Re: Nissan td42 turbotamine
Postitatud: 15.03.2011 13:55
Ei taha nii keeruliseks asja ajada, kui mootor suht pommikindel, siis mida vähem elektroonikat, seda parem.
Mõtlen rohkem kestvusele. Eile sain ühe Patrol 2,8td turbo, vesijahutusega. Ainult ma ei ole kindel, kas see liiga väikseks ei jää sellisele mootorile. väljalaske ots oli küll 5mm suurem, kui originaal kollektori ava.
Netiavarustest avastasin veel et peale 1995 aasta td42 mootoritel on kergemad kolvid ja peenemad kolvisõrmed. Mõned Austraalia turbotajad ei soovita üldsegi peale seda aastaarvu mootoritele turboid peale panna. Samas teised tegelased sõidavad juba üle 150000 km turboga ja pole probleeme. Ainult jälgima pidi, et väljalaske gaaside temperatuur ei tohiks üle 500 *C olla pidevalt.
Mõtlesingi enda tangile panna peale ka väljalaske gaaside ja turborõhu kellad.
Kolmapäeval või neljapäeval saan ka ühe td42 mootori plokikaane, et kindlusemõttes äraproovida kollektori kinnitused.
Mõtlen rohkem kestvusele. Eile sain ühe Patrol 2,8td turbo, vesijahutusega. Ainult ma ei ole kindel, kas see liiga väikseks ei jää sellisele mootorile. väljalaske ots oli küll 5mm suurem, kui originaal kollektori ava.
Netiavarustest avastasin veel et peale 1995 aasta td42 mootoritel on kergemad kolvid ja peenemad kolvisõrmed. Mõned Austraalia turbotajad ei soovita üldsegi peale seda aastaarvu mootoritele turboid peale panna. Samas teised tegelased sõidavad juba üle 150000 km turboga ja pole probleeme. Ainult jälgima pidi, et väljalaske gaaside temperatuur ei tohiks üle 500 *C olla pidevalt.
Mõtlesingi enda tangile panna peale ka väljalaske gaaside ja turborõhu kellad.
Kolmapäeval või neljapäeval saan ka ühe td42 mootori plokikaane, et kindlusemõttes äraproovida kollektori kinnitused.