Postitatud: 04.08.2010 1:30
Sidurikomplekt sai vahepeal külge installitud ja hetkel peab.
Koosneb siis 215mm 4-ja labaga kettast + Saab 900 Turbo sidurikorv + Sierra originaal survelaager.
Hoorattal tuli muidugi nii poldi kui tifti augud uued teha. Suhteliselt järsk on see sidur aga elab vast üle.
Hooratta töötlemise eest suurimad tänud Tiidule Windorf OÜ-st!
Samuti sai aju upgrade-tud MS2 prose peale.
Täna õhtul installisin ka sidurilüliti ja panin launch controli ning shifft cut-i tööle.
Viimane meeldib mulle hetkel väga, kuna käiguvahetust saab kiirelt ja ilma sünkro raginata teostada.
Õlivahetus sai samuti tehtud koos 2x mootori sisepesuga.
Sisse läks taaskord LM 10W-60 Race Tech.
Jahutussüsteemi tegin ka veidi ringi. Küljes nüüd DOHC-i paisupaak mis on turbost 5x kaugemal kui seda oli eelmine originaal paisupaak.
Samuti tegin ringi salongiradika vooliku, mis enne olude sunnil paisupaagist kõrgemal asetses.
Nüüd peaks veel turbo vesijahutuse ka ära ühendama, siis oleks päris hea.
Koosneb siis 215mm 4-ja labaga kettast + Saab 900 Turbo sidurikorv + Sierra originaal survelaager.
Hoorattal tuli muidugi nii poldi kui tifti augud uued teha. Suhteliselt järsk on see sidur aga elab vast üle.
Hooratta töötlemise eest suurimad tänud Tiidule Windorf OÜ-st!
Samuti sai aju upgrade-tud MS2 prose peale.
Täna õhtul installisin ka sidurilüliti ja panin launch controli ning shifft cut-i tööle.
Viimane meeldib mulle hetkel väga, kuna käiguvahetust saab kiirelt ja ilma sünkro raginata teostada.
Õlivahetus sai samuti tehtud koos 2x mootori sisepesuga.
Sisse läks taaskord LM 10W-60 Race Tech.
Jahutussüsteemi tegin ka veidi ringi. Küljes nüüd DOHC-i paisupaak mis on turbost 5x kaugemal kui seda oli eelmine originaal paisupaak.
Samuti tegin ringi salongiradika vooliku, mis enne olude sunnil paisupaagist kõrgemal asetses.
Nüüd peaks veel turbo vesijahutuse ka ära ühendama, siis oleks päris hea.