2. leht 8-st
Postitatud: 16.08.2010 23:03
Postitas maario123
kle jah...üks kroomriba on veel kuskil tagaistme all vist..jäänud sinna auto koristamist ootama lihtsalt. Ütleme nii ,et autos kedagi oodates igavusse ei jää. Alati on midagi kuskilt ära nokkida ja tirida..aga enamusest olen lahti saanud jah...tagant draakoni märgist ei ole lahti saanud ja ümmargustest tuledest kah..pole julgust ära kiskuda veel lihtsalt kuna ei tea mis seal all on ja tervet ringi tagatulesid ei ole ka kuskilt kohapealt kohe saada...tellimisvõimalus on aga kohe ei ole hetkel selle alla lihtsalt rulli panna..oleks vaja asi ikka õigeltpoolt enne korda saada(tehiliselt). Küünlad, Rihmaring, downpipe korralikult kinni ja TPS oleks vaja ka ära regullida..ja siis juba eest kapott koos õhufiltri kaanega mustaks värvida ,et sellele nõmedale värvile natukenegi jumet anda..siis tagatuled ja veljed. Siis peaks sissepoole vaatama hakkama, et kui kuskil on veel porri sisse jäänud ,et see eemaldada ja puhtaks saada seest ja siis rahulikult talv üle elada.
Muidugi enne jäid ka coolerid tehnilise poole pealt mainida. Milleks osutuvad ilmselt siis asetuselt samad mis originaalid aga lihtsalt uued ja suuremad sirakas. (VKM-i poiste soovitus).
PS. Kui kellelgi on komplektseid tagatulesid pakkuda siis võib ps.i või siis pakkumise teha.. Kena oleks koos keskmise klaasi ja asjadega. Samuti võib igasugu asju pakkuda mis kellelgi üle jäänud on sellest autost ja arvab ,et mul võib vaja minna..ehk ongi:D
Postitatud: 17.08.2010 13:23
Postitas enrico6655
esimese asjana hetkel ma arvan et peaksid uued tagarehvid otsima:D
sest see muna paneb sul seal varsti paugu ära:D
Postitatud: 17.08.2010 13:27
Postitas maario123
selle muna me praeme ära:) ja siis paneme uuemad rehvid alla.
Postitatud: 17.08.2010 16:22
Postitas booster
2 väikest ,paksu:) coolerit oled nende hindadega kursis muidu?
Postitatud: 17.08.2010 22:34
Postitas maario123
ega nad odavad ei ole niipalju kui vaadanud olen aga mis teha. Ma ei tahaks väga mootorijahutus süsteemi kah halvata.
Postitatud: 24.08.2010 9:54
Postitas maario123
Nii auto siis nii kaugele jõudnud ,et peale summutivahetust tekkis väike leke dowpipe-i ja kuumaosa vahel ja samuti on ka tps vist paigast...ja kuna endal hetkel vajalikud vahendid puuduvad siis sai Hr.Kilplase tungival soovil see töö temale usaldatud..vaatame mis saab:) nädalalõpus jõuab ka kena kostüüm autole kohale ja siis peab edasi mõtlema mis teha..ehk miskid normaalsed veljed..ps. kui kellelgi midagi pakkuda on siis andke teada..aga hetkel ala 10k velgede jaoks krabisevat ei ole..niiet vblla kellelgi seisab midagi kodus.
17-19 tolli ja 5x114.3 on auguvahe.
Postitatud: 24.08.2010 10:34
Postitas Astrona
Rääkisid, et oled klaasplastiga mätserdanud... Mine mätserda 1 nädal ja osta siis veljed-rehvid. Mis neil velgedel üldse viga oli?
Soovitan velgedega tegeleda siis kui tehnika korras. Mis kasu on spoiladest ja velgedest kui remont tegemata... see u. sama kui "....aga ripub ilusti"
Postitatud: 24.08.2010 10:50
Postitas maario123
velgede ostu otseselt ei plaanigi aga kui tuleb midagi odavalt kätte miks siis mitte. samamoodi on ka ju nende spoileritega..samas kui mul on ikkagi enda stanged lõunanaabrite poolt konkreetselt per*e keeratud siis peaks ikkagi ju midagi tegema..ja tehniliselt ei ole tal neid probleeme enam eriti..kui nüüd selle tpsi ja lekke eemaldatud saab siis ei teagi enam mis viga peaks olema..ps. kolm korda üle vasaku õla...tõsisemalt ehitama see aasta kindlasti ei hakka. Küll aga võib vaikselt juppe koguda ja siis nad korraga külge kruttida kõik.
Isklik arvamus on see, et masin liikus selle lekke ja vale tps i asendiga päris ok-lt ja kui ta juba stock konditsioonis korralikult käima saab siis peaks selleks hooajaks teda juba küll olema. Järgmine aasta uue hooga.
Postitatud: 28.08.2010 15:43
Postitas maario123
Niih..nüüd siis asjad niikaugele saadud ,et üleeile sain auto kätte Tõnise käest ja hetkel sai siis dp ikkagi kolme poldiga jäetud ja hetkel läbi ei lase..ja kui hakkabki siis tuleb föön maha kiskuda. Tpsi üritasime kah kahepeale paika saada aga ei miskit..Sai siis käidud diagnostis ja seal ka asi lahenes. Auto sõidab hästi:) Sai ka tellitud Leedust NORMAALSED tagatuled ja Viljandist paremad stanged. Tuled käes ja küljed (auto nägu hakkab minema juba) , Stanged ootavad natuke ja sis tuleb sättima hakata neid. Siit ka väiike küsimus...Milliseid varjante mul oleks kõige mõistlikum kasutada stangelisa kinnitamisel? epoksiid vaik? Klaasiliim? Needid? Super Attack?

Re: Nissan 300zx TT Fairlady
Postitatud: 02.09.2010 17:40
Postitas maario123
Nii nüüd siis asi niikaugel ,et saab ka õhtuks kenad potased jalga ja siis võib juba pilti kah teha.. ala enne ja pärast.
Re: Nissan 300zx TT Fairlady
Postitatud: 09.09.2010 22:21
Postitas maario123
Ja ku keegi viitsiks piltidega aidata siis oleks kena. Auto poole pealt siis niipalju ,et 100km sain korralikult sõita ja tekkis jälle dp leke ja läheb järgmine nädal uuesti tegemisse...samas auto tossab remonditud dp poolepealt nii nagu jumal juhatab ja kenat valget tossu...ei tea jah kas on siis mingi õlileke või sai liialt palju saviga ja gafiidiga möllatud seal summutite sees ,et siiamaani veel tossab....aga eks siis järgmine nädal näha ole.
Re: Nissan 300zx TT Fairlady
Postitatud: 15.09.2010 21:26
Postitas maario123
tänaseks sai siis asja niikaugele ,et mootoril sisselase maas ja samuti ka turbo. Mis üllatuseks on vägaväga heas konditsioonis.
Homme hakkab siis asju tagasi panema kokku ja koos sisselaske eemaldamisega saab ka maha kisutud egr klapid. Eks siis nädalalõpus näha ole mis pauku sealt tulla võib.
Re: Nissan 300zx TT Fairlady
Postitatud: 15.09.2010 22:13
Postitas kilplane
ja et turbot maha saada, tuli pool mootorit laiali lammutada.
ja ka siis kui sl kollest õlifiltrini oli kaiali lammutatud, kakles turbo vastu.
ka voolikud ei olnud nõus ühes tükkis end liigutama.
ärge ostke sellise mootoriga masinat, kui turbo õhtal. ka siis mitte kui müüa sulle tasuta tutika turbo kaasa annab.
mees kes turbo maha võttis oli 2-3h pärast seda end pea kontaktivõimetuks joond. et illustreerida milline ajukepp see oli.
Re: Nissan 300zx TT Fairlady
Postitatud: 15.09.2010 22:18
Postitas Eikki
kilplane kirjutas:ja et turbot maha saada, tuli pool mootorit laiali lammutada.
ja ka siis kui sl kollest õlifiltrini oli kaiali lammutatud, kakles turbo vastu.
ka voolikud ei olnud nõus ühes tükkis end liigutama.
ärge ostke sellise mootoriga masinat, kui turbo õhtal. ka siis mitte kui müüa sulle tasuta tutika turbo kaasa annab.
mees kes turbo maha võttis oli 2-3h pärast seda end pea kontaktivõimetuks joond. et illustreerida milline ajukepp see oli.
Aga Nuss pidigi kuku olema ju

Aga jah.. See vist üks selline auto millel millegi vahetamiseks peab sumpa kaudu kõike tegema :D
Re: Nissan 300zx TT Fairlady
Postitatud: 15.09.2010 22:20
Postitas kilplane
ega ta oli jah paras per*e kaudu hammaste ravimine küll jah...
rääkides summutitest siis sel autol jah summutist klapid paistavad..