2. leht 5-st

Postitatud: 26.01.2006 13:44
Postitas erik
Metsavahel ja muidu kõvasti paugatades on originaal täitsa ok, no vähe haiseb aga never ei libise. Tõsi 100 pealt vahetasin enda oma ära, aga ku asi 100 tuhat kestab on ju väga ok, ja mis sellest sidurist ikka libistada. Vabanda Paabik, et su teemat läbustame.

Postitatud: 26.01.2006 13:59
Postitas Paap
läbustaga läbustage, mul ka huvitav teada!

Aga üldisidelt ega ma väga sporti ei taha praegult, auto ikka igapäeva sõidukina peab hetkel säilima ja ei libise see sidur midagi.
erik, kas subarul ongi ees soontega kettad originaalis?

Ainuke asi mis härib on see, et autol on kiirendades 1-2 2-3 jne... vahetades käikude algul vähe jõudu? kas bov aitab selle vastu?

Postitatud: 26.01.2006 16:15
Postitas Ragnar
Paabik kirjutas:läbustaga läbustage, mul ka huvitav teada!

Aga üldisidelt ega ma väga sporti ei taha praegult, auto ikka igapäeva sõidukina peab hetkel säilima ja ei libise see sidur midagi.
erik, kas subarul ongi ees soontega kettad originaalis?

Ainuke asi mis härib on see, et autol on kiirendades 1-2 2-3 jne... vahetades käikude algul vähe jõudu? kas bov aitab selle vastu?
bypass on katki, mul tegi samamoodi kui bypass oli kinni kiilunud. proovi boviga või tutika bypassiga.

Postitatud: 26.01.2006 17:29
Postitas erik
Ei, originaalis on ees ja taga ventileeritavad, ilma soonteta kettad. Kas sul on ees 4 kolviga sadulad või kelguga ja 2 kolviga.

Postitatud: 28.01.2006 14:10
Postitas shrek
Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?
Paabik kirjutas:
M-Tech kirjutas:Laupäeval Männikul nähtud, väljas paistis väga korralik.
Jäi endalgi vahepeal silm peale sellele auto24-jas aga just see, et ta rallit sõitnud on ei meeldinud mulle.
Aga kui auto läheb samasse kasutusse, siis pole vahet.
Vahest parem kui autoga tehakse sõitu ja siis korralikult korda kui midagi peaks juhtuma, kui, et ainult sõidatakse "vaikselt" ja ei hooldata korralikult!
Kõikidest vanadest müügis olevatest gt-dest parimas korras (tänaseni tundub veel).
RR kohe sõitma ei hakka!

Ning näita mulle mõnda vanat imprezat millega ei ole sõitu tehtud? (va. kuudiga) :)

Postitatud: 28.01.2006 17:49
Postitas Paap
väike tagumiku kõks vist oli jah, aga korda suht hästi tehtud
shrek kirjutas:Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?
Paabik kirjutas:
M-Tech kirjutas:Laupäeval Männikul nähtud, väljas paistis väga korralik.
Jäi endalgi vahepeal silm peale sellele auto24-jas aga just see, et ta rallit sõitnud on ei meeldinud mulle.
Aga kui auto läheb samasse kasutusse, siis pole vahet.
Vahest parem kui autoga tehakse sõitu ja siis korralikult korda kui midagi peaks juhtuma, kui, et ainult sõidatakse "vaikselt" ja ei hooldata korralikult!
Kõikidest vanadest müügis olevatest gt-dest parimas korras (tänaseni tundub veel).
RR kohe sõitma ei hakka!

Ning näita mulle mõnda vanat imprezat millega ei ole sõitu tehtud? (va. kuudiga) :)

Postitatud: 30.01.2006 12:27
Postitas shrek
Väike on hästi öeldud.
Autol oli tagumine ots läind.
Pilt:
http://rally.ee/?a=a111&b=45584

aga loodame et remont on hoolega ja hästi tehtud

[quote="Paabik"]väike tagumiku kõks vist oli jah, aga korda suht hästi tehtud
[quote="shrek"]Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?

Postitatud: 30.01.2006 17:13
Postitas Kuuno
shrek kirjutas:Väike on hästi öeldud.
Autol oli tagumine ots läind.
Pilt:
http://rally.ee/?a=a111&b=45584

aga loodame et remont on hoolega ja hästi tehtud
Paabik kirjutas:väike tagumiku kõks vist oli jah, aga korda suht hästi tehtud
shrek kirjutas:Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?
kas ma ainuke kes piltei ei näe ?

Postitatud: 30.01.2006 17:30
Postitas Simpson
ma ka ei näe

Postitatud: 30.01.2006 18:47
Postitas Mihkel
Pilt

Praegust olukorda vaadates tundub väljast küll, et korralikult tehtud.

Postitatud: 30.01.2006 18:55
Postitas mell
Natuke teemast mööda aga kas sul kasko ka peal muidu ? Peaks mainima, et olen kuulnud väga palju erinevaid jutte (naised saunas räägivad) igasugustest hiigel summadest aga pole veel ühegi subaru omaniku käest küsida viitsinud ! Küsin sellepärast, et endal ka viimasel ajal mõtted impreza poole liikunud väikselt ...

tänud : mell

Postitatud: 30.01.2006 20:13
Postitas temp
www.sampoliising.ee

sisesta andmed ja vaata palju tuleb kindlustuse makse :)
minul tuli stiilis 3300 eeki kuus :)

Postitatud: 30.01.2006 23:14
Postitas Paap
mell kirjutas:Natuke teemast mööda aga kas sul kasko ka peal muidu ? Peaks mainima, et olen kuulnud väga palju erinevaid jutte (naised saunas räägivad) igasugustest hiigel summadest aga pole veel ühegi subaru omaniku käest küsida viitsinud ! Küsin sellepärast, et endal ka viimasel ajal mõtted impreza poole liikunud väikselt ...

tänud : mell
minikasko on mul.
Vargus, vandalism jne... (st. va. avarii)
saab teha ainult autodele KUNI 100 000.

täiskasko subarul u 26k aasta.
minikasko 11k aasta.
subaru kõige kallim tõesti.


Matsu kohta: üldiselt paistab olevat hästi tehtud korda ja kui selgub, et ei ole siis tuleb teha...auto suvel värvimisse enivei.

Postitatud: 01.02.2006 0:06
Postitas JP
On 4th Feb. 98, Autocar tested a 1998 specification five door hatchback. A top speed of 143 mph was recorded, with the 0-60 mph time being dispensed with in only 5.5 seconds, and 0-100 mph in 15.8. The standing 1/4 mile was completed in 14.2 seconds at 97 mph. The 30-70 mph increment was achieved in 5.6 seconds (a whole 1 second faster than a manual Porsche Boxster!)

However, the most remarkable tests were carried out on a standard 4 door saloons during November 1997. Firstly Top Gear magazine covered the 0-60 mph sprint in only 5.2 seconds! Then Performance Car (sadly no longer with us), as part of their 0-60 challenge timed the Impreza at a mind blowing 5.03 seconds for the 0-60 sprint, with the 1/4 mile being covered in 13.72 seconds at 100.6 mph. It should be noted though, that the Performance Car tests were carried out at Santa Pod drag strip (quality grippy tarmac), with only the driver, a near empty fuel tank and in one direction only.

nii et 5,8 pole eriti uskumatu, btw. taga pütt pole originaal, kas ajuga on miskit tehtud?


kindlustusest:
isegi minikasko on absurdne, sama väärtusega focus maksab 1600.- aastas... ja selle mudeli varuosad on juba üsna võrreldavad Focusega, probleem on lihtsalt selles, et vaadatakse palju on keskmiselt tehtud väljamakseid mudeli kohta, Super ja Minikasko on ühes potis.

LSD on turbodel kõigil taga, STI-l on ka ees viskoos lukk(GT mudelitel) uuematel kah vist LSD

Sidur:
olen sõitnud 55K(s.h ka vahtralehega tüdruksõber) ja pole esinenud probleeme, jah kärssama läheb ja käik muutub lühemaks peale aktiivset kasutamist aga libisema pole hakanud. Kui maha jahtub on jälle tavaline.




kui tahad oma auto kohta rohkem infi siis parim mis mina leidnud olen on

http://www.sidc.co.uk/faq.htm

ja juhul kui veel avastanud pole siis kohalik infoallikas
http://www.subaruclub.net


tervisi
JP@GT

Postitatud: 07.02.2006 2:26
Postitas tmac
JP kirjutatud tekst mis puudutab 1/4 mile aegu täitsa tõsi jutt. 13.714 siis stock subaruga Raunzzi poolt sõidetud. On mingit modifikatsioonid ka plaanis. Tere Tulemast igatahes Arbuusi perre