2. leht 3-st
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 06.08.2011 22:41
Postitas Carla
Numbrite leht sai korraldajate kätte. Proovin avaldada survet, et nad need ka puht statistika mõttes üles riputaksid
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 07.08.2011 10:55
Postitas jeff01
Korralik Fail ikka kuid mis teha...
Tagantjärele tarkusena oleks võinud igasugu asju teha ja üritus poleks pmt ära jäänud kuid jah nagu mainisin oleme kõik tagantjärgi targad.
Ma olin vist ainus kes arvas, et estfieldi võitmiseks peab nii tartu kui pärnu pilet olema

Igatahes jäi mu isal 2 korda võit tulemata vaid ühe numbri pärast ja ühel korral olid 2 numbrit lihtsalt vahetuses

Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 07.08.2011 11:53
Postitas lynx
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 09.08.2011 21:31
Postitas AndresZ
Sai siis ka üle aastate rajal käidud

Üritus ise oleks olnud üli hea, kui ilm ei oleks sadama hakkanud. Minu prooviring tuli 12,5 ja 195km/h. Stardis unustasin launchi peale ja keerasin sellega stardi nahka... Kahju, et seeaasta rohkem siin üritusi ei toimu, sest see sõit ajas hamba nii verele, et tahaks veel rajale
http://www.youtube.com/watch?v=Xpi-Ek1_VUU" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 10.08.2011 13:15
Postitas Starter
Rahas küll nüüd asi ei ole, trügimisel, point on selles, et EMV arvestuses olevad autod tahtsid oma ajasõidud punktiarvestuse jaoks ära teha veel enne kui vihm kaela tuleb, kuigi tolku sellest ei olnud erilist. Muud põhjust nagu ei olnudki.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 10.08.2011 15:56
Postitas eclipse
Seegi asjata sel juhul. Ei saa lugeda neid autosi EMV punktiarvestusel kes seal sõitsid, kuna osad ei pääsenud rajale.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 0:23
Postitas ellar
eclipse kirjutas:Seegi asjata sel juhul. Ei saa lugeda neid autosi EMV punktiarvestusel kes seal sõitsid, kuna osad ei pääsenud rajale.
Saa ka palun sellest aru, et paljud autod seal ehitatud puhtalt dragi jaoks! Ka meie oma audidega trügisime seal vähe vahele, kuna tõesti oleks liig neid lükata seal terve see aeg. Rohkem respekti ja sallivust spetsiaal autodele ! Aitäh !!!
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 6:49
Postitas MazdaGTI
Kui ikka õigel ajal ei suuda sappa võtta siis on oma probleem ja trügimist ei õigusta miski minusilmis vähemalt

Osalustasu maksid ka need kelle ette sa trügisid, seega tegid ka nemad omajagu kulutusi ning kuna nende eelarve polnud nii suur kui sinul siis nemad sõitsid mitte spetsiaalselt dragiks ehitatud autodega

See kui arvatakse et minul on suurem rahakott ja seega pean saama eelise on lihtsalt ülbus, ei miskit muud

Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 7:38
Postitas Raceboy
ellar kirjutas:
Saa ka palun sellest aru, et paljud autod seal ehitatud puhtalt dragi jaoks! Ka meie oma audidega trügisime seal vähe vahele, kuna tõesti oleks liig neid lükata seal terve see aeg. Rohkem respekti ja sallivust spetsiaal autodele ! Aitäh !!!
No ofense, aga ütle mulle üks
mõjuv põhjus miks dragi autot peab pidevalt lükkama ja mootor ei tohi käia?
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 8:26
Postitas Starter
Kui liiga kaua ühe koha peal liialt põksub siis läheb kuumaks. Kõige suurem põhjus on aga selles, et nad sõidavad aku pealt ehk neil ei ole generaatorit. Line-Up'is peavad need masinad iseseisvalt käivituma, igasugused abivahendid käivitamisel peale väravast sisenemist on KEELATUD.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 8:57
Postitas Raceboy
No ofense, aga nii mõnelgi dragi-autol on radikate juures ka ventikad ja ei lähe kuumaks. Ja noh, geneka mittepaigaldamine autol, mis arendab 1000 hj kanti on puhas mõttetus, kuna risk on suurem, kui asi väärt (säästad ilma umbes 1 kg ja 4-5 hj).
Ehk minu point on see, et vaheletrügimine on puhas kaasvõistlejate mitteaustamine. Ka väiksemates klassides on spetsiaalselt vaid kiirenduseks ehitatud autosid, kas nad ka trügisid vahele?
Starter kirjutas:Kui liiga kaua ühe koha peal liialt põksub siis läheb kuumaks. Kõige suurem põhjus on aga selles, et nad sõidavad aku pealt ehk neil ei ole generaatorit. Line-Up'is peavad need masinad iseseisvalt käivituma, igasugused abivahendid käivitamisel peale väravast sisenemist on KEELATUD.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 9:20
Postitas Fog
Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
Kui vähegi vihma oht on, istuvad BS/DS tunde ja mõnikord päevi vaid line-up'is ning ongi kogu võistlus, 0 sõitu.
PRO klassid on igal pool eelistatud, lihtsalt see KUIDAS seda Eestis tehakse on vale.
Line-up'is peab olema 1 rida iga klassi jaoks, ning vastavalt olukorrale valib line-up'i kohtunik millisest reast järgmised 5 sõitu tehakse.
Teine asi on aeg raundide vahel. Kui OL istub pool tundi line-up'is siis järgmine OL ring on pooleteise tunni pärast, kas ajakava seda ka lubab? "Pudotuskierrosten välinen huoltotauko tarvittaessa vähintään 1 tunti. Huoltotauko
lasketaan alkaneeksi kun kilpailija käynnistää edellisen lähdön ajanoton. Kellonaika
tarkistetaan tarvittaessa ajanotosta."
Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 9:37
Postitas prr
Järgmiseks aastaks on lineup'i "parandamise" idee juba olemas. Eelistused PRO klassidele hakkavad kindlasti toimuma.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 9:39
Postitas Starter
Fog kirjutas:Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
Kui vähegi vihma oht on, istuvad BS/DS tunde ja mõnikord päevi vaid line-up'is ning ongi kogu võistlus, 0 sõitu.
PRO klassid on igal pool eelistatud, lihtsalt see KUIDAS seda Eestis tehakse on vale.
Line-up'is peab olema 1 rida iga klassi jaoks, ning vastavalt olukorrale valib line-up'i kohtunik millisest reast järgmised 5 sõitu tehakse.
Teine asi on aeg raundide vahel. Kui OL istub pool tundi line-up'is siis järgmine OL ring on pooleteise tunni pärast, kas ajakava seda ka lubab? "Pudotuskierrosten välinen huoltotauko tarvittaessa vähintään 1 tunti. Huoltotauko
lasketaan alkaneeksi kun kilpailija käynnistää edellisen lähdön ajanoton. Kellonaika
tarkistetaan tarvittaessa ajanotosta."
Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.
Thank you Fog...
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Postitatud: 11.08.2011 10:08
Postitas Raceboy
Võimalik, et väljendasin ennast ebaselgelt. Minu kriitika käiski eelkõige trügimise suunas ja olen täiesti kursis, kuidas nö päris võistlustel sellised asjad organiseeritud on.
Nagu prr juba mainis, siis line-up'i teemal muutused päevakorral, siis on asi kõigi jaoks vast üheselt selge.
Alaga ühest või teisest küljest kokku puutunud Eesti kiirendusvõistluste algusaegadest (1996-1997), nii et päris kaugel vast ei ole.
Fog kirjutas:Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
...
Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.