2. leht 3-st

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 02.11.2011 18:22
Postitas junsu
Katkumine polnudki nagu päris katkumine, kinni ta ei poonud. Boosti tekkides oli tunne, nagu vajutaks astmega gaasi või midagi sellist. Kiirendus ei olnud sujuv ja koguaeg tugev. Muide minu auto teeb ka siiani seda jama, aga nüüd vaevutuntavalt. Hetkel väga ei sega, pole rohkem süvenenud ... vbl hakkab bensiinipump väsima vms.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 03.11.2011 11:04
Postitas Kaido S
Tänud, minu omal on vist tegu liialt reipa rõhu tootmisega, täna ehk selgub.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 03.11.2011 21:07
Postitas Sponge
Mul ka tiba boostiall nagu nõksutab, ei oska seletada. vahet pole kas 0.5bar või 1.3bar. Nõkustab just niiskemate ilmadega- kõrgemal pöördel pole midagi tunda. Mulle vähemalt üks subarutega väga tihedalt seotud isik ütles, et see pidi nendel vanadel normaalne olema.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 04.11.2011 12:09
Postitas Kaido S
Minu oma enam ei nõksuta, süüdlane oli rõhuregulaatori reduktsiooniklapp, mis ei töötanud õieti ja lasi niipidi liialt rõhku peale. Tegijal tekkis kahtlus, kell külge ja selgus käes.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 05.12.2011 23:39
Postitas junsu
Täna tegelesin jälle arbuusiga, kuna mingit sodi hakkas taevast alla sadama ja ajas kerge ärevuse hinge :-D

Tegelt on jah jama, et mul ta ka ikka nõksutab. Täna vahetasin lambda ka ära, igaks juhuks. Peab ka siis benasurvet mõõtma hakkama, äkki ka seal kala. Kaido, mis sinu autoga sai, ostsid uue regulaatori??

Õlivahetus sai ka täna ära tehtud jälle, 4 kuu jooksul nüüd 7k km sõidetud, paras aeg. Sisse läks MOTUL-i 5w40 8100 seeriast. Loodan, et enne kevadet ei pea enam karterikaitset maha kangutama ... äkki 8) K&N paneelikas oli ka paras raibe, selle katsuks ka Apexi vastu vahetada ja korraliku pesa peab ka sinna punuma talle, Subaru kapotealune just väga veekindel pole. Ahjaa, turbotimer peaks ka lähiüäevil külge saama, siis ei pea enam peale paarutamist mootorilõksutamise peale mõtlema :)

Kahtlustan, et küünlad on ka valed. Ilmselt mingid Baltiauto "kõiksobibkõigile" kataloogi järgi Beru 4-elektroodiga vigurid on seal. Tellin miskid NGK-d vist ikka, rahulikum magada.

Kas Subaru aju ka "õpib" peale akuklemmi mahakäimist? Igatahes käis väga totakalt mingi 10 minutit peale seda. Temp oli mootoril kül ka suht madal, 30-40 kraadi ehk.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 06.12.2011 14:53
Postitas Astrona
junsu kirjutas:Kas Subaru aju ka "õpib" peale akuklemmi mahakäimist? Igatahes käis väga totakalt mingi 10 minutit peale seda. Temp oli mootoril kül ka suht madal, 30-40 kraadi ehk.
Otseselt Subarutest ei tea, aga olen kuulnud, et vist rahva-rallis vms tüübid tõmbasid enne sõitu korra juhtmed maha, et siis tiba rikkama seguga paugutada.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 07.12.2011 18:53
Postitas Kaido S
Mul vedas, parandajal oli sama jupp kohe riiulist võtta. Võite samuti temaga asja arutada, võin anda privas numbri. Vahest tasuks samuti algatuseks õhukululugeja testimiseks ära vahetada, nende väsimine pidi olema tüüpviga.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 17.01.2012 22:18
Postitas junsu
Nonii

Läks natuke üle kuu, ja juba oli vaja karterikaitse uuesti maha katkuda :) sukk kahe mootoripoole vahel sai jälle välja vahetatud :S

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 23.01.2012 1:24
Postitas Mihkel
Millist sukka kasutad seal? Tavalist või tugevdatud?

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 23.01.2012 18:34
Postitas junsu
Mihkel kirjutas:Millist sukka kasutad seal? Tavalist või tugevdatud?
Peaks se n.ö. tugevdatud olema vist, ehk siis lõõts ja se omakorda sukaga kaetud. Originaal oli lihtsalt lõõts. Pole väga sinapeal selle sukamajandusega ...

Probleem ilmselt selles, et eelmine kord sai kogu se tükk peale keevitust 1-1,5mm lühem ja jäi kuigipalju pingesse.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 09.02.2012 18:56
Postitas junsu
Mul on jälle mure.

Lugu nimelt selline, et turbo tuleb taha ja siis käib lõpuni suht ühtlase mageda tõmbega (enne tuli 2-2,5k rpm juures taha ja peale 3k rpm läks juba enamvähem lõbusaks, nüüd on selline "2,5k rpm boosti tõmme" ühtlaselt lõpuni välja). Boost on täitsa olemas ühtlaselt 0,9 aga tõmme on kuhugi ära kadunud.

Kust otsast harutama hakata?

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 09.02.2012 21:31
Postitas KaroK
Mootori tuli ei põle ?
Vahele ei jäta ega jõnksuta ? Küünlad on mis aastast ?
Kindel, et enne ka püsivalt 0,9 oli ?

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 10.02.2012 1:27
Postitas murjam
Pakun ka, et süüde hiline või jätab vahele (küünalde pärast, näiteks).

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 10.02.2012 17:03
Postitas junsu
Küünlad tellisin täna ära NGK platinumid. Praegu peal olevad peaks värsked olema, aga nad ei pruugi jh sobida mu autoga.

Ei jõnksuta, ei jära vahele. Vähemalt tuntavalt kül mitte. Boost on jh koguaeg seal 0,9-1 vahel olnud. Mootorituli ei põle.

Eks vahetan küünlad ära, siis paistab.

Re: Subaru Impreza GT `98

Postitatud: 17.02.2012 10:09
Postitas junsu
Nonii, lõpuks tuli tuju küünlad ka ära vahetada.

Maha tulid sealt Beru UXF79 marki asjad. Põgusal otsimisel ei suutnud ma vähemalt kül kuskilt leida juttu, et need sellele automargile istuks. Asemele läksid NGK PFR6B.