2. leht 2-st
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Postitatud: 15.12.2010 23:46
Postitas digimarket
Audi 2,2t on jah kepsud selline nõrk koht, aga kolvid kestavad normaalse seadega suurusjärgus 500Hp. Eks palju on muidugi neid kepse väänatud ka igasuguste tundmatute cippidega. Ise sõitsin ka originaal kolvi ja SPM H-profiil kepsuga, sest tean omastkäest, et see keps oli väga lihtne küljepealt välja tulema.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Postitatud: 16.12.2010 17:47
Postitas jeff01
Kas audidel kepsu kõverdumises mitte jagaja süüdi pole? oli seal neil miski teema sädeme üle hüppamisega valesse silindrisse?
Golfi omanikul soovitan originaal mootoriga +turboga asi käima ja sõitma panna....asi miski maani välja häälestada. Arvan, et siis saavad selgemaks edasided vajadused kui originaal sisule 1 bar ette on näidatud. Kui selle rõhuga kestma ei jää siis on seade viga ja ei jää hiljem ka korraliku kolvi ja kepsuga.
Saaksid teadmisi juurde ja saad täpsemalt aru mida sul vaja oleks. Saad harjutada odava sisu peal oma progetava installi ja seadistamist.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Postitatud: 16.12.2010 18:54
Postitas mulk
Audi 2.2T keps läheb kõveraks raju alaväändega.
Mul oli originaal sisuga 550nm väänet juba enne 3000rpmi ja 3. silindri keps oligi kõver ja enne sellest aru ei saanudki kui alles mootor lahti võttes.
Tehase võimsaim 2.2T RS2 ongi oluliselt rahulikuma boostikõveraga just mootori pikaealisuse huvides.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Postitatud: 16.12.2010 22:04
Postitas AndresZ
http://www.youtube.com/watch?v=9tBRTQK0 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin näha, et vahetatud ainult keps. Kolvid on originaalid.
Dünos tõmbas 727 hj.
Hea mootor
