Võimalikult kiire sõidu puhul külg ees sõitmine ei ole ju eriti mõistlik (kaotad kiirust ja aega), võimalikult kiirelt raja läbisõitmine võrdub minu silmis ringrajasõiduga.
ei ole erilist vahet kas drift või grip. mõlemaga on võimalik saavutada võrdsed tulemused
Köhh-köhh
Jutt käib hetkel asfaltkattel sõitmisest.
See on vaieldav. Nt. http://www.apollo.ee/product.php/0243223 väidab, et kõige kiirem (asfaldil) on just sõita neljaratta libisemises, natuke aeglasem on sõita jõulibisemises ja kõige aeglasem on sõita kurvi lõigates. Samamoodi olen lugenud kirjandust, mis väidab vastupidi. Ise olen ka senini arvanud grip driving on kõige kiirem, aga eks peab drifti ka proovima. Ühele sõitjale sobib üks, teisele teine sõiduviis. Jäärajal on kõige parem drifti (st külg ees libisemist) harjutada, sest see on oluliselt lihtsam, kui asfaldil harjutamine, kus kõik käib kordi kiiremini.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Paganas, oleks pidand selle raamatu ikkagi ära ostma hiljuti...otse autorilt ja poole odavamalt
Kuigi jah, ei kujuta hästi ette seda pilti kus DTM'i masinad külgees läbi viimase kurvi finishi poole sööstavad.
Kahjuks ei, järeldan seda hea simulaatori peal saadud tulemustest. Teeks hea meelega demoklipi et tõestada teile oma juttu aga ei ole piisavalt teadmisi et videot töödelda jne, kui on kedagi kes oskab ja viitsib siis palun ma olen nõus demoklipi jaoks simulaatoris vastavad klipid filmima.