MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Numbrite leht sai korraldajate kätte. Proovin avaldada survet, et nad need ka puht statistika mõttes üles riputaksid
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Korralik Fail ikka kuid mis teha...
Tagantjärele tarkusena oleks võinud igasugu asju teha ja üritus poleks pmt ära jäänud kuid jah nagu mainisin oleme kõik tagantjärgi targad.
Ma olin vist ainus kes arvas, et estfieldi võitmiseks peab nii tartu kui pärnu pilet olema
Igatahes jäi mu isal 2 korda võit tulemata vaid ühe numbri pärast ja ühel korral olid 2 numbrit lihtsalt vahetuses 
Tagantjärele tarkusena oleks võinud igasugu asju teha ja üritus poleks pmt ära jäänud kuid jah nagu mainisin oleme kõik tagantjärgi targad.
Ma olin vist ainus kes arvas, et estfieldi võitmiseks peab nii tartu kui pärnu pilet olema


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Sai siis ka üle aastate rajal käidud
Üritus ise oleks olnud üli hea, kui ilm ei oleks sadama hakkanud. Minu prooviring tuli 12,5 ja 195km/h. Stardis unustasin launchi peale ja keerasin sellega stardi nahka... Kahju, et seeaasta rohkem siin üritusi ei toimu, sest see sõit ajas hamba nii verele, et tahaks veel rajale
http://www.youtube.com/watch?v=Xpi-Ek1_VUU" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.youtube.com/watch?v=Xpi-Ek1_VUU" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Rahas küll nüüd asi ei ole, trügimisel, point on selles, et EMV arvestuses olevad autod tahtsid oma ajasõidud punktiarvestuse jaoks ära teha veel enne kui vihm kaela tuleb, kuigi tolku sellest ei olnud erilist. Muud põhjust nagu ei olnudki.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Seegi asjata sel juhul. Ei saa lugeda neid autosi EMV punktiarvestusel kes seal sõitsid, kuna osad ei pääsenud rajale.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Saa ka palun sellest aru, et paljud autod seal ehitatud puhtalt dragi jaoks! Ka meie oma audidega trügisime seal vähe vahele, kuna tõesti oleks liig neid lükata seal terve see aeg. Rohkem respekti ja sallivust spetsiaal autodele ! Aitäh !!!eclipse kirjutas:Seegi asjata sel juhul. Ei saa lugeda neid autosi EMV punktiarvestusel kes seal sõitsid, kuna osad ei pääsenud rajale.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Kui ikka õigel ajal ei suuda sappa võtta siis on oma probleem ja trügimist ei õigusta miski minusilmis vähemalt
Osalustasu maksid ka need kelle ette sa trügisid, seega tegid ka nemad omajagu kulutusi ning kuna nende eelarve polnud nii suur kui sinul siis nemad sõitsid mitte spetsiaalselt dragiks ehitatud autodega
See kui arvatakse et minul on suurem rahakott ja seega pean saama eelise on lihtsalt ülbus, ei miskit muud 



http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
No ofense, aga ütle mulle üks mõjuv põhjus miks dragi autot peab pidevalt lükkama ja mootor ei tohi käia?ellar kirjutas: Saa ka palun sellest aru, et paljud autod seal ehitatud puhtalt dragi jaoks! Ka meie oma audidega trügisime seal vähe vahele, kuna tõesti oleks liig neid lükata seal terve see aeg. Rohkem respekti ja sallivust spetsiaal autodele ! Aitäh !!!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Kui liiga kaua ühe koha peal liialt põksub siis läheb kuumaks. Kõige suurem põhjus on aga selles, et nad sõidavad aku pealt ehk neil ei ole generaatorit. Line-Up'is peavad need masinad iseseisvalt käivituma, igasugused abivahendid käivitamisel peale väravast sisenemist on KEELATUD.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
No ofense, aga nii mõnelgi dragi-autol on radikate juures ka ventikad ja ei lähe kuumaks. Ja noh, geneka mittepaigaldamine autol, mis arendab 1000 hj kanti on puhas mõttetus, kuna risk on suurem, kui asi väärt (säästad ilma umbes 1 kg ja 4-5 hj).
Ehk minu point on see, et vaheletrügimine on puhas kaasvõistlejate mitteaustamine. Ka väiksemates klassides on spetsiaalselt vaid kiirenduseks ehitatud autosid, kas nad ka trügisid vahele?
Ehk minu point on see, et vaheletrügimine on puhas kaasvõistlejate mitteaustamine. Ka väiksemates klassides on spetsiaalselt vaid kiirenduseks ehitatud autosid, kas nad ka trügisid vahele?
Starter kirjutas:Kui liiga kaua ühe koha peal liialt põksub siis läheb kuumaks. Kõige suurem põhjus on aga selles, et nad sõidavad aku pealt ehk neil ei ole generaatorit. Line-Up'is peavad need masinad iseseisvalt käivituma, igasugused abivahendid käivitamisel peale väravast sisenemist on KEELATUD.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
Kui vähegi vihma oht on, istuvad BS/DS tunde ja mõnikord päevi vaid line-up'is ning ongi kogu võistlus, 0 sõitu.
PRO klassid on igal pool eelistatud, lihtsalt see KUIDAS seda Eestis tehakse on vale.
Line-up'is peab olema 1 rida iga klassi jaoks, ning vastavalt olukorrale valib line-up'i kohtunik millisest reast järgmised 5 sõitu tehakse.
Teine asi on aeg raundide vahel. Kui OL istub pool tundi line-up'is siis järgmine OL ring on pooleteise tunni pärast, kas ajakava seda ka lubab? "Pudotuskierrosten välinen huoltotauko tarvittaessa vähintään 1 tunti. Huoltotauko
lasketaan alkaneeksi kun kilpailija käynnistää edellisen lähdön ajanoton. Kellonaika
tarkistetaan tarvittaessa ajanotosta."
Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.
Kui vähegi vihma oht on, istuvad BS/DS tunde ja mõnikord päevi vaid line-up'is ning ongi kogu võistlus, 0 sõitu.
PRO klassid on igal pool eelistatud, lihtsalt see KUIDAS seda Eestis tehakse on vale.
Line-up'is peab olema 1 rida iga klassi jaoks, ning vastavalt olukorrale valib line-up'i kohtunik millisest reast järgmised 5 sõitu tehakse.
Teine asi on aeg raundide vahel. Kui OL istub pool tundi line-up'is siis järgmine OL ring on pooleteise tunni pärast, kas ajakava seda ka lubab? "Pudotuskierrosten välinen huoltotauko tarvittaessa vähintään 1 tunti. Huoltotauko
lasketaan alkaneeksi kun kilpailija käynnistää edellisen lähdön ajanoton. Kellonaika
tarkistetaan tarvittaessa ajanotosta."
Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Järgmiseks aastaks on lineup'i "parandamise" idee juba olemas. Eelistused PRO klassidele hakkavad kindlasti toimuma.
lapsest peale on hobused meeldinud
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Thank you Fog...Fog kirjutas:Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
Kui vähegi vihma oht on, istuvad BS/DS tunde ja mõnikord päevi vaid line-up'is ning ongi kogu võistlus, 0 sõitu.
PRO klassid on igal pool eelistatud, lihtsalt see KUIDAS seda Eestis tehakse on vale.
Line-up'is peab olema 1 rida iga klassi jaoks, ning vastavalt olukorrale valib line-up'i kohtunik millisest reast järgmised 5 sõitu tehakse.
Teine asi on aeg raundide vahel. Kui OL istub pool tundi line-up'is siis järgmine OL ring on pooleteise tunni pärast, kas ajakava seda ka lubab? "Pudotuskierrosten välinen huoltotauko tarvittaessa vähintään 1 tunti. Huoltotauko
lasketaan alkaneeksi kun kilpailija käynnistää edellisen lähdön ajanoton. Kellonaika
tarkistetaan tarvittaessa ajanotosta."
Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.
Re: MRT Streetcar Drag 06.08.2011 Pärnus (Nightrace)
Võimalik, et väljendasin ennast ebaselgelt. Minu kriitika käiski eelkõige trügimise suunas ja olen täiesti kursis, kuidas nö päris võistlustel sellised asjad organiseeritud on.
Nagu prr juba mainis, siis line-up'i teemal muutused päevakorral, siis on asi kõigi jaoks vast üheselt selge.
Alaga ühest või teisest küljest kokku puutunud Eesti kiirendusvõistluste algusaegadest (1996-1997), nii et päris kaugel vast ei ole.
Nagu prr juba mainis, siis line-up'i teemal muutused päevakorral, siis on asi kõigi jaoks vast üheselt selge.
Alaga ühest või teisest küljest kokku puutunud Eesti kiirendusvõistluste algusaegadest (1996-1997), nii et päris kaugel vast ei ole.
Fog kirjutas:Raceboy tundub ikka väga dragikauge inimene olevat. Mine käi mõnel Soome üritusel kasvõi ja jälgi line-up'is toimuvat.
...
Ehk jah, paregune sisteema kus peab "vahele trügima" pole tõesti hea, kuid üldises plaanis peabki nii olema, et PRO klassid ei istu tunde line-up'is.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;