2. leht 3-st
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 08.11.2010 23:53
Postitas Ragnar
Markost saab esimene õnnelik kes Versatune'i täisversiooni endale saab

Selles esimeses väljaandes veel ise seadistada ei saa. Beta versioonis tuleb kohe välja ka seadistamise võimalus ja kui tundub, et pommikindel siis saab Marko ka oma küüneviha zoom-zoomile taha ajada

Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 10.11.2010 12:28
Postitas Ragnar
Eile sain siis selle auto ka 3" MAF'iga käima Versatune'ga. Alguses MAF küljes ei töötanud üldse, MAF küljest ära auto käima ja siis MAF külge ja gaasiga meelitades õppis uut softi kasutama ja jäi ilusti tühikäigul käima ja käib ka normaalselt pöördesse ega sure välja. Segu täna MAFi valedele väärtustele on täiesti puus - mega rikas ja siis jälle mega lahja. Logisin ka MAF calibration presetiga ja saatsin logid seadistajale kes siis nüüd kalibreerib MAF'i ära ja auto saab normaalselt sõitma.
Tegelikult on päris kepp kui iga kord flashides aju hakkab algseadet kasutama ja õpib MAF'i väärtusi kasutama. See tähendaks siis iga kord pistik tagant ära jeblades, et auto üldse tööle saada. Loodan, et Steve leiab sellele lahenduse ja tulevikus sellist jama ei ole. Sellest lähtuvalt mõtlesin Sveni autol kasutada originaal mõõdus 70mm sisselaske torustikku.
Huvitav palju MAFi asukoht signaali mõjutab ? Steve igatahes kirjutas, et ta on 3 autot 3" MAF'iga seadistanud ja igal autol kapitaalselt erinevad MAF seaded.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 14.11.2010 14:33
Postitas Ragnar
Peale MAFI kalibreerimist töötab auto normaalselt ja segu samuti OK. Ainus häda mis veel on see, et külmast peast ei käivitu MAF'iga. Sain ka just uue mapi kätte ja lasen selle kohe peale. Eks õhtuks on siis teada kas külmalt MAF'iga käivitub või mitte.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 14.11.2010 16:48
Postitas Mihkel
Tore et teil lõbus on.

Lihtsam tunudb mitte tuunida selliseid autosid, millega uue softi toimima saamine keeruline on.
Mis krdi hea pärast see tehas MAF-i ahela nn. iseõppivaks on teinud?
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 14.11.2010 16:56
Postitas Ragnar
Hui teab. Igatahes uus soft peal ja esimene käivitus suri kärts jälle välja. Ilmselt siis sellest, et lähtus nullseadest. Kohe hetk hiljem võtit keerates jäi auto ilusti käima külmast peast.
Väidetavalt Steve'le siis selle MAF'i kalibreerimise tegi keerulisemaks see, et MAF pole keset sirget toru nagu teistel vaid kohe peale 180* põlve. Sealt ka teised õhu liikumise väärtused.
Seade on väga tagasihoidlik muidugi. Boosti kuuendaga lausa 1.3bari, aga edasi ta ei käi

Aju arvestab ise koormust ja väiksema vilega suurema boostiga on koormus palju väiksem kui pilsneri MPS'il. 2.18 vs 2.40. Spooli vahe väga suur ei ole.
Kui originaal K04 peaks olema hea kuni 280whp siis see pilsneri suurema kompressoriga vile peaks olema kuni 350whp. Spooli vahe vahe aint 300rpm. Hallil siis 0.9bar 2400rpm ja pilsneri punasel 0.9bar 2700rpm.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 14.11.2010 17:10
Postitas Mihkel
Spooli testides hakkasid mõlemal autol täpselt samas pöördest vajutama?
Kindel, et need K04 numbrid on whp? On sul mingeid tiivikute mõõte anda nende turbode kohta?
Samas nagu rotodynos testitud on, siis 6 MPS-i 191kw on rattast mitte mootorist ehk siis kuidagimoodi isegi tõenäolised need numbrid.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 14.11.2010 17:18
Postitas Ragnar
Mihkel kirjutas:Spooli testides hakkasid mõlemal autol täpselt samas pöördest vajutama?
Kindel, et need K04 numbrid on whp? On sul mingeid tiivikute mõõte anda nende turbode kohta?
Samas nagu rotodynos testitud on, siis 6 MPS-i 191kw on rattast mitte mootorist ehk siis kuidagimoodi isegi tõenäolised need numbrid.
Antud hetkel olin subjektiivne ja lähtun meie seadistaja Steve kogemustest.
Üritan mingid spekid leida.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 19.11.2010 0:23
Postitas Ragnar
Kena värk.
Lasin uue mapi peale ehk nüüd saab ka külmast vähe paremini käima ja logisin MAF'i , et vajadusel veel kalibreerida. Käisime proovisime punane vs. hall mps ja hall on tunduvalt kiirem
Kui enne oleks kihla vedanud siis ma oleks oma pea panti pannud, et punane on kõvasti kiirem. Ei tea kas vali sumps tekitab sellise tunde

Enivei üritab nüüd mõlema auto seadet veel paremaks saada. Eelkõige punase oma

Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 19.11.2010 13:02
Postitas pilsner
Ragnar kirjutas:Kena värk.
Lasin uue mapi peale ehk nüüd saab ka külmast vähe paremini käima ja logisin MAF'i , et vajadusel veel kalibreerida. Käisime proovisime punane vs. hall mps ja hall on tunduvalt kiirem
Kui enne oleks kihla vedanud siis ma oleks oma pea panti pannud, et punane on kõvasti kiirem. Ei tea kas vali sumps tekitab sellise tunde

Enivei üritab nüüd mõlema auto seadet veel paremaks saada. Eelkõige punase oma

Hall liigub jah täitsa korralikult. Samas ei saa aru, et mida USA-kad on minu autole kokku keeranud, midagi peab olema totaalselt puus.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 19.11.2010 13:35
Postitas Mihkel
Ütelge usakatele, et isegi Sierrad sõidavad teist Eestis mööda, et mis jama te kokku keeranud olete.

Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 19.11.2010 14:28
Postitas Mardo
good one Mihkel
Mis aega peaks see hall 400 peal sõitma?
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 19.11.2010 15:54
Postitas Ragnar
Mardo kirjutas:good one Mihkel
Mis aega peaks see hall 400 peal sõitma?
Ei tea. Sveni autot mõõtsime 5.4s 0-100 ja 13.4s 1/4miili. Hall on kiirem...
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 19.11.2010 17:23
Postitas Mihkel
Mingi päev võib ju halli Performance Box-iga üle mõõta, saab täpsemad tulemused kui G-Tech-iga.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 23.02.2011 0:04
Postitas Ragnar
Ehk siis plunser mis ei suuda kütuserõhku hoida Mazda Disi Turbo mootoritel on vist tehase featuur

Kukub ka sellel rõhk ära ja rohkem kui pilsneri omal. Uue plunseriga pilsneri autol alla 120bari kordagi ei näinud. Sellel hallil kukkus 50bar'i peale ja 6000rpm jälle normaalseks.
Boosti spike puudub mis on väga hea võrreldes pilsneri autoga. Ei teagi miks, sest autod on erineva speciga. Kui nüüd ka lõpuks tuleks ka Versatunes ise seadistamise võimalus oleks lootus mõlemad autod seadesse saada. Hallil probleem külmkäivitusega jätkuvalt. Esimene käivitus ei jää käima ja kütusekulu suur.
Seni käib mailiteel seadistamine
Pildil siis roheline - fuelpress, lilla - boost ja rpm.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Postitatud: 23.02.2011 0:06
Postitas Mihkel
Vanakooli pritsega mootorid on ikka toredad asjad, vähemalt üks asi vähem mis ajusid nussib.
