Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Postitatud: 19.01.2011 20:56
Turbomootoritel kehtib see kuldne reegel, et mida väiksem vastusurve, seda parem. Vabalthingavate kohta ei oska õelda.
Ma arvan, et NA'l pole kah vastusurvet vaja - piisab kui on piisavalt peened ja pikad torud, et inertsi tekiks. Ja noh tehase masinal väljalaske muutmine ajab muidugi seade ära. Võibolla ei istu ka stock nukk või selle ajastus nii hästi kui vastusurve puudub.arxman kirjutas:Seda vastusurve juttu vabalthingava mootori puhul olen samamoodi küsiklt kuulnud, nagu ka seda, et turbomootoril ei ole see oluline.
Turbomootori puhul on see iseenesest loogiline, kuid olen ka kuulnud kunagi mingit sellist juttu, et kui vastusurvet ei ole, siis mõjub kuidagi turbo võllile kehvasti. Seda nagu aga ei usu isegi väga.
Kas vabalthingava puhul ei või see aga kinni olla häälestuses? Kord on oluline ja kord ei ole.
Samas ei oskaks ma ka vastu vaielda, miks see oluline peaks olema:D
arx
Kui gaas jahtub, tõmbub kokku, seega kiirus langeb. Kui kiirus langeb, ei teki overlap ajal korralikku tühjendust ja "rallika 5. takt" mis overlap ajal korraliku pulsi väljalaskest sisselaskesse tulistab, jääb kah nõrgemaks. Ega naljapärast pole honda S2000 suht tagasihoidlike torujämedustega.laager kirjutas:Kusjuures mõtlesin ise kah et vabalthingaval tuleb määravaks siis nukkvõll. Kui loogiliselt võtta siis suure overlapiga nukal teeb vastusurve halba. Vastupidist ei oska väita.
Väljalaskegaaside temperatuuriga on nii et kui on liiga suur väljalaske torustik, jõuab gaas maha jahtuda ja blokeerib siis väljalaskegaase? Ideaalis oleks muidugi torustik kuum hoida, mispärast gaasid jooksevad madalama rõhu poole välja.