Re: turbo 4taktilisele rollerile
Postitatud: 25.10.2010 17:24
kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
Noh see on ju elementaarne algkooli korrutamine jagamine... Ilma selleta võib juhtuda, et arvad et 10kmh pealt on boost, aga praktikas läheb 1000kmh vaja. Või siis, et arvad, et tuleb 1bar, aga tuleb hoopis 20bar, ja saad 1. käivitusel kepsuga vasta näppe.kilplane kirjutas:kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
Mis jandid, 80cc 2-taktiline jurakas 10000rpm peal vajab vaid 800L/min õhku, milles on suurusjärgus 20% hapniku. Seega, et hapniku kahekordistada(sama mis 1bar rõhku) on vaja vaid 160L/min hapnikut. 100bar rõhuga balloon peaks ainult 1,6L suurune olema, et minut aega rõõmu oleks...Astrona kirjutas:Noh see on ju elementaarne algkooli korrutamine jagamine... Ilma selleta võib juhtuda, et arvad et 10kmh pealt on boost, aga praktikas läheb 1000kmh vaja. Või siis, et arvad, et tuleb 1bar, aga tuleb hoopis 20bar, ja saad 1. käivitusel kepsuga vasta näppe.kilplane kirjutas:kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
Teema jätkuks, võiks tollele veel järelkäruga suurema ballooni kah panna, saaks vajadusel ilma kütuseta ka pikema otsa teha
Pidasin silmas lihtsalt suruõhuballooni. Minut aega pole siin ühegi variandiga rõõmuFog kirjutas:Mis jandid, 80cc 2-taktiline jurakas 10000rpm peal vajab vaid 800L/min õhku, milles on suurusjärgus 20% hapniku. Seega, et hapniku kahekordistada(sama mis 1bar rõhku) on vaja vaid 160L/min hapnikut. 100bar rõhuga balloon peaks ainult 1,6L suurune olema, et minut aega rõõmu oleks...
<statoili_stardika_smaili_siia>
Minu arvates väga hea mõte, tasuks proovida tõesti. Näha, kas ja kuidas asi toimib, saab eriti väikese vaevaga. Ning hiljem, kui on selge, et toimib ning tahtmine korralikult teha, võiks ühe väikese kontrolleri vahele panna, millega juba vastavalt RPM-ile, temperatuurile, lülitile ja/või millele iganes saaks superchargeri mootorit (boosti) täpsemalt juhtida.Griffin kirjutas:Siiamaani on electric superchargerite kohta vaid nalja tehtud, aga nii väikese õhuvajadusega asjale võiks elektrilist fööni isegi proovida?
Tänapäeval on väiksed elektrimootorid arenenud sinnamaani, et juba mõnikümmend grammi kaaluv mikromootor suudab arendada sadu vatte võimust. (näiteks http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=9764). Sellistega annaks proovida küll, kui kasutada ka vastavat akut.Griffin kirjutas:Siiamaani on electric superchargerite kohta vaid nalja tehtud, aga nii väikese õhuvajadusega asjale võiks elektrilist fööni isegi proovida? Draw trough puhul poleks käivitus probleemiks kuna fööni saab enne käima panna ja mõeldav oleks lausa potekast keeratava kontrolleri tegemine kust ise boost'i dial'ida. Aku peaks süvatühjendatav olema suure tõenäosusega.