2. leht 3-st

Postitatud: 16.05.2010 22:52
Postitas enrico6655
Nii asi siis vahepeal tugevalt arenenud.
tänu troost autole sai vabanetud sellest immo probleemist ja sai auto tööle.
ja kui auto tööle sain ilmnesid kohe ka uued probleemid:
1) summuti oli 3 kohast katki,sai alla pandud otseläbiv toru ja otseläbiv pütt,kati jätsin alles.
2) taga läbiroostetanud piduritorud,sai tehtud vasest uued.
3)sai lastud vahetatud mõlkis olev karbi tükk.
4)vahetasin filtrid ja vedelikud
5)sai vahetatud ees vedrud kuna 1 oli puruks, tänud ragnarile kellelt sain vedrud ja kõik lukud.
6)sain alla suverehvid aga kurvastuseks tuleb 1 velg sirgestusse saata kuna see ikka väga kõveraks sõidetud
Järgmiseks siis tuleb mootor maha tõsta ja ära vahetada rihmad rullikud simmerid ja ka sidur mis hakkab vaikselt libisema!
ning samal ajal kui mootor maas läheb kere värvi :) kui tehniliselt ja väliselt kõik korda saab siis teen ära sillad kapitaalselt puksid sarniirid ja rooliotsad .
ja peale seda saab ära tehtud ka salong kus on kah parasjagu tegemist kuna mingil põhjusel on seal tagapolstrid katki murdund ja keskonsoolis on mingi kummimöga peal tehasepoolt mis kriibitud ja puudutades kleepub.
aga suve keskpaigaks peaks olema auto super korras ja kena ja saab loodetavasti rahulikult kulgeda:)
Aga suured tänud veel Ragnarile kes aidanud mind tugevalt nõuga ja osadega :!:
Ahjaa niipalju kasutajale Aigo
kompresioon kõikides silindrites ok! turbos ei ole lõtke ega lekkeid! toimib ilusti! üleliikseid juhtmeid kapoti all ei ole! ja kõik küünlajuhtmed olid õieti peal väiyis et tema ned puutunud ei ole!
Pilt

Postitatud: 25.05.2010 20:57
Postitas enrico6655
Nüüd sai siis paigaltatud uus sidur ja siduri töösilinder mis lendas laiali kokkupandes ja ei hakanud enam kokku lappima.
Ja sidurit vahetades selgus ka kuri asi et tuleb vahetada ka õõtsad ja stabika liigendid. peale seda tuleb katagaklotsid ka veel ära vahetada.
siis peaks sildadega ok olema ja siis jääb veel rhim ja simmerid.
ja siis läheb terve auto värvi:)

Postitatud: 28.05.2010 13:49
Postitas Ragnar
Kuidas chipiga minek on ?

Nagu ma mainisin võiks enne miili ära vaadata palju boosti lööb kõrge käiguga ja igaks juhuks 3barise kütuserõhuregulaatori panna.
Wideband ei teeks liiga :roll:

Postitatud: 28.05.2010 14:00
Postitas Astrona
Ragnar kirjutas:Kuidas chipiga minek on ?

Nagu ma mainisin võiks enne miili ära vaadata palju boosti lööb kõrge käiguga ja igaks juhuks 3barise kütuserõhuregulaatori panna.
Wideband ei teeks liiga :roll:
Ja kolvid võiks kah ära tellida.. :evil:

Postitatud: 28.05.2010 23:41
Postitas enrico6655
puhus siis välja 1,3 bari .
ja liigub ikka originaal aju kõrval vähe nobedalt!
kahjuks ei olnud aega regulaatorit otsima minna ja finants ka hetkel hapu.
aga mis ta ikka hoian ennast nats tagasi!
ma ei lähe sinna auhinda noppima vaid enda kirge maandama kuna ei tõmba need illekaalsed kiirendused ja linnavahel hullu panemine!
aga jah ega seda isegi täna ega homme enne starti kütuse rõhu regulaatorit välja ei võlugi kuna hakkan hommikul kell 8sa sinnapoole juba liikuma!

Postitatud: 29.05.2010 11:54
Postitas Ragnar
enrico6655 kirjutas:puhus siis välja 1,3 bari .
ja liigub ikka originaal aju kõrval vähe nobedalt!
kahjuks ei olnud aega regulaatorit otsima minna ja finants ka hetkel hapu.
aga mis ta ikka hoian ennast nats tagasi!
ma ei lähe sinna auhinda noppima vaid enda kirge maandama kuna ei tõmba need illekaalsed kiirendused ja linnavahel hullu panemine!
aga jah ega seda isegi täna ega homme enne starti kütuse rõhu regulaatorit välja ei võlugi kuna hakkan hommikul kell 8sa sinnapoole juba liikuma!
Siis on ok originaal regulaatoriga. Kui kütuserõhku tõsta saad võid koda keerata, sest tootja ütleb 1.45bar boosti peaks olema.

Postitatud: 29.05.2010 17:56
Postitas enrico6655
käidud tehtud ja ei juhtunud midagi!
esimese katse tegin originaal ajuga ja kiiruseks oli 191km/h
teine katse ragnari ajuga ja kiiruseks tubli217km/h
olen ise sellega rahul ja tuleb hakata nokkima et saada veel paremat tulemust:)

Postitatud: 17.08.2010 13:32
Postitas enrico6655
nüüd siis asi niikaugel et käis maha plokikaas ja sai tehtud peale täisremont ja ka klapid natuke sügavamale asetatud.
sai pandud cometicu metall tihend ja uued rihma jne.
järgmisena siis suurem cooler ja uus sisselase

Re: Fiat Coupe 2.0turbo 16v Enrico

Postitatud: 04.10.2010 18:28
Postitas Aigo
sul pidi sellel olema sama viga mis mul coupe'l, et boosti all teeb @4000rpm fuelcuti? kui said jagu siis kudas? omal seisab siin monitori kõrval uus nuka andur, et kas hakkan seda üldse külge pookima või ragz pakkus veel mapi viga, et map saab otsa. Muidugi ei taibanud küsida, et kas võib olla anduri viga või siis chip natu nadilt mapitud?

Re: Fiat Coupe 2.0turbo 16v Enrico

Postitatud: 04.10.2010 18:59
Postitas maario123
entul oli nukaandur vigane ja map kah aga see NÖ fuelcut kadus ära peale nukaanduri vahetust. aga see tuleb kah ikkagi enamvähem õigesse asendisse saada. mapiga on tal see jama ,et külmast peast puterdab suts..

Re: Fiat Coupe 2.0turbo 16v Enrico

Postitatud: 04.10.2010 19:02
Postitas Aigo
mul neid nuka andureid tutikaid niipalju, et võin teistelegi pakkuda, ok ma siis nuka andurit vahetama.

Re: Fiat Coupe 2.0turbo 16v Enrico

Postitatud: 08.10.2010 14:42
Postitas enrico6655
vahepeal siis sai vahetadud nukaandur ja map sensor ning auto on hakand käituma vähemalt auto moodi!
Aga täna tekkis uus mõte mida siis arvatavasti talvel teostama, ei ole küll päris kindel aga tahaks teha sellest koledast autost ikkagi tagaveolise ehitada.
algne mõte see et peaks asetama sinna nissani sx200 tagasilla ja sobiva kasti sinna mootori otsa sest mootorit tahaks õiget jätta!
eks peab seda hakkama põhjalikumalt läbi mõtlema ja samas olemas juba kes tagasilla ka alla sobidaks!

Re: Fiat Coupe 2.0turbo 16v Enrico

Postitatud: 08.10.2010 14:45
Postitas Ragnar
enrico6655 kirjutas:vahepeal siis sai vahetadud nukaandur ja map sensor ning auto on hakand käituma vähemalt auto moodi!
Aga täna tekkis uus mõte mida siis arvatavasti talvel teostama, ei ole küll päris kindel aga tahaks teha sellest koledast autost ikkagi tagaveolise ehitada.
algne mõte see et peaks asetama sinna nissani sx200 tagasilla ja sobiva kasti sinna mootori otsa sest mootorit tahaks õiget jätta!
eks peab seda hakkama põhjalikumalt läbi mõtlema ja samas olemas juba kes tagasilla ka alla sobidaks!
Ma teeks ta enne 4wd'ks. See on lihtsalt teostatav ja usun, et popim kui tagaveoline selle auto puhul.
Eks sa ise tead... maitseasi :) Kui aega leiad viskan sulle paar linki fccuk foorumist mõnest coupest mis 4wd tehtud. Isegi mõned 20v turbokad on 4wd tehtud.

Re: Fiat Coupe 2.0turbo 16v Enrico

Postitatud: 08.10.2010 14:50
Postitas enrico6655
Ragnar kirjutas:
enrico6655 kirjutas:vahepeal siis sai vahetadud nukaandur ja map sensor ning auto on hakand käituma vähemalt auto moodi!
Aga täna tekkis uus mõte mida siis arvatavasti talvel teostama, ei ole küll päris kindel aga tahaks teha sellest koledast autost ikkagi tagaveolise ehitada.
algne mõte see et peaks asetama sinna nissani sx200 tagasilla ja sobiva kasti sinna mootori otsa sest mootorit tahaks õiget jätta!
eks peab seda hakkama põhjalikumalt läbi mõtlema ja samas olemas juba kes tagasilla ka alla sobidaks!
Ma teeks ta enne 4wd'ks. See on lihtsalt teostatav ja usun, et popim kui tagaveoline selle auto puhul.
Eks sa ise tead... maitseasi :) Kui aega leiad viskan sulle paar linki fccuk foorumist mõnest coupest mis 4wd tehtud. Isegi mõned 20v turbokad on 4wd tehtud.
See 4wd ei ole nagu see, mind just see tagavedu huvitaks kuna midagi omapärast ja huvitavat sellise auto puhul!
aga neid linke ootan meeleldi! :)

Re: Fiat Coupe 2.0turbo 16v Enrico

Postitatud: 09.10.2010 14:28
Postitas Ragnar
http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.p ... Post809176" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.p ... =45&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;