime, töökindluse ja mis iganes näitaja poolest veel, ületati makaronisöödikute toodangut tugevalt. IMO vägagi edumeelne lahendus ajastu kohta. Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita.

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 03.10.2011 12:49
Postitas KaroK
karel kirjutas:...Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita....

...kui Panhard bar vahetada näiteks Watts'i lingi vastu silla külgsuunalise liikumise eemaldamiseks.
Sellega saab aidata näiteks Agito Performance Tartus.
Sorry for OT.
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 07.10.2011 21:14
Postitas Karl818
Teema hakkab vist näpust minema. Kena projekt ning edu moskvichiga vaskhann-le.. Loodame näha pilte ning mõnd videot kah sest kompotist.
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 08.12.2012 3:18
Postitas Molotov51
Miks sa coilpacki vana jagaja kohapeale pane? Mina tegin oma mokil nii ja jäi väga viisakas ning originaalpikkuses juhtmed. Võin pildiga ka varustada kui huvi on.
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 10.12.2012 17:43
Postitas vaskhann
Molotov51 kirjutas:Miks sa coilpacki vana jagaja kohapeale pane? Mina tegin oma mokil nii ja jäi väga viisakas ning originaalpikkuses juhtmed. Võin pildiga ka varustada kui huvi on.
sellepärast ei pannud, et tahaks talvel ka sõita ja juba originaalis saab see jagaja vett seal kõvasti.
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 10.12.2012 21:47
Postitas Molotov51
Korralike lääne päritolu küünlajuhtmetega minul seda probleemi ei esinenud kordagi, sai isegi nii sügavas vees sõidetud, et istmega kippus tasa tulema.
Ehk las need vanamehed räägivad oma vana aja kogemusi, tänapäeva juhtmed on sips paremad.
Samas ma käigukasti, tagasilla ja siduri toimetamises normaalsemate jõudude puhul sügavalt kahtlen. Ma sain vabalthingavana 7200rpm piirajaga seade puhul juba 5 käigukasti, 1 tagasilla ja siduri vahetada paarikümne tuhande km jooksul mis ma temaga sõitsin. Samas ma ei praktiseerinud rahulikku otsejoones tänavasõitu kah.
Kusjuures mosse mootor kannatab jube varast süütenurka, katseta vaikselt järgi.
Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann
Postitatud: 11.12.2012 11:20
Postitas vaskhann
Samas ma käigukasti, tagasilla ja siduri toimetamises normaalsemate jõudude puhul sügavalt kahtlen. Ma sain vabalthingavana 7200rpm piirajaga seade puhul juba 5 käigukasti, 1 tagasilla ja siduri vahetada paarikümne tuhande km jooksul mis ma temaga sõitsin. Samas ma ei praktiseerinud rahulikku otsejoones tänavasõitu kah.
ei kipu need tagasillad, käimarid kestma jah eriti, samas mõningaid asju on juba varutud asja parendamiseks, eks tasapisi toimetab

"säästu projekt" ehk teen siis kui üle jääb midagi.