2. leht 3-st

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 17.06.2011 12:03
Postitas Motary1
Inconel on räigelt kirves siiski keskmise ehitaja jaoks, paks 3mm must toru, lased mig/magiga kokku, katad väljast keraamikaga üle ja turbo paned riputaja otsa:
Pilt
Kestab küll :)
Nende 63 usd kollede kohta, endale ühte ostsin ja johhaidiii mis kvaliteet :-D plokikaane flantsi 2 auku oled 10mm võrra valesti
Hents kus sa lased lõigata laseriga paksu metalli? Joonise teen ma ise valmis. Väljalaske flantsid võiks miski 15mm olla?

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 19.06.2011 10:17
Postitas hents99
15mm on ka maksimaalne paksus, kus ma enamus asju lõikan - toci.ee - Tartumaal. Kindlasti on Tallinnas paremaid pinke. Waterjet/BSC teeb lisaks vesilõikusele ka laserlõikust, neil lõikas päris paksu materjali mälu järgi. Nende tarneaeg on aga päris pikk ja hinnad kirved, lisaks asjaajamine alla igasugust arvestust.


Aga turbo tugi on ilmselgelt väga oluline. Ma tavaliselt riputan turbo paika ja siis teen kollektori, et turbo ei jääks kollektori peale otseselt kandma. Mini-turbotega ei ole eriti probleemi.
Mõnel muidugi ei ole väga varianti. Nt üks Volvo 850 T5, millele sai HX35W paigaldatud, turbo istus kolle all. Ruumiga polnud ka priisata.

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 19.06.2011 10:37
Postitas wa666ou
hents99 kirjutas:Nt üks Volvo 850 T5, millele sai HX35W paigaldatud, turbo istus kolle all. Ruumiga polnud ka priisata.
Mis see Volvo sõidab Eestis või? Kus kandis?
Mis puutub turbo toestamisesse - Volvo T4, Holset HX50, ei mingit tuge ega ka vajadust/probleeme.

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 19.06.2011 10:42
Postitas hents99
wa666ou kirjutas:
hents99 kirjutas:Nt üks Volvo 850 T5, millele sai HX35W paigaldatud, turbo istus kolle all. Ruumiga polnud ka priisata.
Mis see Volvo sõidab Eestis või? Kus kandis?
Mis puutub turbo toestamisesse - Volvo T4, Holset HX50, ei mingit tuge ega ka vajadust/probleeme.
Tartus.
Vajadust pole nii kaua kuni midagi puruks pole. Aga pole minu asi vaielda, enamus peavad mind lolliks.

Loodetavasti omanik ei pahanda:
Pilt

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 23.06.2011 11:42
Postitas IvarR
hents99 kirjutas:
wa666ou kirjutas:
hents99 kirjutas:Nt üks Volvo 850 T5, millele sai HX35W paigaldatud, turbo istus kolle all. Ruumiga polnud ka priisata.
Mis see Volvo sõidab Eestis või? Kus kandis?
Mis puutub turbo toestamisesse - Volvo T4, Holset HX50, ei mingit tuge ega ka vajadust/probleeme.
Tartus.
Vajadust pole nii kaua kuni midagi puruks pole. Aga pole minu asi vaielda, enamus peavad mind lolliks.

Loodetavasti omanik ei pahanda:
Pilt
Mul küsimus et mis hinnaga seda pildil olevat põlve ostad ja mis mõõdus?
Ma üldiselt samast materjalist teinud kuid hea oleks poehinda ka teada:)

IvarR

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 24.06.2011 23:21
Postitas hents99
Vanasti sai onnineni hindu ka netist kiirelt leida - http://pricelist.onninen.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; hetkel tundub, et enam ei saa.

1.15€ brutohind 42.4 x 2.6mm tükist. Ma ei mäleta, kas see nüüd oli -25%`ga või mitte.

Onninen üldiselt kallis koht, ilmselt leiab mujalt odavamalt, mul seal mugav käia lihtsalt. Musta materjali hind on üldiselt igal pool odav. Roostevaba, alumiiniumi sulameid ja eriteraseid tuleb teada, kust osta.

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 28.06.2011 19:57
Postitas aksberg
aga kes tahaks teha ja mis hinna eest torukolle (mustast metallist) audi tt mk1 quattrole. kolle tuleks v-band klambritele ja välise wastgatiga. Autol on mootor maas. Pakkumised pm. Asjaga tegelt väga kiire :burn

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 11.07.2011 2:51
Postitas sidam2
ja mis paksusega flantsid oleks soovitatav teha ?

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 25.12.2011 0:54
Postitas innu21
jagan oma kogemust.lasin lõigata flantsid 1cm paksused mustast rauast.külmakoja poolsed roostevabast.kõik flantsid kokku maksid 18 euri,põlved ostsin altorist 1.2 euri tk 42mm*2,1mm.kokku keevitasin ise(elektroodiga).välimust taga ei ajanud kuna seda pole näha seal all.:D.nüüdseks on see ka paigaldatud ja käivad test runnid.spool on 100% erinev originaal kollest.tulemusega rahul igati.terve kolle läks siis maksma 35 euri+downpipe (materjal 4 euri).kui keegi hakkab ehitama nii nagu mina,esimest korda ja mitte muhvigi peale keevitamise ei tea siis võin näpunäiteid jagada:st.mida ma ise teeks nüüd teistmoodi ja lihtsamalt :D.edu ehitajatele.teoorias asi lihtne aga praktika...

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 25.12.2011 10:41
Postitas digimarket
42mm on siis toru välismõõt? Natuke jõher ei ole see kolle?

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 25.12.2011 13:49
Postitas hents99
digimarket kirjutas:42mm on siis toru välismõõt? Natuke jõher ei ole see kolle?
Peaaegu 37mm sisemõõt. Vähesed pordid on väiksema diameetriga. Väiksemat toru sisemõõtu, kui pordi mõõt ei ole eriti mõistlik teha.

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 25.12.2011 15:52
Postitas Mihkel
hents99 kirjutas:
digimarket kirjutas:42mm on siis toru välismõõt? Natuke jõher ei ole see kolle?
Peaaegu 37mm sisemõõt. Vähesed pordid on väiksema diameetriga. Väiksemat toru sisemõõtu, kui pordi mõõt ei ole eriti mõistlik teha.
Kohe lendavad sulle Audi AAN mootori omanikud peale :-D :-D :-D

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 25.12.2011 16:41
Postitas digimarket
Just just :-D

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 25.12.2011 17:17
Postitas innu21
42mm on jah välimõõt.värskendasin garaages mälu.seina paksus 2.6. jõhker :shock: .see on parim mida torupoest saada on :D. ca18det ile nagu valatud :badgrin:

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitatud: 25.12.2011 22:28
Postitas Mihkel
Kollektorile see 2.6 seinapaksus täitsa paras veel, ei ole midagi müstilist.
Nende tavaliste veetorudega on see häda, et ajapikku hakkavad nad suure kuumuse tõttu piltlikult kihina kooruma ja õhenema.
Samas selleks kulub omajagu aastaid.