2. leht 2-st
Re: sequential turbo...?
Postitatud: 27.08.2011 5:53
Postitas mart154
Selle Jeffi postitatud pildi eelisena näen ma seda, et klappe saab kasutada jahedamate gaaside peal juba. Nende engineering läheb väheke lihtsamaks

Re: sequential turbo...?
Postitatud: 28.08.2011 22:16
Postitas hents99
Pole päris teemakohane, aga siiski ilus asi:

Re: sequential turbo...?
Postitatud: 29.08.2011 7:56
Postitas Maik
Enamvähem 1:1, sinu pildil mootori jõud, minu pildil inimese jõud

Re: sequential turbo...?
Postitatud: 29.08.2011 11:49
Postitas taxu
Re: sequential turbo...?
Postitatud: 29.08.2011 14:24
Postitas mart154
Hents, sul sellest rohkem pilte pole?
Tahaks aru saada

Re: sequential turbo...?
Postitatud: 12.09.2011 16:15
Postitas Ultron
Teise maailmasõja ajal lahendati hävitajate ülerõhu
probleem käikude ja tsentrifugaalkompressoriga. Seda tüüpi kompressorid teadupärast lõpust ära ei kuku, pigem on probleem algusega. Rotrex/ASA ühe kompressori + pisikese käigukastiga lahendus võtaks kordades vähem ruumi ja oleks samavõrra lihtsama ehitusega. IMHO on sellist skeemi küll tore vaadata aga ise nullist aretada kindlasti ei tahaks, eriti osade automudelite kapotialuse ruumiga arvestades

Kuulu järgi pidavat 2013 isegi Bugatti 16 C Galibier kahetasemelise kompressorsüsteemiga tulema.
Re: sequential turbo...?
Postitatud: 12.09.2011 16:35
Postitas ahto42
Variaatoriga kompressor?
Re: sequential turbo...?
Postitatud: 13.09.2011 15:28
Postitas Ultron
Juba tehtud, Rotrexi kompressor koos Torotraki variaatorkastiga =
Rotrak ,
PDF
Removes the compromises from mechanical superchargers:
Provides additional boost at low speed
Provides the ability to modify boost at any speed
Eliminates the need to compromise between top and bottom end performance
Re: sequential turbo...?
Postitatud: 25.11.2011 16:07
Postitas Astrona
hents99 kirjutas:Pole päris teemakohane, aga siiski ilus asi:

Väiksel turbol puudub (pildistamise hetkel) kompressor.
Algselt pressitakse gaasid paremal asuvasse turbosse tema vasakpoolse sisendi kaudu.
Parempoolne WG on väikse turbo oma, ja vasakpoolne suure turbo oma.
Väikse-koja "downpipe" läheb suurde turbosse. Samuti ka tema WG väljund - nagu ikka.
Algselt on WG'id kinni - nagu ikka.
Kui rõhk on piisav, avanevad WG'id, mistõttu gaasid eriti enam väikest turbot ringi ei aja, sest gaasid väljuvad väikse koja parempoolse toru kaudu (väga paha nurga alt) WG'sse ja sealt suurde turbosse. See on selleks, et suurema turbo effektiivsus on parem.
Samal ajal üleliigsed gaasid lähevad suurde downpipe'i - nagu ikka.
Suure kuuma-koja ees on siiber mis arvatavasti avab twin-scroll'i, kui boost on üleval.