2. leht 2-st

Postitatud: 14.09.2006 16:19
Postitas Marko
puna kirjutas:Ok proovin edaspidi ilusti käituda.
tere puna,

ütle siis kõigi rahustuseks välja mis firmas sa töötad? ausalt hakkas see küsimus mingki huvitama...
kui tegelete müügiga siis peaksite suunama ka kliendi garantiise, kelle juurde lähevad kuulidel turbod???

Postitatud: 14.09.2006 17:07
Postitas puna
Firma nimi ei ole siis oluline ja pole ka reklaami eest makstud.
Asjas sees olevad inimesed on ilmselt aru saanud kus töötan.
Ma ei hakka ise seda nime välja hõikama.
Kuulidel turbod lähevad Garretisse tagasi garantiise.
Ja sealt siis tuleb vastus ja tavaliselt ka pildid kui ei lähe garantii alla.

Postitatud: 14.09.2006 17:56
Postitas Siim
See nn. "puks" õli pealevoolu kanali ees ei ole restrictor vaid tavaline vask stuser mis sai keeratud sisse teadmaks mis keermega on tegu.

Peace :)

Postitatud: 26.09.2006 18:48
Postitas Simpson
Igatahes jah. Turbo on korras ja toimib :)
Tegemist ei ole ka mingise petukaubaga nagu siin mõni kodanik üritas tõestada. Hinda kannataks ka vähe kangutada. Samuti olen avatud ka kõigile pakkumistele.

Postitatud: 26.09.2006 19:34
Postitas Siim
Simpson kirjutas:Igatahes jah. Turbo on korras ja toimib :)
Tegemist ei ole ka mingise petukaubaga nagu siin mõni kodanik üritas tõestada. Hinda kannataks ka vähe kangutada. Samuti olen avatud ka kõigile pakkumistele.
Blaastperformance-ga ei tahagi enam vahetada?

Postitatud: 26.09.2006 22:28
Postitas valdz
Kas keegi oskab millega võrdub blaastperformance flow mapil HP? Mitu cfm-i või lb/min?

Tänades,
valdz

Postitatud: 27.09.2006 0:19
Postitas Silwer
Kodanik Puna peaks vast siin töötama: http://www.sinitta.ee

Postitatud: 27.09.2006 1:01
Postitas Simpson
Niisiis see peaks olema ka selle kompressori map cfm'ga :)

http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... -v1-v2.gif

Postitatud: 01.10.2006 22:29
Postitas Simpson
Üks asi siis lisandunud veel müügiks.

ja juba läinud ka.